Da jeg så det, kom jeg på den bedste plan.
Da vi fik frikvarter, gik mig, Marcus, Alfred og Viktor ned til kantinen.
Viktorias synsvinkel
Da vi fik frikvarter, ville jeg egentlig bare gerne blive inde i klassen, men Simone og Alberte sagde, at jeg ikke bare kunne sidde her.
Så vi gik ned i kantinen.
Jeg fik hurtigt øjenkontakt med Viktor, men han brød den.Jeg satte mig ned ved siden af Kristine, som også var kommet her ned.
"Hvad er der galt med hende?" spurgte Kristine, og hentydet til mig.
Simone forklarede Kristine det, ligesom hun havde forklaret Alberte det.
Jeg snakkede bare med de andre, og glemte faktisk lidt Viktor.
Da klokken ringede, havde vi valgfag sammen med B klassen.
Trist..Vi fik af vide, at vi bare skulle tegne, så det var ikke så slemt.
Mig, Kristine, Alberte og Simone sad sammen.
Jeg havde det faktisk overraskende sjovt, indtil en eller anden kom hen til mig.Jeg tror vidst han hedder Marius eller sådan noget.
Han har i hvert fald en tvilling."Må jeg tale med dig?" spurgte han usikker.
Altså han var da pæn, men også Viktors ven...
Jeg nikkede forvirret, og gik med ham.Vi gik lidt væk fra de andre.
Jeg stillede mig op af væggen, og ventede på, at han ville snakke."Altså jeg ved jo godt at dig og Viktor er slået op" startede han.
Jeg nikkede.
"Og du vil jo gerne have ham tilbage" fortsatte Marius, eller hvad fuck han nu hedder.
Jeg nikkede igen."Så altså jeg er jo ret gode venner med Viktor"
Jeg nikkede for tredje gang, og tænkte på om han ikke snart, kunne komme til sagen."Så jeg kunne hjælpe dig med at få Viktor tilbage" sagde han.
"Prøv hør her Marius" sagde jeg, men blev afbrudt.
"Martinus" rettede han mig hurtigt.
"Jaer whatever, men Viktor kommer sikkert aldrig til at tilgive mig" svarede jeg."Det tror jeg. Han kunne jo meeeeget godt lide dig" sagde Martinus.
Jeg nikkede, og kiggede ned i jorden.Martinus synsvinkel
"Når, men jeg skal nok også ned til de andre" sagde Viktoria, og krammede mig.
Først var jeg virkelig overrasket, men så krammede jeg med, og bare nød det, indtil hun gav slip.
Hun vente sig om, og gik.
Jeg kiggede bare på hende.
Selv bagfra vat hun smuk.Jeg gik hen til det bord, jeg sad ved før.
"Hvad skulle du?" spurgte Viktor.Jeg satte mig ned.
"Øhh på toilettet" løj jeg.
"Jamen toiletterne ligger jo den vej" svarede Viktor undrende, og pegede på den modsatte vej, jeg kom fra."Jamen øhh jeg gik udenom skolen, fordi at jeg bare gerne ville have lidt frist luft" løj jeg igen, og det tror jeg godt man kunne se.
Viktor nikkede bare.Viktorias synsvinkel
Da jeg kom hen til de andre, spurgte de med det samme, hvad han ville.
Jeg fortalte bare, at han gerne ville spørger, om jeg var okay.
---
Da jeg kom hjem, gik jeg bare op på mit værelse, og smed mig i sengen.
Jeg hader seriøst mit liv.
Jeg håber at Martinus kan få mig og Viktor sammen igen.Jeg tog min telefon op, da den sagde en lyd.
M1ati2nus3 Har tilføjet dig som ven
Stod der.
Jeg åbnede min telefon, og tilføjet ham tilbage.
Jeg fik hurtigt en snap fra ham.---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Bedre end din eks [AFSLUTTET]
FanfictionViktoria kommer til at kysse med en anden, så hendes kæreste Viktor slår op med hende. Hun bliver mega ked af det, og vil egentlig bare gerne have ham tilbage. Martinus er Viktors ven, som gerne vil hjælpe Viktoria med at få Viktor tilbage, men i vi...