Barış'tan
Bugün çok heyecanlıyım. Çünkü bugün Duru ile tanışmamızın üzerinden 6 ay geçti ve aynı zamanda bugün Duru'nun doğum günü. Ona çok güzel bir sürpriz hazırladım. Duru kim? Dediğinizi duyar gibiyim. O benim sevgilim. Bizi babaannem tanıştırdı.
Flashback
BB(Barış'ın babaannesi ) :Barış oğlum bugün bize çok yakın bir arkadaşım gelicek. Onunda senin yaşında bir kız torunu var. Diyorum ki bir tanışsanız. Adı da Duru.
B: Babaanne unuttun galiba ama ben Yaprak' ama aşığım.
BB: Olsun yavrum siz bir tanışın. Hiç değilse bir arkadaşın olur. İllaki sevgili olun demiyorum ki.
B: Peki Babaanne peki.
Günümüz
İşte o gün bu gündür biz Duru ile birlikteyiz. Adı gibi duru ve çok güzel. Onu gerçekten çok seviyorum. O da beni. Yaprak'la partiden sonra hiç görüşmedim. Zaten şuan da ben İzmir'deyim. O ise İstanbul da. Umarım Ali onu mutlu eder. Neyse. Biraz bekledikten sonra beklediğim kargo geldi. Evet. Tam istediğim gibi güzel elbise, topuklu ayakkabı ve birkaç parti malzemesi. Elbise ve ayakkabıyı ayrı bir kutuya koyup, bahçeye çıktım. Önce Duru'nun kapıyı çalıcağını biliyorum. Çünkü bahçenin kapısı kilitsiz. O yüzden kapıya arka bahçede onu beklediğimi ve bu kıyafetleri giyerek gelmesini istediğimi belirten bir not yazdım. Notu yapıştırdıktan sonra kutuyu da kapının önüne koydum. Artık sıra bahçeyi süslemekte idi. Bodrumdan getirdiğim ahşap masanın üstüne sofra bezi ve tabak vs. yerleştirdim. Yemek yapmayı bilmeyen biri olarak yemeği dışarıdan söyledim. Duru'nun en sevdiği yemek balık olduğu için yanına biraz salata yaptım. Artık herşey hazır. Saate bakınca Duru'nun gelmesine yarım saat kaldığını gördüm. Hemen yukarı çıkıp smokinimi giydim. Ben bu arada sizlere asıl sürprizi söylemedim. Bu gece ona evlenme teklifi ediceğim. Umarım evet der. En sonunda kapı gıcırtısını duyunca geldiğini anladım. Hemen son rutuşları (inşallah doğru yazmışımdır) yaptım.
Duru'nun elbisesi ve ayakkabısıDuru gerçekten çok güzel olmuştu.
D:Barış bunlar çok güzel olmuş.
B: Senden daha güzel olamaz(bunu yazmak inanın çok zor). E hadi artık başlayalım yemeğe.
D: Olur.
Yemeğimiz bitince telefonumu hoparlöre bağlayıp pazar ve ertesi şarkısını açtım en son bu şarkıda Yaprak ile dans etmiştik. Bir an kötü oldum. Ama bozuntuya vermedim. Ve ayağa kalkıp şarkı sözlerini söyleyerek dans ettik.
(açamayanlar medyadan açabilir)
Günler geçti ve sessizleşti
Bu ev yanıyor
Kanser rengi duvarlar ve hayaletler var
Bi de pazar ve ertesi olunca
ben zorlanırım, gülümsemem
Yine de sen olunca ben
huzur bulur, kötü düşünemem
Yoldan çıkmak için tam zamanı
ve tam yeri
Gel öldür beni ya da fesat düşüncelerimi
Sensizlikten gayrı bi derdim yok
Günler geçti sevimsizleşti bu ev gözümde
sonsuzluk derdi baki ve yaşamak zoraki işin özünde
Bi de pazar ve ertesi olunca ben
zorlanırım gülümsemem
Yine de sen olunca ben
huzur bulur, kötü düşünemem
Yoldan çıkmak için tam zamanı ve tam yeri
Gel öldür beni ya da fesat düşüncelerimi
Sensizlikten gayrı bi derdim yok
Yok, yok, yok, yok
Şarkı bitince hemen diz çöküp yüzüğü çıkarttım.
B: Durum hayatımın anlamı benimle evlenir misin?
D:EVET EVET EVET
İkimizde mutluluktan ağlıyor ve sarılıyorduk. Daha sonra Duru'yu evine bıraktım. Dönerken yanımdaki eve birisinin taşındığını gördüm. Galiba yeni komşum bir kız olcak. Umarım evinde arkadaşlarını çağırıp parti gibi şeyler yapmaz. Pek gürültüyü sevmem de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ ŞANS ~YAPBAR
FanfictionBarışın aşkına ikinci bir şans veren Yaprak ve onların üniversitedeki ikinci defa karşılaşmaları. Başlangıç tarihi : 23/01 /2019 💛💛💛