BÖLÜM 14

861 66 21
                                    

İYİ OKUMALAR 💛 💛 💛
Araba ile Eyfele doğru gidiyorduk. Tamda o sırada nancykuşum aradı.
N:Yaprak neredesiniz ne seni ne de eniştemi göremiyorum da.
Y:Şey..... Nancy biz sana söylemeyi unuttuk tabii. Sen yokken okulda şarkı yarışması oldu. Biz kazanınca da ödül olarak erasmus için Fransa'ya geldik.
N:Tamam tamam gezin siz. Ben kapatıyorum ders başlıyor. Hadi görüşürüz.
Y: Görüşürüz kuşum.
B:Yaprak geldik hayatım.
Y:Bu ne lan. Amma da büyükmüş.
B:Sevgilim biraz daha mı kibar olsan he.
Y: Olum kim bilir kaç yıl sürmüştür bunun yapımı.
B:Kibar demiştim Allahtan.
Y:Tamam tamam kızma sevgilim. Gel elele tutuşalım bu Fransız kızları da sana bakmasın.
B:Bari beni kıskandığını bu kadar belli etmeseydin.
Barış'ın dediğini takmadım. Ve yavaş yavaş ilerideki kalabalığa katıldık. Dünyanın her yerinden insanlar vardı. Ve o an tam beklediğim şey oldu. Karşımızdaki iki kız Barışı resmen gözleriyle yediler. Önce hostes bozuntusu şimdi de bu çakma sarışınlar. Off off. Daha bunlar başlangıç. Sen Barış gibi bir çocukla olursan olcağı bu. Oohooo daha ne güzeller kescek Barışı sen düşün. Bana bak iç ses kes sesini bide senle uğraşamam şimdi
Y:Hayatım. Şu iki çakma sarışın yellozlar sana mı bakıyor yarım saattir yoksa ben mi yanlış görüyorum? Dur ben şunlara bir gününü gösterip geleyim.
B:Sevgilim sen boşver onları. Gel bak Eyfelin daha yakınına gidelim. Hem fotoğrafta çekiliriz.
Y: Peki.
Eyfelden sonra Louvre Müzesine gittik. (medya)
Y:Barış şuradaki Mona Lisa dimi.
B:Evet sevgilim. Zaten bu müze bu tablo ile tanınıyor.
Diğer kısımları da gezdikten sonra müzeden çıktık.
Y:Barış artık otele gitsek. Hemen acıktım hem de yoruldum.
B:Tamam o zaman zaten yarım saat sonra otelin akşam yemeği var. Ancak yetişeceğiz.
Y:Tamam.
Yemeğimizi yedikten sonra tam odamıza girerken bir süre de olsa varlığını unuttuğumuz hocamız bizi durdurdu.
C: Merhaba gençler.
Y:Merhaba hocam.
Hocamı bilerek bastırarak söyledim.
C:Siz bi-birlikte mi kalıcaksınız?
B: Evet bir sakıncası mı var. Sonuçta sevgiliyiz.
C: Ancak okul ikiniz için de ayrı odalar hazırladı.
Y: Önemli değil hocam. Hem diğer oda için verilen parada okula kalır.
C:Yok yok siz yine de kendi odalarınızda kalın.
Sonra Barış dayanamayıp dişlerini sıkarak konuşmaya başladı.
B:Hocam. Gerek yok. Dedik ya. Niye ısrar ediyorsunuz. Size iyi geceler yürü Yaprak.
C:Ama-
Hocanın sözünü kesen Barış'ın kapıyı çarpması oldu.
Y:Oyy çen beni mi kışkandın çen.
B:Yaprak yapma ya. Ben bebekmiyim.
Y:Niye sen yaparken iyiydi ama. Banane.
B:Tamam tamam. Hadi uyuyalım artık saat geç oldu.
Kafamı sallayıp pijamalarımı alarak banyoya gittim. Yaşasın ayıcıklı pijama! Üstümü değiştirince hemen dışarı çıkıp kendimi yatağa attım.
B:İyi geceler amazonum.
Y:İyi geceler sırığım.

Oy:10
Yorum:5

İKİNCİ ŞANS ~YAPBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin