Önceki bölümde neredeyse herkes Fransa dedi. Bu yüzden Fransa'ya gidecekler.
İyi okumalar 💙💙💙💙Bavulama son kalan tişörtümüde koydum. Şu bavul hazırlama işi de ne zahmetli yahu. Gideceğin yer belli olsa bile havayı kestirmessin,işine normalde yarayan şey orda yaramaz.Neyse.Telofonla Barış'ı aradım.O da eşyalarını hazırlamış.Şimdi buraya geliyor ve seçimimizi yapıcaz. *salak zaten kapı çalınca açarız.* *sus be.* İç sesimi boşverip kapıyı açtım.
Y: Barış direk konuya giriyorum.Nereye gitmek istiyorsun?
B:Aslında ben Fransa'ya gitmek istiyorum.Ya sen?
Y: Ben de İngiltere'ye gitmek istemiştim ama.
B:Sen öyle istiyorsan İngiltere'ye gideriz sorun yok.
Y: Yok ya .Şimdi düşündüm de Fransa daha iyi olur.Hem orada Emrekuşum da var.Ona da bir gün uğrarız dimi.
B: Tabii mutlaka uğrarız.Zaten bende çok merak ediyorum şu Emre'yi.(Yaprak'ın telefonu çalar)
Y: Çete konferans konuşma yapıyor.Açıyorum.
B:Aç aç.
Y:Kuşlarım n'apıyorsunuz?
G: İyiyiz başkan. Senide çok özlüyoruz bu arada.
Y:Bende sizi çok özlüyorum gökkkuşum.
O:Komşular yetişin yetişin.Bebeğimin babası göthanaşkım beni bu Yaprak zillisiyle aldatıyor.
A:Sus lan.
S:Yaprak sen bakma bu sığıra güzelim.Her zaman ki Oğuz işte.
Y:Alıştm artık be Sinankuşum.Ne yapalım onun da özelliği bu.
O:Babuş ya gömdünüz beni iki şaka yaptım deli muamelesi görüyorum.Bu arada bacımsu şaka bi yana gerçekten özledik seni.
A:Valla Yaprak ilk defa Oğuz'a katılıyorum .Özlettin kendini.
S:Hepsinin dediğine katılıyorum.
Y:Çocuklar bende sizi çok özledim.Haa bu arada biz Barış ile birlikte erasmusa 1 haftalık Fransa'ya gitçez.
G:Sırıkla mı?
Y:Evet.
G:Bana bak Yaprak.Aynı odada kalmak yok .Aranızda en az on metre olucak.Ve elele bile tutuşmayacaksınız.Zaten Emre orada ona söylerim hep sizi izler uzaktan.
B:He Gökhan he.
G:Lan. Sırık senin orda ne işin var.Olsun en azından şartlarımı duydun .
Y:Çocuklar sohbetinize doyum olmaz ama bizim işlemler için okula gitmemiz gerek .Malum yarın yola çıkıyoruz.(şuan fena salladım bozuntuya vermeyin)O yüzden görüşürüz kuşlarım.
G,S,A,O:Görüşürüz .
Çocuklarla konuştuktan sonra okula ve daha sonra müdürün yanına gittik.
M:Hangi ülkeye gideceğinize karar verdiniz mi?
B:Evet hocam.Fransa'ya gitmek istiyoruz.
M:Peki o zaman yarın sabah saat 5'te uçağınız var.İnince sizi erasmusa katılacağınız okulun müdürü karşılayacak ve sizi otele götürecek .Merak etmeyin kendisi Türkçe biliyor.
Y:Peki hocam.
Okuldan çıktık .
B: Amazonum istersen biraz alışveriş yapalım .
Y:OLUUR
B:Amazon bu kadar sevinceğini bilsem daha önce söylerdim.
Akşama kadar birsürü şey aldık.Ve onlarıda başka bir bavula koyduk.Uçağımız sabahtan olduğu için ben Barış'ta kaldım.Ve daha Barış eşyalarını hazırlarken o yorgunluk ile uykuya teslim oldum.
Okurkuşlarım öncelikle bölüm geciktiği için özür dilerim.Bu gün öğlen ve akşam ayrı misafirlerimiz vardı o yüzden yazamadım.Ve de bundan sonra oy sınırı koymaya başlayacağım.Hepinize iyi geceler.
OY :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ ŞANS ~YAPBAR
FanfictionBarışın aşkına ikinci bir şans veren Yaprak ve onların üniversitedeki ikinci defa karşılaşmaları. Başlangıç tarihi : 23/01 /2019 💛💛💛