BÖLÜM İTHAFI aydanyoruks kullanıcıdan bahset
İyi okumalar 💛 💛 💛
Gözümü açtığımda uçak anonsunu duydum. Ve yanımda uyayan bir adet sarı sırık buldum. Uçak inişe geçtiği için Barışı uyandırma çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü onun o koca cüssesini tabii ki de kaldıramadım.
"Barış kalk artık"
"Barış kime diyorum ben ya"
"Peki sen bilirsin" diyip onu öptüm. Hemen uyandı.
B:Günaydın Yaprağım.
Y:Tünaydın tünaydın sırık efendi. Hadi kalk artık. Uçak indi bile.
B:Tamam apla
Y:SIRIK!
O sırada 90-60-90 bir boya küpü hostes geldi.
H:Hanımefendi, beyefendi uçağımız indi inrbilirsiniz.
Tabi bunların hepsini Barışa bakarak söyledi. Siz niyetini anladınız artık bu boya küpünün.
Y:Sanene be. Uçağın sahibimisin sen. Yürü git ayrıca bende sevgilim de kör değiliz. Görüyoruz ikimizde. Şimdi çekil önümüzden çekil. Çekilsene lan.
Kız çekilince Barışı da çekip bir hışımla uçaktan çıktım. Barışsa çoktan kahkaha atmaya başlamıştı.
Y: Ne var sırık. Niye at gibi gülüyon be.
B:Yaprak hahaha oyyy çen çevgilini mi kıskandın çen. Hahaha.
Y: Sırııık. Tamam ama ne yapayım. Kız zaten manken gibi. Seni resmen gözleriyle yedi.
B:Tamam tamam bak şu adam galiba müdürün bahsettiği yeni okulumuzun müdürü.
Y:Hadi yanına gidelim.
B:Merhaba. Siz galiba Ahmet hocasınız.
Ah:Evet gençler. Siz de Barış ve Yaprak olmalısınız.
Y:Hocam acaba size isimlerimizi kim söyledi?
Ah:Can hocanız söyledi. Hatta kendisi de burada bakın.
O an Barışın sinirlediğini anlamak zor olmadı. Kafamı gelen sese çevirdim. Can hoca buradaydı. İyide bu hoca niye gelmişti ki. Valla iç sesciğim sana ilk defa sana katılıyorum. Bu hoca niye geldiki. Yoksa Barış haklı mı? Yok ya yani umarım değildir.
Ah:Gençler yalnız ben size söylemeyi unuttum değil mi? Sizinle bundan sonra ben değil. Can hocanız ilgilenecek.
Y:Neeee?
C:Evet gençler hadi artık biz gidelim. Sizi otele götüreyim. Siz buranın yabancısınız.
B:Gerek yok. Biz gideriz.
C:Barış yanlız aynı otelde kalıcaz. O yüzden birlikte gidiyoruz.
Y:Hocam, Barış haklı. Hem biraz gezeriz de.
C:Peki.
Can hoca gidince. İkimizde derin bir nefes aldık.
B:Yaprak önce nereye gidelim?
Y:Eyfel Kulesine gidelim mi? Çok merak ediyorum da.
B: Tamam canım.Bir sonraki bölüm Fransa'yı gezicekler. Olmasını istediğiniz bir şey var mı?
Sizleri çok seviyorum 💜💜💜Oy:10
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ ŞANS ~YAPBAR
FanficBarışın aşkına ikinci bir şans veren Yaprak ve onların üniversitedeki ikinci defa karşılaşmaları. Başlangıç tarihi : 23/01 /2019 💛💛💛