BÖLÜM 5

1.6K 78 28
                                    

İyi okumalar 💛 💛 💛
Dün gece uyurken dedim ya 'umarım yarın güzel bir gün olur' heh işte dileğim ilk saniyeden sona erdi. Çünkü aşağıda kapımı yumruklayan bir 'öküz oğlu öküz' var. Sanki düşmanım var gibi. Hemen aşağı inip kapıyı açtım. Karşımda çok sinirli bir adet sırık vardı. Acaba ne oldu?
B: YAPRAK SEN DÜN NİYE DURU'YU DÖVDÜN HE.!NİYE AMACIN NEYDİ BE? KIZIN AĞZI YÜZÜ DAĞILMIŞ. BANA TOKAT ATTIN YETMEDİ Mİ? NE S****E DÖVDÜN KIZA!
Barış bana öyle bağrına bide üstüne kolumu sıkınca ağlamaya başladım. Bir dakika ben dün Duru'yu dövmedim ki. Barış resmen demin bana bir iftira yüzünden küfür etti. Duru bu adamın resmen gözünü döndürmüş.
Y: B-ba-rı-rış b-ben onu dövme-
B: Sus Yaprak sus. BİDE YALAN SÖYLEME! DURU MU BANA YALAN SÖYLEYECEK?
Bende ona sesimi İnönü desibeline alarak bağırmaya başladım.
Y:BANA BAK SIRIK! BİRİNCİSİ DURU DÜN AKŞAM SAAT 8 GİBİ BENİM EVİME GELDİ! BANA BAĞIRDI ÇAĞIRDI. BARIŞ'TAN UZAK DUR DEDİ. SONRADA TEHDİT EDİP GİTTİ. BEN CEVAP BİLE VEREMEDİM. YANİ O ÇOK GÜVENDİĞİN DAĞLARA KAR YAĞDI BARIŞ BEY! İKİNCİSİ İSE BENİ NİYE DİNLEMEDİN NİYE GİTTİN HA? BENİM ALİ İLE SEVGİLİ OLUCAĞIMI MI ZANNETTİN? AMA YANILDIN. ŞİMDİ DE EVİMDEN BİR DAHA GELMEMEK ÜZERE GİT. ANLADIN MI! SENİN BİR DAHA YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEK İSTEMİYORUM! HA DUR SANA GİTMEDEN BİR ŞEY SÖYLİYİM. BEN SANA AŞIĞIM. SENİ SEVİYORUM. HEM DE ÇOK!
B: N-ne
Y: Evet işte doğru duydun. Artık git. Git.
Barış yanlış görmediysem dolu gözlerle gitti. Ben zaten ağlıyordum. Kapının arkasına yaslanmış ağlıyordum. Niye böyle oldu ki? Ben ne ettim de ne buluyorum? Hemen yüzümü yıkadım. Zorla gülerek ama. Çünkü ben şu an kendime bir söz veriyorum. Hep GÜLÜCEM. Bana bundan sonra ağlamak yok. Her şeye GÜLÜCEM. O Barış için de Duru yalancısı içinde değmez. Ağlamam bitince hafif bir makyaj yaptım. Dün aldıklarımızdan da şunlara giydim.

(Yaprak bunların birebir aynısı bir tek saçı siyah) Çantamı da alıp aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yaprak bunların birebir aynısı bir tek saçı siyah)
Çantamı da alıp aşağı indim. Kapıyı kapatınca bana bakan 'komşumu' gördüm. Ama hiç bakmayıp görmezden geldim. Daha sonra yürüye yürüye yaz tatilinden bildiğim kadarıyla metro durağına geldim. Yarım saat geçti ve ben şu an limandayım. Ve vapura biniyorum. Terasa çıktım. Tıklım tıklımdı. Boş bir yer bulunca martılara simit attım. O hırçın dalgalara baka baka Konak'a geldim. İnip çarşıya ilerledim. Bir çok şarkı söyleyip gitar çalan vardı. Ben de hem şarkıya ayak uydurdum hem de fotoğraf çekiyordum. Telefonumu cebime koyunca birisi beni kendine doğru çevirdi. Ve öptü. Bu Barış'tı. Hemen tanıdım. Ayrılınca "Çok özür dilerim Yaprakım. Lütfen beni affet. Çok ama çok özür dilerim. Duru ile de ayrılıyoruz. O yalancının teki. Lütfen affet beni."

İKİNCİ ŞANS ~YAPBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin