Kvs-1

14.1K 464 221
                                    

Kitap ciddi anlamda saçmalıklarla dolu okunması yüksek diye silmiyorum, iyi okumalar...

Evet, yazacaktım. Bugün ona yazacaktım. Hayır yazamayacaktım.

"Su! Ben vazgeçtim. Yazmayacağım!"

"Ne demek yazmayacağım?! Yazmayacağım ne demek ya?! Kızım varya seni parçalarım. Kahverengi saçlarını keser, dipte kalanları da bir daha çıkmasın diye kezzap döker yakarım. O okyanus mavisi gözlerini bıçakla da oyarım! Anladın mı?!" 

Omuz silkip yeni aldığım telefonu yere koydum. Su ise telefonu yerden sert bir şekilde alıp, aynı şekilde elime geri verdi. Gözlerimi Su ve telefon arasında mekik dokur gibi gezdirdim. O ise çığlık atıp,

"Bana bak lan! Hemen şimdi bu telefona gerçek hattını takıp, eski telefonuna yeni hattı takmazsan o telefonu sana yedirir, tırnaklarını kerpeten ile söker götüne sokarım. Belanı da s-"

Sözü annemin odaya dalmasıyla kesilip, edeceği küfürü değiştirmesine yol açmıştı.

"Severim. Belanı da severim. Senide çok severim. A-a! Eda Teyze! Ne oldu? Birşey mi isteyecektin?"

Su'yun kıvırtmasına gülerken bana 'senin ebeni s*kerim *mk' bakışını atması ile gülmem yüzümde soldu. Annem ise

"Yok kızım. Birşey istemiyeceğim. Çığlık sesi duyunca birşey olduğunu sandım da o yüzden geldim. İyimisiniz?"

"Evet anne. Merak etme iyiyiz."

"Tamam kızım. Birşey isterseniz seslenin."

Diyip gitmişti. Su bana dönüp, gözleriyle telefonu gösterdi. Ben ise kararlı bir şekilde hatları değiştirdim. Eski telefonuma yeni aldığım hattı takarken, Su ve benim stalk yeteneklerimiz sayesinde - aslında Su ile Arel arkadaş- Arel'in numarasını eski telefona kaydettim. Mesaj atmam için gerekli herşeyi halledip, yemek yemek için aşağıya indim.

***************************************************

Anonim: Arel

Anonim: Benim kurabiyem ol,

Anonim: Bende senin sütün olayım.

Anonim: Gelecekteki çocuklarımız da bizi,

Anonim: Ham-hamlayıp yesin.
(Görüldü)

Ben geldiiim. Arkadaşlar ilk başta texting gibi olmayabilir fakat bu bir texting kitabı. Kısa ve mesajlarla geçecek.

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin