Kvs- 26

3.5K 178 36
                                    

Medya: Gece Özsoy
Bölüm şarkısı: Pera - Sensiz Ben
Arel'den...

Su gittikten sonra yanıma bir kız gelmişti. "O, yani Alya. İyi mi?" "Siz kimsiniz? Ve bunu neden merak ediyorsunuz?" demiştim. Sonuçta tanımadığım birine bunu söyleyemezdim. Ki bildiğime göre Alya'da onu tanımıyor. "Sadece sordum. O, iyi mi? Neden hastahaneye kaldırıldı?" "Bakın sizi tanımıyorum. Size neden bu durumda olduğunu falan da söyleyemem." sesimi birazcık yükseltmiştim. Belki korkar ve ciddiye alır diye. Fakat işe yaramamış olmalı ki kız kaşlarını çattı ve sesini yükseltti. "Size insanca birşey sordum! Hayvanlığı bir kenara bırakın ve sorumu cevaplayın!" Bir dakika şu an dank etti. Bu kız içeridekinin Alya olduğunu ve bizimde Türk olduğumuzu nereden biliyor? "Pekala sorunuzu cevaplayacağım. Fakat karşılığında sizde benim sorularımı cevaplayacaksınız." "Peki. Kabul ediyorum. Fakat cevap veremeyeceğim bir soru varsa cevaplamam." dedi, kesin bir dille. Bu kız nasıl bu kadar sert ve katıydı? "Ufak bir sinir krizi geçirdi. İyi merak etme. Şimdi sıra benim sorularımda." "Dinliyorum." "Öncelikle, ismin ne? Alya'yı nereden tanıyorsun ve Alya'yı neden sordun?" "Sadece ilk sorunu cevaplayabilirim. İsmim Gece. Gece Özsoy." "Pekâlâ. Tamam. Sana nasıl olduğunu söyledim şimdi gidebilirsin." "Arel, Alya artık seni sevmiyor." "Poff! Saçmalık! Buna inanmam. Ondan vazgeçirmeye mi çalışıyorsun?! Onu seviyorum. Yada sadece hoşlanıyorum..." dedim ve duraksadım. Alya'yı gerçekten seviyor muydum. Ahh... Emin değildim. Belki sadece ilk gördüğümde ondan hoşlanmıştım. Kalbim daha önce de başka kızların yanında hızlı atmıştı. Ayrıca sürekli sürekli Alya'yı düşünmüyordum. Pekâlâ, sanırım sadece hoşlanmıştım. Yada beğenmiştim. Tam bir aptaldım! "Niye duraksadın? Yoksa onu sevmiyor musun? Biliyordum! Sadece ondan hoşlanmıştın! Bile bile kıza anonimlik yaptın! Duygularından emin değilken eminmiş gibi konuştun! Ona kim olduğunu söylediğinde olacakları düşündün mü?! Ben düşündüm. Onunla sevgili olmayı kabul edecektin fakat onu sevmediğini anlayıp bırakacaktın. O ise kendini gripken kullanılan sümüklü bir peçete olarak hissedecekti. İşte sen böyle birisin Arel! Ve sakın. Asla ama asla bu söylediklerimden seni sevdiğimi çıkarma!" Dedi ve arkasını dönüp gitti . Onun hemen ardından Su geldi. Yüzündeki ifadeden kızgın olduğunu anlamıştım. Onun arkasından ise Rüzgar geldi. Onunda yüzünde aynı ifade vardı. Evet, uzun bir konuşma seansı başlasın bakalım....

Tataaa! Evet, Arel Beyciğimiz sadece hoşlanıyormuş. Alya'mızda artık onu sevmiyor. Yani GECE ÖZSOY öyle diyor. Sizce bu Gece Özsoy bunları nereden biliyor. Kafanız karışsın biraz. Kafa karıştırmayı severim. Arel ve Alya sevgili olmıycak bu da küçük bir spoi olsun...

Sevgilerle Gecenin Yıldızı....

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin