Kvs-25

3.5K 200 22
                                    

Bölüm şarkısı: Feride Hilal Akın - Yok Yok
Su'dan devam...

Şöyleki, Alya 10 yaşındayken babası annesinin evde olmadığı bir zamanda eve bir kadın getirmişti. Ve ayıp ayıp şeyler (burayı yazamazdım) yapmışlar.

Alya'nın gözü önünde annesini aldatırken, Alya olan bitenin farkındaydı. Fakat babasının Alya'nın evde olduğundan haberi yoktu. Alya onlara görünmeden salona geçmiş ve ev telefonunu almıştı.

Aldığı gibi kolundan tutulması ve yere savrulması bir olmuş. Babası  yakalamıştı. Babası onu yerden kaldırıp, yanağına sert bir şekilde tokat atmıştı.

Sonrasında tekrar yere atmıştı.  Babası sakinleşmek adına arkasını dönüp krem rengi koltuklardan birine oturdu.

Alya, babasının sarhoş olduğunu sanarken aslında adamın bilinci yerindeydi. Sarhoş falanda değildi. Sadece küçük kızın annesine bağlı olduğunu ve bunu annesine söyleyeceğini biliyordu sadece onu korkutmak istemişti. Fakat abartmıştı.

Sözde canından çok değer verdiği kızına zarar vermişti. Küçük kızının dudağından kan akarken dönüp ona bakmıştı. Gözleri dolmuştu. Ne yaptığının farkına varınca pişmanlıkla kızına doğru yaklaştı.

Fakat bu sefer güçsüz kızının, ona karşı çıkacağından haberi yoktu. Alya sinirle ayağa kalkmış ve telefonu almış. Annesinin ezberlediği numarayı hızlıca yazarken mutfağa gitmişti.

Açtığı çekmeceden sivri bir bıçak alıp onu takip eden adama doğrulttu. Amacı adamı öldürmek değil, sadece korkutmaktı.

İstediği gibi de olmuştu. Babası korkmuştu. Alya ise arama tuşuna basmış telefonu kulağına götürmüştü. Annesine hemen gelmesini söylemiş ve kapatmıştı. Babasının eve getirdiği kadın hala salonda duruyordu. Bunu fark eden Alya ise onu kanıt olarak kullanacakmış.

Annesi eve geldiğinde salonda duran kadını görünce sinirlenmiş. Birşeylerin ters gittiğinide anlamıştı. Mutfağa girdiğinde kızının elinde bıçak görmeyi beklemiyormuş, Eda Teyze.

Alya onu görür görmez elindeki bıçağı bırakıp ona koşmuş. Eda Teyze'mde ona sarılarak saçlarını okşamış aynı zamandada kucağına almış. Eda Teyze kızının ağladığını görünce sakin kalmaya çalışarak salondaki kadını evinden kovmuş ve kızına olanları anlatmasını söylemişti.
Alya, Eda Teyze'ye olanları anlatmaya başlamış.

Eda Teyze, olanları anlayınca Alya'yı kardeşine götürüp orda bırakmış. Sonrasında eve gelip Alya'nın babasıyla kavga etmişler.

Kavganın sonunda ise Alya'nın ve kendisinin kıyafetlerini toplamıştı. Uçak bileti falan derken, belli bir süre sonra Fransa'ya gitmiş orda yaşamışlar. Şu anda ise bu durumdayız.

Arel'e dönüp,

"Arel ben kahve alacağım. Sende ister misin?"

"Olur. Sen bana alırsın değil mi?"

"Evet. Sen sadece burda bekle. Merak etme." kafasını sallayarak beni onayladı.

Bende asansöre binip kafeteryaya gittim.

Sevgilerle Gecenin Yıldızı...

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin