Kvs-6

6.8K 313 33
                                    

Aras ve Su ile kafeye gelmiştik. Garson başımızda beklerken menüye bakıyordum.

"Garson bey, bana kalem ve kağıt verebilir misiniz?"

"Buyrun efendim"

Kalemi alıp istediklerimi yazmaya başladım. Ne de olsa hesap Aras'a kitlenecekti. Baba parası yiyordu şerefsiz, bari bir şeye yarasın. Mesela benim tatlış göbişime... Yazdıklarım aynen şunlardı.
Çikolatalı pasta
Çikolatalı süt
Vanilyalı süt
Çikolatalı puding
Kurabiye
Sade süt
Çikolatalı muffin
Sıcak çikolata
Garson yazdıklarımla şok olsa da hiç aldırmayıp

"Birde limonata alabilir miyim?"

diye sormuştum. Aras hızla garsonun elinden kağıdı alırken bağaracağını bildiğimiz için ben ve Su kulaklarımızı kapatmıştık.

Yemeklerim gelmiş fotoğraf çekmiştim. Ama paylaşma gereği duymamıştım. Ne gerek vardı?

Önümdeki dünyanın bana göre 1. harikası olan leziz şeylere saldıracakmış gibi bakarken dayanamayıp saldırdım.

Elimdeki muffini iştahla yerken ağzım yüzüm çikolata olmuştu. Bunu umursamayıp yemeye devam ettim. Bu kafeye sıklıkla geliyorduk. Ve burada olanlar bu halimize alışmıştı. Ama galiba o garson yeniydi.

Hatta burada birkaç tane garson kankam vardı. Burası halamın yeriydi. Fakat biz yine de para öderdik. Ki halam burda değil ki bilsin. O yüzden serbesttik. Limonatan bir yudum alıp kalan muffinimi yemeye devam ettim. Zaten yarın buraya gelip çalışacaktım.

Sandalye çekilme sesi duyunca umursamamıştım. Çikolatalı süte krema isterken gelen kişiyi merak etmiştim. Yine umursamayıp elime gelen kremayı sıkmaya çalıştım. Krema çıkmayınca bu sefer çalkalayıp sıkmıştım. Yine olmayınca bu sefer sinirlenip kremanın çıkacağı yeri yüzüme doğru tuttum.

Fakat kremayı sıkmak için olan yere elimi bırakmıştım ve ne oldu tahmin edin. Yüzüm krema olmuştu.

Hay şansıma tüküreyim. Acı bir çığlık atıp gözüme hava yapmaya başladım. Gözüme krema kaçmıştı resmen. Gözüm acıyordu. Yanımda ki kişinin -bence bu Su ya da Aras- kolunu tutup gözüme üflemesini söyledim. O dediğimi yaparken, ben gözümün yanmasının geçmesiyle oh demiştim. O ise bir peçete ile yüzümdeki kremaları silmişti.

Gözümü açtığımda gördüğüm kişiyle

"Siyahlar aşkına! Künefe üstüne baklava!"

Bunu diyip pakette olan sütleri aldım ve Nesrin'e

"Nesrin! Kardeşim hesabı Aras'a kitle! Dilan ve Dideme'de selamımı söyle. Bir ıslak mendil getir bana hemen! Lütfen!"

Nesrin başını sallayıp koşarak temizlikçilerin odasına girdi ve elinde ıslak mendille çıkarak koşarak yanıma geldi. Elindeki ıslak mendili alıp onu yanaklarından mıncıklayıp onunla göz göze gelince utanarak koşup kapıdan çıktım.

Buradan, Nesrin, Dilan ve Didem kankama selamün aleyküm diyor ve kaçıyorum.

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin