Kvs-8

5.9K 522 22
                                    

Sarmalarım bitmiş ve ben şu an ölüyordum. Arel'e rezil olmamın ardından bir hafta geçmiş, ve dün Arel bana mesaj atmıştı. Mesajı görür görmez gözlerim dolmuş ve ağlamıştım. Dünden beri uyumuyordum. Ve depresyondaydım. Acıkmıştım. Böyle çok yediğime bakmayın. Çok zayıftım. Telefonumu alıp iskender siparişi verdim. Siz şimdi 'diyorsunuz Arel sana ne yazdı?' Hemen bir flashback yapalım. O arada da ben bir bakkala gidip gelem.

Flashback

Arel: Anonim.

Arel: Nasıl söylesem bilemiyorum.

Arel: Bu benim için gerçekten zor birşey.

Anonim: Söyleyeceğin şey ne?

Anonim: Bu kadar zor olmamalı. Söyle gitsin.

Arel: Pekâlâ.

Arel: Emin misin?

Anonim: Evet. Söyle artık.

Arel: Ben âşık oldum. Hemde ilk görüşte. Senin sevgini ben hak etmiyorum. Başka birini sevmen gerek.

Anonim: Sorun değil Arel. Ben bunu zaten tahmin ediyordum. Sadece ağlayacağım ve uyumayacağım. Bunun dışında birşey yok.

Arel: Yapma böyle.

(İletilemedi)

Arel: Engel mi. Ciddi olamazsın.

(İletilemedi)

Arel: Pekâlâ.

(İletilemedi)

Arel çevrimdışı.

Selamın aleyküm. Şu yıldıza basın. Zor değil. Aslında size hiçbir şekilde bunu yazmayacaktım. Ve kitabı yazmaya devam edecektim. Fakat artık dayanamadım ve yazdım. Bu arada Flashback daha bitmedi. Devamını en kısa sürede yazıp yayınlamaya çalışacağım. Hepinize iyi günler.

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin