Kvs-10

5.7K 292 24
                                    

Medya: Alya

Su'yun anlatımından...

Ah be Alya'm. Olanları bilsen hiç kendini harap edermiydin? Şimdi merak ediyorsunuzdur, ne olmuş diye. Hemen anlatayım.

Flashback

Alya koşarak çıktıktan sonra Arel hızla bize döndü ve Alya'nın kim olduğunu sordu.

"Benim kuzenim o."

Dedi Aras uyarıcı bir şekilde. Hadi ama... Alya'nın onu sevdiğini biliyordun zaten. Ne diye uzatıyorsun ki?!

"Aras, sakin ol. Birşey yapacak değil ya."

"Yengeme katılıyorum."

"Arel! O diğerleri gibi değil! Fazla hassas! Onu kullanıp atamazsın. Diğer kızlara yaptığını Alya'ya yaparsan seni mahvederim! O benim en kıymetlim! Ailemden daha fazla değer veriyorum ona!"

"Aras! Ben ciddiyim. Bu hoşlantı değil. Ben... ben galiba gerçekten âşık oldum..."

Aras'ın dediğiyle ağzım hafif aralanmıştı. Onu ilk defa böyle ciddi ve sinirli görüyordum. Alya konusunda gerçekten çok hassastı. Dediği gibi ona ailesinden daha fazla değer veriyordu. Fakat şu var ki, Arel'in dediğiyle hafif aralanmış ağzımı tam açmıştım.

"Oha! Yani, şey pardon! Biraz şaşırdım da."

Arel hafif bir tebessüm ederken ben onu test etmeye karar vermiştim. Eğer Alya'ya gerçekten âşık olmuşsa bu onda olurdu.

"Peki. Arel, onu ilk gördüğünde, kalbin hızlı atmaya başladı mı?"

Kafasını salladı ve

"Evet." dedi.

"Bu yeterli benim için. Ha bu arada, kardeşim sen abayı yakmışsın."

Arel gerçekten Alya'yı seviyordu. Destek olurcasına Aras'ın elini tuttum ve gülümsedim. Oda karşılık verdi ve elimi sıktı. Arel'e birşey söylemem gerekiyordu.

"Arel. Hani şu şey var ya. O..."

Bittiiiii! Belki bir bölüm daha yayımlayabilirim. Üşenmezsem ama... Sizi seviyorum. Hadi bayo. <3.

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin