Kvs - 46 (Özel Bölüm)

1.6K 102 29
                                    

3 şahıstan...

Bahçede oturmuş sigarasını içen genç adamın keyfi yerinde değildi. Hoş sevdiği kadın öldükten sonra hiç bir zaman keyfi yerinde olmamıştı zaten. Sigarasının sonuna yaklaşınca küllüğe bastırıp söndürdü.

İçeri geçip yatak odasının hemen karşısında olan kızının odasına girdi. Asena onun her şeyi olmuştu. Belki kendisinden bir DNA taşımıyordu belki annesi yoktu ama Bera için bunlar sıkıntı teşkil etmiyordu.

Asena içinde etmiyordu çünkü Bera her ne kadar Alya'yı özlesede, Asena'ya hem annelik hem babalık yapabiliyordu. Hoş sadece kızına değil Lahmacun'a da yapıyordu.  Köpek almıştı bir tane Fikriye Bihter Ziyagil'e arkadaş olmuştu hem fena olmamıştı.

Gruptaki diğer herkes toparlanmaya başlamıştı yavaş yavaş. Sadece cenaze günü Alya'nın babası Eda Teyze'yi taciz etmeye çalışmış onu da bu durumdan Bera, Berat, Aras ve Arel kurtarmıştı. Tabii kurtarırlardı. Bu grup Alya sayesinde bir araya gelmişti, Alya sayesinde mutlu olmuş bir sürü şey yaşamışlardı iyisiyle kötüsüyle. Eda Hanım, Bera ile aynı evde kalıyordu. Yardımcı olmak için aynı zamandada yalnız kalmaması içindi.

Gece saat 3'e gelirken bahçeye geri çıktı. Bir sigara daha yakıp her seferinde olduğu gibi düşünmeye başladı. Uyuyamıyordu. Rüyasına giriyordu genç adamın.

Kızı için, Eda Hanım için, arkadaşları için güçlü olmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Dayanamıyordu artık. Kaç kez yanına gitmeyi düşündü sevdiği kızın. Sonra vazgeçti bu düşünceden, onun gibi bırakmayacaktı. Hem onun artık Asena'sı vardı. Her şeyi geçmiş Asena'yı bırakabileceğini sanmıyordu.

Saat beş buçuğa doğru eve girdi yine Bera. Mutfaktan su alıp Asena'nın odasına girdi. Suyunu içip kızının yanına kıvrıldı. Ona sarılıp kokusunu içine çekip zorda olsa uyumaya çalıştı.

H

ey! Selam, ben geldim. Öncelikle benden Alya öldükten sonra neler olduğuna dair bölüm yazmamı istediniz fakat ne beklediniz anlamadım pek. Yani yıkıldılar. Hepsinin kaç yıllık arkadaşı birinin sevdiği kadın birinin kızı öldü sonuçta.  Her neyse aklıma bir tek bunlar geldi. Yapabildiğim kadarıyla yaptım belki beklediğiniz gibi bir bölüm olmadı ama iyisiyle tatlısıyla,  kötüsüyle saçmalamalarımla bir kitabın daha tamamen sonuna geldik. Teşekkür ederim bana destek olduğunuz, bölümleri okuyup oy verdiğiniz için. Kısacası her şey için teşekkür ederim. Sizleri seviyorum 😽💓🥺

Kurabiye Ve Süt °Yarı Texting°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin