Haine aruncate prin cameră.
Sărutări umede.
Semne vineții.
Gemete înfundate.
Atingeri păcătoase.
Blondul îsi dădu capul pe spate când îi simți buzele lui Hoseok pe gâtul său. Îsi prinse buza inferioară între dinți, muşcând-o pană la sânge.
Scânci de durere când îi simți dinții roşcatului muşcând puternic o porțiune de piele a gâtului.
Îsi simți erecția crescând si îsi închise ochii.
Simți cum mâinile lui Hoseok îsi făceau drum spre bărbăția blondului, acesta înghițind în sec.
Gemu înfundat când acesta începu să ducă mâna în sus si în jos pe organul său întărit. Se înjură în gând pentru că se excita atât de repede.
- H-hoseok. N-nu c-cred că mai rezist.
- Shh, babyboy. Nu întrerupe distracția.
Îi sopti acesta, muşcându-i erotic lobul urechii. Continuă cu săruturile pe maxilarul băiatului, lăsând câteva urme vineții si acolo.
Blondul îsi închise ochii, plăcerea fiind înlocuită de orice emoție. Brusc, se simți întors pe burtă, iar fundul îi era ridicat în sus.
Ura să se simtă atât de expus, dar acum nu mai conta acest lucru mărunt. Degetele lui Hoseok se mişcau prea bine ca să mai ia în seamă acest lucru.
Îsi ascunse fața în pernă atunci când îi simți degetele roșcatului atingându-i punctul sensibil.
- D-daddy ...
Gemu acesta, strângând cearşaful în pumni.
- Oh, babyboy. Atât de vulnerabil. Si nici măcar nu am început.
Îi răspunse acesta, zâmbind mişeleşte.
Blondul îsi ridică capul confuz, dar îl lăsă înapoi, mâinile strângând mai tare cearșafurile.
Câteva lacrimi de durere îi apăru în colțurile ochilor, lăsându-le să curgă în voie pe obraji.Hoseok intră în el fără vreo avertizare.
Îi prinse talia mică în palme, adâncindu-se mai mult în băiat. Mișcările acestuia erau erotice, penetrându-l pe cel mai mic într-un tempou rapid.
- Îți place, babyboy?
Îl întrebă acesta, încetinind un pic, ca mai apoi să continue cu mișcările puternice.
Nici măcar nu îi lăsă timp să răspundă.
Roșcatul îsi lăsă capul pe spate, închizându-si ochii. Îsi linse buzele într-un mod mult prea erotic, apoi îsi duse o mână pe gâtul celui mai mic. Îl strânse usor, simțindu-se pe culmile plăcerii.
Îi plăcea să îsi simtă jertfa " suferind ", plângând de plăcere sub el. Ăsta era el, se hrănea din durerea altora.
Era un sadic. Nebun - cum l-ar numi alții.
Cel mai mic strânse puternic din dinți atunci când simți că nu mai are mult.
- E-eu n-nu m-m ...
Începu acesta, dar roscatul îi astupă gura cu palma sa, făcându-l să tacă.
Peste ceva timp si durere amestecată cu plăcere, simți un lichid cald în interiorul său apoi cum Hoseok iesi din el.
Blondul căzu istovit pe pat, acoperindu-si corpul cu o pătură care era cândva pe podea.
Hoseok îsi luă doar piesa de lenjerie pe el, apoi merse cu pasi mici spre victima sa, care se afla legat de un scaun, aproape de pat.
Roșcatul îi ridică bărbia cu două degete, privindu-l în ochi zâmbind ca un nebun, ceea ce si era.
Zâmbetul îi crescuse când îi văzu fi ca din ochii acestuia.
- I-a spune Yoongi-ah, ți-a plăcut show-ul care ți l-am oferit eu si Jimin?