YANLIZ VELED

80 7 0
                                    

Küçük bir kızın asi tavırları .

Yemeğe gitmemiz gerektiği yerde biz karakola gitmiştik ve annem adamı arayıp gelemediğini ama yarın geleceğimizi söyledi .

Benim hiç gitmeye niyetim yoktu ama annem yeniden ısrar ediyordu.

Eve geldiğim gibi babamın fotoğrafını alıp sarıldım kendimi de odaya kitledim .

Bu lafları hak etmiyorduk ben babam için döktüğüm göz yaşlarımı silemezkem yenilerini getirtiyorlardı .
Ve silmek artık ağır geliyordu.

"Baba sen onlara aldırma bilmiyorlar hatasız gibi yaşıyorlar ama ben bizi bırakmam sen merak etme annemin hayatında da kimse yok onlara asla inanma seni seviyor o hem kim olabilir ki izin verir miyim asla annem de yapmaz senden başka kimi böyle güzel sevebilir ki senin gibi seveni nerden bulabilir ki sana aşık eminim ben artık çok yoruldum o yüzden yatmam lazım hatırlıyorum baba küçükken korkunca yatağınıza gelirdim aranıza girer yatardım hemen terler yorganı atardım usanmaz örterdin annem de örterdi ama o senin gibi rahat durmuyor yatarken bile demezdi belki de bu yüzden atardım onu da bilemem !"

Gözlerimi kapatım .

"İyi geceler baba "

Dedim ve yattım .

Sabah uyandığım gibi kahvaltı için aşağı indim .

"Günaydın hanfendi ama bi kahvaltı mı hazırlasaydın ?"

Dedim ama umursamadı bende hemen önüme dönüm ve buzdolabına baktım .

"Eski işime geri dönmeliyim ne dersin ?"

Dedi annem .

"Zannetmiyorum !"

Dedim .

Anlamaz ve hayal kıraklığı ile dolu bir yüzle bana baktı .

"Eskiden babam vardı yanında yapabiliyordun ama şimdi zor olmaz mı hem ev hem iş ?"

"Başarırım !"

"İyi sen yorulma diye demiştim !"

Dedim .

"Bana biraz destek olursan başarabilirim ."

Dedi .
Onu elbete ki destekliyordum ama içimde de sinmeyen bir his vardı .

"Yanındayım hem sen istersen başarabilirsin ama ben sen yorulursun diye diyorum "

Dedim .

Ve birşeyler çıkarıp yedim .

"Akşam ki yemekte ben iş aradığımı da belirticem"

Dedi şu içiyordum ki püskürtüm .

"Noldu be !"

Dedi .
Orda taş gibi bad boy erkekler vardı annem orda bir koca bulabilir .

Olmaz .

"Olmaz!"

Dedim .

"Yine niye ."

Dedi .

"Yanı orda çok geç kalırsın falan filan bana artık daha fazla zaman ayırman lazım !"

Dedim .

"Kesin kararım !"

Dedi .

Gözlerimi kocaman açtım .

"Olmaz!"

Dedim bende emin bir şekilde .

"Öt. "

YANLIZ VELED Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin