Küçük bir kızın asi tavırları.
Uyandığımda hemen hazırlandım ve bugün o olmadan gidecektim.
Bundan onun haberi yoktu o yüzden sesizce biran önce gitmeye çalışıyordum .Hazır olunca aşağı indim .
Ve ayakkabı mı giyindim .
Kapıyı açtım ve hemen fırladım dışarı .Görse bırakmazdı .
Telefonu aldım ve dünki aramalardan meriçin numarasını buldum .
"Alo "
Dedim .
"Ruhan "
Dedi .
"Şey ben şimdi evden çıktım sen ne zaman okulda olursun "
Dedim .
"Az kaldı "
Dedi .
"Peki "
Dedim .
Ve kapatım bakalım sizin olayınız ne !Merak ediyordum ama daha da merak etiğim şey Geraydı çok yorucu bir hayatı vardı ve beni de o hayata harcıyordu.
Ben kendimi bu kadar önemsemiyorum ama onun için endişe duyuyorum aslında ona aşık falan değilim ama değer veriyorum aşık olsam bunu bilirdim ama bu aşk değildi !
Buna emindim.Okula varınca kantine ilerledim .
Orda oturmuş beni bekliyordu .Beni görünce düzeldi .
"Günaydın Meriç "
Dedim .
"Sanada Ruhan "
Dedi ve oturdum .
"Ne hakında konuşucaksın"
Dedim meraklı bir halde .
"Gerayla ilgili "
Dedi .
"Merak etim "
Dedim .
Gerçekten de merak etmiştim ."Gerayla sevgilisin ama bence yanlış bir insan "
Dedi .
"Bence açık konuşmak daha iyi bir fikir "
Dedim .
"Aslında kızmandan korkuyorum ama gerçekler bundan ibaret "
Dedi .
"Evet "
Dedim sabrının son hali gibiydi insanlar neden merak ettiğiniz bir şeyi geveleyerek söyler ki !
"Bak biz aslında Gerayla çok iyi dostuk kardeştik hata yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi "
Dedi ve biraz durdu.
"Peki bu durumunuzun sebebi ne ?"
Dedim .
"Ne değil kim !"
Dedi .
"Peki kim ?"
Dedim .
"Rüya "
Dedi .
"Ahh yeter artık her şeyde her yerde bu kız artık sinir olmaya başlıyorum "
Dedim .
"Biz Gerayla kardeş gibiydik sonra Rüya geldi okula ve Geray baya aşık oldu Rüyaya ilk başlarda geçici zannediyordum çünkü her gece ayrı bir kızlaydı böyle şeyler genelde filmde olur ama bizim başımıza gelmişti tek farkı kız hiç masum değildi "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ VELED
ChickLitSıkıcı bir kızım ve hayatım mallıklarımla geçiyor .. "Ayol alem duysun ne bu hâller senin baban daha yeni ölmedi mi annam ne ara yeni baba edindin ." Bazen azraille gerek yoktur . Karının üzerine koşarak atladım ve şak yere uçtuk ve saçını başını tu...