Küçük bir kızın asi tavırları.
Kapı kırıldı bir süre bekledikten sonra .
Gerayı gördüğüm gibi ağlamam daha da şidetleşti .
Karşımda bir sürü tanımadığım yüz ve duyduğum sesler vardı Geray geldi ve beni kucakladı .
O sıra Meriç de üzerime yarden kazağı aldı ve örtü .Yüzümü kapatım ve ağlamaya başladım Geray beni yatağa yatırdı ve göz yaşlarımı silmeye başladı .
Bende çaresiz bir şekilde yüzümü kapatmış saf gibi ağlıyordum .
Ben suçluymuşum gibi bakıyorlardı .
Ama ben masumdum.
Bir süre baktılar Geray bağırınca herkes aşağı doğru inmeye başladı .Sadece ağlıyordum Meriç ve Astronomi bana baktı .
Astronomi geldi ve bana sarıldı.Geray geri çekildi .
"Kim yaptı sana bunu "
Dedi .
Geray sinirli bir şekilde .
Ama ağzımı bile açmak istemiyordum .
Astronomi yumduğum elimi açmaya çalıştı kolyeyi görüncede almak istedi ama sertçe tutum ."Sakin ol Ruhan elinde tutma diye alıcaktım "
Dedi .
"Babamdan anneme hediyeydi o kolye kırdı onu "
Dedim ve ağlamaya başladım.
Geray elimden almaya çalıştı ama vermemek için inatlaştım ve sonunda kolumu tutu ama o şerefsiz o kolumu çevirmişti ve ağrıyordu kırılmadı buna emindim ama ağrıyordu .
Damarlarım serpilmiş olabilirdi ama bilmiyordum .Bağırınca Geray bana baktı .
"Noldu koluna "
Dedi .
"Geray kolyeyi kırdı "
Dedim ağlamaya devam ederek .
"Koluna noldu çabuk söyle "
Dedi Geray .
"Çevirdi "
Dedim.
"KiM LAN O ŞEREFSİZ"
Diye bağırdı Meriç .
Korkuyla onlara baktım Geray da çoktan delirmişti .
"Berk "
Dedim .
"Benim yüzümden "
Dedi Astronomi gözünden yaşlar düşmeye başladı.
Cevap vermedim çünkü halim yoktu ama onun yüzünden değildi .
"Nefret ediyorum kendimden senin de başını yaktım özür dilerim Ruhan "
Dedi .
Ve odadan çıkmak için adım attı ."Senin hiç bir suçum yok"
Dedim .
Meriç Astronomiyi tutu ."Suçu olan beli sikicem o şerefsizi bu sefer "
Dedi ve odadan bir hırsla çıktı .
Geray da arkasından çıktı yataktan kalkmaya çalıştım ama halim yoktu ve adım dahi atmak istemiyordum .
"Özür dilerim Ruhan benim yüzümden "
Dedi ve bana gelip sarıldı .
Deli gibi ağlıyordu ."Senin bir suçun yok salaklıp edipte şu şerefsizin suçunu üstüne almaya çalışma .
Meriç
Sinirle odadan çıktım arkamdan da Geray geliyordu .
Hiç konuşmadan aşağı indik ve herkese baktım.
Sonunda o kaşarı bulunca kolundan tutum ve herkesin içinde yere fırlatım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ VELED
ChickLitSıkıcı bir kızım ve hayatım mallıklarımla geçiyor .. "Ayol alem duysun ne bu hâller senin baban daha yeni ölmedi mi annam ne ara yeni baba edindin ." Bazen azraille gerek yoktur . Karının üzerine koşarak atladım ve şak yere uçtuk ve saçını başını tu...