YANLIZ VELED

27 5 0
                                    

Küçük bir kızın asi tavırları.

Maç saat beş gibi biti ve bilin bakalım kim kazandı .
Hadi ya o kadar zor bir soru değil .
Bizzz demek isterdim ama kaybedeni değil kazananı sordum.
Evet biz kaybetik ve onlar kazandı .
Bunun ve Meriçle Gerayın barışma şerefine de deniz kıyısı olan bir yere gitik ve büyük taşlara oturduk .
Ve dostluklarının sembolü olan şey çekirdek kola yaptık .

Bu harika bir gündü .
İlk defa Rüyanın içine sıçmadığı barışın eğlencenin olduğu bir gün geçirdim onunla .

"Biliyonuz mu taş sektirerek rekora koşmuş bir adam ve rekora nasıl başlamış onu biliyor musunuz?"

Dedim .
Yine boş yapıyordum .

"Nasıl "

Dedi Astronomi .

"Sevdiği kızdan ayrılmış adam gelip denizin kenarında taş sektirmeye başlamış ve ben bunu becerdim diyip rekor kırmaya karar vermiş çok ilginç "

Dedim .

"Bu bir işe yaramayan fikri bizimle paylaştığı için Ruhanı alkışlıyoruz "

Dedi Meriç .

"Lan köpeklik etme Meriç "

Dedim .

"Bence bizim fotoğrafımız olmalı "

Dedim .

"Aa evet "

Dedi Astronomi .
Ben hemen telefonu çıkardım ve yirmi otuz arası fotoraf çektim artık o kadar kaptırmıştım ki bir ara Geraya sarılıp bile çekindim .
Sonra farketim ve geri çekildim ama kendine çekti ve o da sarıldı.
Meriç te bizi öyle görünce Astronomiye sarıldı ve bana yan yan baktı bu bakışın nedenini biliyordum .
Biz dostuz dediğimde biz biliriz o dostlukları demişti şimdi de buna kanıt gibi birşey olmuştu .

"Bu arada barışmanız bugünün en önemli anıydı ."

Dedim .

Astronomi de beni onayladı .

Meriç beni kendine çekti ve kafamı omzuna koydum  .

"Senin sayende "

Dedi .
Bende güldüm o sırada Geray da başını benim omzuma koydu Meriç durur mu hayır o da Astronominin omzuna koydu başını ve Astronomi telefonu çıkarıp fotoğrafımız çekti .

Çok güzeldi .
Benim uykum gelince yavaş yavaş dalıyordum.

"Biz artık gidelim "

Dedi Geray .

"Biraz daha kalsak "

Dedim .

"Yarın okul yok yine birşeyler yaparız "

Dedi .

"Aynen "

Dedi Meriç te o sıra fark ettik ki Astronomi Meriçin omzuna kafasını koymuş ve çoktan yatmıştı  .

"Astronomi çoktan uyku moduna almış kendini "

Dedi .

"İyi bakalım "

Dedim ve yavaşça kalktım .

Arabayla gelmediğimiz için yürüycektik ve bu daha da güzel bir an olucaktı .

Yola çıktık .

"Daha sabah kimsem yoktu diyordun"

Dedim .

YANLIZ VELED Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin