küçük bir kızın asi tavırları.
Okulun ilk gününü pot kırarak atlatık bu yine de iyiydi ama Geraya sinirliydim .
Böyle birşeyi bilmek hakımdı en azından kızın önünde küçük düşmezdim .
Ama bey efendi bunu hiç hesaba katmamış beli ki .Eve varınca kapıyı açtı bende içeri girdim .
İlk ilgimi çeken masanın üzerindeki kağıt oldu .Hemen gidip onu aldım .
"Noldu "
Dedi .
Bende açtım ve baktım .'Biz bir haftalığına balayına Antalyaya gidiyoruz '
Bu kadardı .
Kimse kimseyi önemsemiyor ve bir notla bırakıyordu öyle mi ?"Noldu ver şunu !"
Dedi ve kağıdı elimden aldı gözümden damlalar düşmeye başladı işte herşey bu kadar basitti .
Aramadı beni kaç gündür o odadan da çıkmıyorum bir kere olsun gelip nasılsın bile demedi ve ben burda aptal gibi ağlıyorum ."Herkes güzel "
Dedim ve koşarak yukarı çıktım .
"HEY DUR NEREYE...... RUHAN "
Diye bağırdı ama dönüp bakmak istemedim .
Anlamsızdı herşey odaya varınca bağırarak ağlamaya başladım bunu hiç hak etmedim .
Telefonu aldım ve rehbere girip annemi aradım tabi artık annem olduğunu düşünmüyorum ama .
Açtığı gibi başladım ,
"Sen nasıl bir insansın ya beni böyle bir başıma mı bırakıcaktın anlamsız bir notla ben bunu mu hak ediyorum "
Dedim .
"Ruhan ben çok yoruldum artık "
Dedi .
"SEN YORULDUN ÖYLE Mİ BİR HAFTALIK BALAYI TATİLİ İYİ GELİR O ZAMAN "
Dedim ve telefonu kapatım .
"NEFRET EDİYORUM SENDENNNNN"
yavaşça yere oturdum ve ağlamaya başladım kapı açıldı.
"Git burdan!"
Dedim .
"Boşa bağırma seni duymuyor duysa da umursamıyor ."
Dedi .
Gerçekleri duymak insana her zaman ağır gelir ama bu ...bu çok daha ağır gelmişti kaldırmaktan korktum .
"Daha napabilirim ki on sekiz olmadığım için evden kaçsam bile polise ihbarda eve getirirler ve anneciğim de bunla avutuyor kendini ama ben burda nefes alamıyorum "
Dedim ve daha şidetli ağlamaya başladım .
"Biliyor musun biraz dışarı çıkmak iyi gelicek "
Dedi .
"Hayır "
Dedim .
"Hadi hazırlan "
Dedi .
"Hayır burda kalıp ağlamak istiyorum "
Dedim .
"Sen giyinmezsen ben giydiririm "
Dedi .
"Sıçarım ağzına "
Dedim .
"Hadi o zaman "
Dedi .
"Lanet olsun "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ VELED
ChickLitSıkıcı bir kızım ve hayatım mallıklarımla geçiyor .. "Ayol alem duysun ne bu hâller senin baban daha yeni ölmedi mi annam ne ara yeni baba edindin ." Bazen azraille gerek yoktur . Karının üzerine koşarak atladım ve şak yere uçtuk ve saçını başını tu...