Küçük bir kızın asi tavırları .
Uyandığımda odamdaydım en son noldu ki ulan Allahtan birşey içmedim ha .
Nolmuştu biraz konuştuk sonra ben kafamı onun omzuna koydum salak salak şarkı söylerken yatmışım .
İşlediğim halde bu kafadaydım ya içseydim.
Söylediğimle kıkırdadım ve kapıyı açtım .Aşağı inip elimi yüzümü yıkadım.
Galiba iyi biriydi üvey abim yada yeni sevgilim mi demeliydim ?
Neyse bir önemi yok tuvaletten çıktığım gibi kapının önünde onu gördüm .
"Günaydın minik sevgilim "
Dedi ve eğilip yanağımı öptü içeri girdi ona doğru döndüm kapı kapandı.
"Nerden bu samimiyet "
Dedim .
"Dışarı çıkmazsan çok kötü şeyler görebilirsin "
Dedi .
İlk başta anlamasam da jeton düşünce yüzümü eşkiltim.
"Pis sapık "
Dedim ve çıktım hemen tuvaleten.
Garip ve saçma bir anı oldu .
Yavaşça kaldığım odaya gittim .
Cama doğru ilerledim ve camı açtım sıcak rüzgar esiyordu ve harika bir kokusu vardı bir süre içime çektim .Babamla uçurtma uçurmak şu an harika olurdu .
Gözümden damlalar düştü ben her şeyi babamla hayal ettim artık eskiden annem de vardı o hayallerde ama babamla onu da kaybetim büyük bir ihtimale .Kapı açıldı göz yaşımı sildim yine Geray gelmişti .
"Noldu "
Dedim .
"Aşağı in kahvaltıya bekliyorlar "
Dedi .
"Yemiycem "
Dedim .
"Açsın ama onlara inat yemek bile yemiyorsun "
Dedi .
"Napabilirim annem beni hiçe sayalı çok oldu bende bir şekilde kendime bakıyorum ama o kahvaltıya inmek kendime en büyük saygısızlığım olur "
Dedim .
"Peki o zaman hazırlan baş başa yiyelim "
Dedi .
"Gerek yok "
Dedim .
"Şu sözleşme işini de konuşuruz "
Dedi .
"O zaman tamam "
Dedim ve bir şeyler bakındım.
Siyah üzerime yapışan kazağım ve vazgeçemediğim en sevdiklerimden biri olan kiremit rengi pantolonumu giyindim .
Siyah spor ayakabılarımla salaş siyah sırt çantamı aldım .İçine de kalem ,kağıt ,peçete ,cüzdan gibi bir k şey koydum .
Hazır olduğumda Gerayı bekledim .
Kapı açıldı ve ,
"Hazır mısın Ruha...n"
Dedi niye böyle takılı kaldı bilmiyordum .
"Güzel olmuşsun "
Dedi .
"Geray gitmiyor muyuz ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ VELED
ChickLitSıkıcı bir kızım ve hayatım mallıklarımla geçiyor .. "Ayol alem duysun ne bu hâller senin baban daha yeni ölmedi mi annam ne ara yeni baba edindin ." Bazen azraille gerek yoktur . Karının üzerine koşarak atladım ve şak yere uçtuk ve saçını başını tu...