Küçük bir kızın asi tavırları.
Kendimi dışarı atmak istedim ama nereye... nereye gidecektim ki , kimim vardı .
Ama burda da duramazdım dışarı çıktım .
Nereye diye sormadım kendime çünkü bende biliyordum ki hiç bir yer yoktu .Yol uzun ve düzdü öyle ilerledim bende .
İnsan ne zaman savaşmak istese ,pes etiricek duruma gelene kadar uğraşıyorlar ...
Ve tebrikler başarıyorlar .
Ne bi telefon nede bir eşya hiç birşey almadan o uzun ve soğuk yolda yürümeye başladım .
Aklımda binlerce soru ve bir cevap.
Kimsesizim!
Ağır ve güç bir cevap ama gerçek hep böyle olur ya gerçekler acıtır .
Omzumda bir el hissedince önce korktum ama Geraydı biliyorum .
Hiç birşey demeden arkama döndüm !Göz göze geldiğimizde o gün aklıma geldi ve ellerim titremeye başladı .
Ağzımı açıp tek kelime edemiyordum, korkuyordum vücudum kaskatı kesilmişti .Durdum neden kaçamıyordum gözlerimden de yavaş yavaş yaş geliyordu ve yutkunamıyordum.
Eli yavaşça yüzüme yaklaştı .
Lanet olsun kendimi geri çekemiyordum .
Yavaşça saçlarımdan okşamaya başladı .
Bense korkudan kıpırdıyamıyordum bile .Yavaş yavaş toparlanınca kendimi bir adım geri çektim .
"Küçüğüm"
Dedi .
O pis ağzından saçılan her harf midemde bulantıya neden oluyordu .Gözümdeki o korkak bakışı sildim ve yerine öfke kusan bir bakış attım .
Hâlâ saçımı okşayan elini tutum ve ittim .
İşaret parmağımı ona doğru tutup."Bir daha Sakın...sakın bana dokunma"
Dedim .
Gözlerim ne kadar öfke saçsa da kalbim korkudan göğüs kafesimi zorluyordu.
"Şşttt....sakin ol "
Dedi .
İğrenç ötesi nefret kusuyordu her bir harfi ."Dokunma bana pislik "
Dedim .
Belimden tutu ve kendine çekti .
Gözlerine baktım yavaş yavaş kendime gelince itirmeye başladım ."Birgün benim olacaksın ve o güne az kaldı "
Dedi .
Sonra da belimden elini çekip yavaş yavaş uzaklaştı .Korkudan yere yığıldım .
Göz yaşlarım sel gibi akıyor beni yoruyordu .
"PİSLİK "
Diye bağırdım ve daha da şidetli ağladım ,telefonum da yoktu ki astronomiyi arayayım .
Boş verip ağlamaya devam ettim .
Şu an aklımdan geçen şey Geraya sarılmaktı.Lanet olsun ki ona sarılmayı hayal ediyordum, zavallı gibi .
Ona başımdan geçen bu saçmalıkları anlatıp sarılmak.
Yerden kalkamadım bir süre aklımdan bir yandan da o söyledikleri geliyordu , 'Birgün benim olacaksın ve o güne az kaldı'.
Aklıma geldikçe iğrendim ve gerçekleşmesinden korktum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZ VELED
ChickLitSıkıcı bir kızım ve hayatım mallıklarımla geçiyor .. "Ayol alem duysun ne bu hâller senin baban daha yeni ölmedi mi annam ne ara yeni baba edindin ." Bazen azraille gerek yoktur . Karının üzerine koşarak atladım ve şak yere uçtuk ve saçını başını tu...