47 County Street'teki davaya katıldığımda ne bekleyeceğimi bilemedim. Bir sosyal hizmet uzmanı olarak, çocuk tacizinden, ebeveynlerini kötüye kullanan çocuklara kadar her türlü berbat şeyi görüyorum. Ancak o aileden gelen raporları aldığımda fazla bir şey beklemiyordum. Aldığımız ilk mektuplar, gecenin geç saatlerinde bağıran yüksek sesleri tarif eden, gecenin geç saatlerinde bağıran bir komşunun ve evin içindeki camdan paramparça gibi geldiğini duyduktan hemen sonra evden bisikletle geçen bir gençten geliyordu.
Bu görünüşte birkaç yıldır devam ediyordu.
Yine de, polisin Salı günü girme şekli hakkında, bir sayfa olarak beyaz, olayı soran bir şey, muhtemelen en azından biraz alarm vermiş olması gerekirdi. Ben cahil oldum.
Orada, County Street'teki Bedford ailesinin evindeki oturma odasında, hikayenin açıldığı sırada kendimin yanında durdum. Üç çocuğun babası Dan, ilk önce gözlerinde yaşlarla konuştu.
“Birinin bize çağırdığı için çok mutluyum; Karım ve ben bu konuda hiç kimseyle iletişim kurma cesaretine sahip olamadık ”dedi.
Bu, çoğu insanın yetkililerin veya sosyal hizmetlerin kapılarını çalmasını istemediğini görmek beni çok garipleştirdi.
“Size biraz su sunabilir miyim? Kahve belki mi? ”Dan'in karısı Valarie'nin bana kısık sesle sorduğu şey buydu.
İkisi de bitkin görünüyorlardı ve sanki haftalarca bir adada mahsur kaldıkları ve benim tarafımdan kurtarıldıkları gibi yıkandılar. Çevrelerine kayıtsız gibiydiler. Şu anda sakin ol, ama gerginlik kinetikti.
“Hayır, teşekkür ederim,” teklifi kabul ettim, henüz çiftten bir şey kabul etmekte rahat değildim.
“Söyleyin bana, burada başlamamız gerektiği gibi, çocuğunuzun adı nedir ve kaç yaşındalar?”
Bu bilgiye zaten sahiptim, ancak bu ikisinin sorgulamaya nasıl tepki verdiğini araştırmam gerekiyordu. Valerie bana cevap verdi.
“Peki, Damien 17 yaşında. Geçen hafta okulu bıraktı, ama bugün burada değil. İşte benim küçük sevgilim, Kelsey. 11 yaşında. Hafta sonu için büyükannesiyle birlikte. ”
Çarşamba hanımefendi.
“Ah doğru, özür dilerim. Teyzesiyle birlikte. İzini kaybettim, çünkü artık burada değiller. Yine de yakında evde olacak. ”
Kocası neredeyse ona hiç bakmıyordu, dikkatlice ona baktı. Daha çok onun aracılığıyla. Bunların hepsini not aldım.
“Bu görüşme için kaydedildiğinizi lütfen unutmayın. Özür dilerim, yanılsam, ama burada dosyaya üçüncü bir çocuğunuz olduğunu söylüyorum. ”
Her ikisi de gözlerimin içine serin baktı. Bir ürperti omurgamı fırlattı ve sol bacağım uyuştu. Bu, şu an otuz dört yaşına girme dışında birini rahatsız eden bir şaka yaptıysam, çocukken alacağım bir duygu. Birden bire kendimi dışarıda hissettim.
“Jessica.” İkisi de birlikte konuştu.
Biraz rahatladım.
“Jessica. Tamam, evet burada var. Yedi yaşında?"
Birlikte başlarını salladılar. Yüzleri birdenbire ellerini sıkarak rahatsız edici bir ifadeye dönüştü. Dan merdivene sol tarafına baktı, Jessica'nın bulunduğu yer hakkında sessizce sinyal vermeyi düşünüyorum.
“O orada.” Valerie dedi, aniden hıçkırarak.
Bir pang, yüreğime bir top gibi muşta gibi çarptı. Duygularımın kaburgalarımın çevresinde döndüğünü hissedebiliyordum. Midem dönmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Hikayeleri
HorrorBu hikayede dünyaca ünlü şehir efsaneleri, insanların yaşamış olduğu paranormal olaylar ve korku dolu dakikalar yer alıyor. Gel sende korku ailemize katıl. Sen yoksan bir kişi eksiğiz dostum. Korkudan tir tir titreyeceğin, gece yatarken ışık açık uy...