Okuma Süresi: 14 dakikaYatma vakti yorgun bir çocuk için mutlu bir etkinlik olarak düşünülmeli; benim için korkunçtu. Bazı çocuklar bir filmi izlemeden ya da en sevdikleri video oyunlarını oynamayı bitirmeden önce yatağa yatmaktan şikayet edebilirken, çocukken, gece vakti gerçekten korkacak bir şeydi. Aklımın arkasında bir yerde hala öyle.
Bilimlerde eğitim almış biri olarak, başıma gelenlerin nesnel olarak gerçek olduğunu kanıtlayamıyorum, ancak yaşadıklarımın gerçek korku olduğuna yemin edebilirim. Hayatımda, söylemekten memnuniyet duyduğum bir korku hiç bir zaman eşit olmadı. Şimdi elimden geldiğince en iyisini yapacağım, istediğini yap, ama göğsümden çıkarmaktan memnun olacağım.
Ne zaman başladığını tam olarak hatırlayamıyorum, ancak uykuya dalmaya olan tutkum, kendi odama taşınmamla uyuşuyor gibiydi. O sırada 8 yaşındaydım ve o zamana kadar ağabeyimle mutlu bir şekilde bir odayı paylaşmıştım. 5 yaşından büyük bir oğlan çocuğum için tam olarak anlaşılabilir olduğu gibi, kardeşime sonunda kendi odasını diledim ve bunun sonucunda evin arkasındaki oda bana verildi.
Küçük, dar, ama garip bir şekilde uzatılmış bir odaydı, bir yatak için yeterli büyüklükte ve bir kaç çekmeceli, ama başka bir şey değildi. Gerçekten şikayet edemedim çünkü o yaşta bile geniş bir evimiz olmadığını ve hayal kırıklığına uğramak için gerçek bir nedenim olmadığını anladım, çünkü ailem hem sevgi hem de sevecekti. Gün boyunca mutlu bir çocukluk oldu.
Arka bahçemize yalnız bir şey çıkmadı, sıra dışı bir şey yoktu, ama gün içinde bile o odaya giren ışık neredeyse tereddütlü görünüyordu.
Kardeşime yeni bir yatak verildiği için, paylaştığımız ranzalar bana verildi. Kendi başıma uyuyabildiğim için üzülürken, bana çok daha maceracı görünen üst ranzada uyuyabildiğim düşüncesi beni çok heyecanlandırdı.
İlk geceden beri, aklımın arkasından yavaşça sürünen tuhaf bir rahatsızlık hissini hatırlıyorum. Üstteki ranzaya uzanıp aksiyon figürlerime bakıp yeşil-mavi halıdan geçen arabalara baktım. Yerdeki oyuncaklar arasında hayali savaşlar ve maceralar yaşanırken, yardım edemedim ama sanki gözlerimin dibinde hareket ediyormuş gibi gözlerimin yavaş yavaş dibe doğru çekildiğini hissediyorum. Görülmek istemeyen bir şey.
Ranza, kısmen iki yumuşak beyaz yastığın üzerini örten, düzgünce yerleştirilmiş koyu mavi bir örtü ile kusursuz bir şekilde yapılmış. O sırada hiçbir şey düşünmedim, çocuktum ve kapımın altından ebeveynimin televizyonundan kayan ses beni sıcak bir güvenlik ve rahatlık duygusuyla yıkadı.
Uyuyakaldım.
Derin bir uykudan hareket eden veya karıştıran bir şeye uyandığınızda, neler olduğunu gerçekten anlamanız birkaç dakika sürebilir. Uyku sisi, berrakken bile gözleriniz ve kulaklarınız üzerinden sarkar.
Bir şey hareket ediyordu, buna hiç şüphe yoktu.
İlk başta ne olduğundan emin değildim. Her şey karanlıktı, neredeyse zifiri siyahtı, ama dışarıdan içeriye doğru dar bir şekilde boğulan odayı çizmeye yetecek kadar ışık vardı. Aklımda neredeyse aynı anda iki düşünce belirdi. Birincisi, ailemin yatakta olmasıydı, çünkü evin geri kalanı hem karanlıkta hem de sessizlikte yatıyordu. İkinci düşünce sese döndü. Beni uyandıran bir ses.
Son koçanı uyku ağları aklımdan çekilirken, gürültü daha tanıdık bir şekil aldı. Bazen en basit sesler en sinir bozucu, dışarıdaki bir ağaçtan ıslıklayan soğuk bir rüzgar, bir komşunun ayak seslerini rahatsız edici derecede yakın olabilir ya da bu durumda karanlıkta hışırdayan çarşafların sesi olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Hikayeleri
TerrorBu hikayede dünyaca ünlü şehir efsaneleri, insanların yaşamış olduğu paranormal olaylar ve korku dolu dakikalar yer alıyor. Gel sende korku ailemize katıl. Sen yoksan bir kişi eksiğiz dostum. Korkudan tir tir titreyeceğin, gece yatarken ışık açık uy...