Oda 497

142 3 1
                                    


ben

Burada karanlıkta uzanırken ne kadar zamanım olduğunu merak ediyorum.

Her şey birkaç hafta önce başladı. Mezuniyetten hemen sonra, herkes planları ve sektörde bunu nasıl yapacakları hakkında konuşmaya başladı. Gazetecilik dalında okudum, bu yüzden büyük bir şehre taşınmam ve trend konuları ya da her hangi bir ünite ne olursa olsun hakkında yazmam gerekiyordu. Tanıma kazanmak ya da beni haritaya koyabilecek biriyle tanışma şansı kazanmak için. Daha sonra, daha ilginç şeylere taşınırdım, ama bir şekilde bana hiç çekici gelmedi.

Her zaman ürkütücü şeyler hakkında yazmak isterdim, neredeyse hiç kimsenin konuşmak istemediği şeyler. Lisedeyken hatırlıyorum, çünkü hepsini yaptım. Hayalet kasabalara gittim, ormanları kapattım ve hatta perili evlerde birkaç gece geçirdim. Bazı şeyler gördüm, yalan söylemem ama her şey kontrol altındaydı. Ben sadece üşümdüm ve kalemin ve kağıdımın konuşmasına izin verdim.

Bu şekilde beni üniversiteye gitmeye iten burs kazandım.

Mezun olduktan sonra New York şehrinin eteklerinde bulunan bir yerde iş buldum. Adı Creak Town. Bunu hiç duymamıştım, ancak bazı araştırmalar yaptıktan sonra, nüfusun 1000 kişiden küçük olmasına rağmen, garip manzaralar, kayıp insanlar ve hatta çoğu zaman dehşete kapılmış tuhaf yaratıklar hikayeleri hikayeleri olduğunu gördüm. kasaba halkı.

Bunu öğrendiğimde oraya gitmem gerektiğine karar verdim. Ve yaptım.

Eski Chevy'ime Perşembe günü saat 2'de geldim. Arabamı kiralayacağım daireden birkaç blok ötede park ettim. Ceketimi, bir elimde valizimi ve diğer elimde kamerayı giydim. Gecenin derinliklerinde inanılmaz derecede korkunç bir şey görmeye istekliydim. Böylece bu sakin kasabada yürüdüm. Heryere baktım. Bana sürüngenleri verecek en ufak şeyi bile bulmaya çalıştım, ama o gece hiç yoktu. Bu yüzden fotoğraf makinemi indirdim ve yüzümdeki kaşlarını çattığım bölüme gittim.

Harita, yeni yerimden bir sokak ötede olduğumu, ancak uzaklarda, beş katlı bir binanın nasıl görüneceğini kafamda gördüğüm görüntüye bile uzaktan benzeyen bir şey görmedim. Ve bunun nedeni, görünürde hiç olmamasıydı.

497, 452, 459, 478, 497; işte oradaydı. Ancak bu beş katlı bir bina değildi, orta büyüklükteki tek katlı bir eve benziyordu. Dışarıdan biraz geveze bir ışık ve hafif bir ses görebiliyordum, bu yüzden kafamı karıştırarak kapıyı çaldım.

Kısa, yaşlı bir kadın tarafından karşılandım. Saçını bir topuzla giydi ve yüzünden daha büyük gözlükler taktı. Yine de gülümsüyordu ve vizyonunu odaklamaya çalıştıktan sonra gözleri aniden üzerime indi. Adımı aradı ve çok neşeli bir çığlıkta, akciğerlerim patlayacakmış gibi hissettiren ve beni beklediğini söyleyen kocaman bir kucaklama için hızlıca hareket etti. Beni bekliyorlardı.

Aklımda, bu çoğu hiç mantıklı gelmiyordu ama o ter yaşlı bir kadındı, bu yüzden onun kucağından kurtulmak için güç bulamadım.

II

Daha sonra niyeti olmasa da yalan söylediğini öğrendim. Ona yer hakkında sorduğumda doldurması gereken formun oldukça küçük bir yazı tipi olduğunu iddia etti, bu yüzden birkaç ayrıntıyı karıştırdı. Bu, neden orta büyüklükteki sert kaya kaplamalı dairem, tam donanımlı mutfak, iki banyo ve şehir manzarasının, yatak, yarım mutfak ve beton duvarlar bulabileceğiniz iki odadan daha fazlası olmadığını açıkladı. Gerçekte tavana uzanan bir pencere olmasına rağmen, bir sandalyeye bastığınızda size şehir manzarasını gösteren bir pencere vardı.

Başlangıçta biraz sıkıldım, ama ayrıca biraz yorgundum, bu yüzden yaşlı kadın odasına gidene kadar gülümsedi ve başımı salladım. Sabah başka bir yer arayacağımı düşündüm.

Creepypasta Hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin