Eşim ve ben birkaç ay önce yeni dairemize taşındık. Bundan önce, güzel bir göle bakan büyük bir kulübede yaşıyorduk. Orada yaşadığımız üç yıl boyunca karımın hayali eviydi. Ayrılmak istemedik, ama bu bizim için gerekli bir adımdı.Görüyorsun ya, Jessica ve ben güneyde yaşıyorduk. Her şey bir süre iyi gidiyordu, ancak hukuk firmam beni maviden çıkarmaya karar verdi. Beklenmeyen bir şeydi, ama daha minnettar olamazdım. Maalesef, bu iş birçok şubemizden bir başkasına transfer olmayı gerektiriyordu. Söz konusu olan New England'dı. Konuyla ilgili uzun ve sert konuştuk, ama sonunda, Jess bu hareketi kabul etti.
Doların, güneye doğru kuzeye kadar gerilmediğini not etmek önemlidir. İstihdam bulmak da zor. Bu yüzden yaşam alanımızı küçültüyoruz. Jess başka bir iş bulana kadar acı çekmek zorunda kalacağız. En azından, ona bakış şekli buydu.
Bütün gece söylediği son şey buydu. Karım bu sözü verdiğinden beri yaklaşık bir hafta oldu. Bu tehdit kadar rahatsız edici olduğu için, stresin bir ürünü olduğunu ve benim için endişelenecek bir şey olmadığını düşünerek, geri kalanı kolayca ortadan kaldırabilirdim. Ne yazık ki, endişelenmekten vazgeçemiyorum. Jess beni korkutuyor. Şimdi kısa kestiriyorum ve bir göz açıkken uyuyorum ve hepsi tek bir şey yüzünden…Şimdi, uyurgezerlik yapıyor.
Taşınma sonrası ilk birkaç hafta gerginlikler yüksekti. Jess'in sinirlendiğini söyleyebilirim. Eski evimizi, eski dostlarımızı özlüyor ve istikrarlı bir iş yapıyor. Boş zamanlarının hiçbiri ile ilgisi yoktu, bu yüzden kafatasından sıkıldı. Bu birçok kavgaya yol açtı. Bir süre, asla yerleşmeyecek gibiydik.Hareketten yaklaşık bir ay sonra işler aranmaya başladı. Jess, geçici çalışmaları yerel TV kanalında part-time editör olarak buldu. İşi çok sevdi ve meslektaşlarıyla daha mutlu olamazdı. Onun için daha mutlu olamazdım; her şey bir süre için iyi görünüyordu. Mükemmel değil, ama iyi.
Bu uyku konuşması başladığında oldu. Beklenecekti ve dürüst olmak gerekirse, daha erken başlamamasına şaşırdım. Görüyorsun ya, karım hayatında büyük bir değişiklik olursa, iyi ya da kötü huzursuz bir uyuyandır. Evlendiğimizde, ilk evimize taşındığımızda ve düşük yaptığında oldu (daha sonra buna daha fazla değineceğim). Jess onun uyku görüşmeleri yaptığını biliyor çünkü zaman zaman bunu ortaya çıkardım. Her sabah gülerdim, önceki gece söylediği tuhaf şeyleri hatırladım. Bu onu her zaman rahatsız etti. Bundan utanmış gibiydi. Bu yüzden, yeni dairemizdeki ilk uyku gecesinden sonra hiçbir şey söylemedim.
Uyku konuşması birkaç hafta devam etti. Bu sırada, Jess'in televizyondaki geçici işi sona ermişti. Aklını hiçbir şeyden uzak tutacak bir iş olmadan, gece patlamaları çok daha kötüleşti. Gece sakinleşmeye zorlanmaya başladığım garip zamanlarda çığlık atmaya başladı.
Bir gece çığlıkları gözyaşlarına dönüştü. Ağlarken, asla unutamayacağım bir şey söyledi.
“Keşke ölseydin.”
Karımın uykuda olduğunu biliyordum, ama yanına oturduğumda, elimden geldiğince onu sakinleştirdiğimde, maddeye baskı yapma ihtiyacı hissettim.
“Kimin ölmesini diledin tatlım?”
Sürprizime cevap verdi.
"Sen."
Bu beni nöbetten yakaladı. Kocanızın ölmesini istemek, hatta siz uyurken bile daha garip bir şey.
“Neden?” Diye sordum.
“Hayatımı mahvediyorsun.”
Bu dört kelime derin kesti. İster kasıtlı olsun, ister sadece yorgun bir aklın ürünü olsunlar, kendi kendine yansımasını isteyen kelimelerdi. Hayatını gerçekten mahvediyorsam, bir an için merak ettim. Ya da en azından onun gece terörleri için suçlayacaksam.
Eşim gecenin geri kalanında sessiz kaldı. Bunu biliyorum çünkü kaldım. Tefekkür ve endişe beni iyi bir gece uykusundan kurtardı. Bir anlığına eşimin beni öldürmek istediğine inanmadım, ama gece geç saatlerinde süren antikaları kesinlikle endişelendiriyordu. Çığlık atan bölümler ve hastalıklı diyaloglar arasında, bu onun durumunun en kötü haliydi.
Ertesi sabah, ona ne olduğunu anlatmaya çok yaklaştı, ama nasıl tepki vereceğini ve ne söyleyeceğini düşünmeye devam ettim. Çok fazlaydı. Ona, sahip olduğumdan daha fazla yük vermek istemedim, özellikle de işten çıkarıldıktan sonra. Ben de başka bir kavga etmek istemedim. Bunun ışığında ağzımı kapalı tuttum.
Ertesi gece, çığlıklar gitti. Bu bir rahatlıktı, ama geçici bir durumdu. Maviden, tıpkı gözlerimi kapatıp bir gece demek üzereyken, uyku konuşması bir kez daha başladı.
“Bazen nasıl yaparım diye düşünüyorum…”
Bu ifadeyi saf, rüya kaynaklı saçmalıklara göre tebeşirle yazdım, ama sonra devam etti.
“Yatakta uyurken ben kalkıp mutfağa gideceğim.”
Ne hakkında konuştuğunu bilmiyordum, ama konuşmaya devam ederken, benimle ağladı. Bazı duyulamayan saçma sapan anlar vardı, ama akıcı olan parçalardan ve parçalarından, tarif ettiği şeyin güzel bir resmini çizebilirdim.
“……… Bıçakla… tekrar tekrar…… yataktan sızan kan… artık hayatımı mahvedemiyor…”
Karım beni öldürme planını anlatıyordu. Bu kadar derinden rahatsız edici, yardım edemedim ama kendime kıkırdadım. Sonuçta bu sadece bir rüyaydı - başka bir şey değil. Kendi hayallerimde garip şeyler yapmadığımı söyleyemem - gerçek hayatta asla yapamayacağım şeyler. Jess hamle sırasında bana kızmıştı ve uyurken hayal kırıklıklarını yaşıyordu. En azından kendimi ikna ettim.
Uyku konuşması birkaç hafta devam etti. Jess'in gece yarısı havalandırma seanslarının onu iyi yaptığını umuyordum, ancak psikoloji diploması olmadan emin olamadım. Tek yapabildiğim, her gece beni susturmakla ilgili kargaşasını dinlemek ve onun durumunu sürdürmesini beklemekti. Uykusuzluğunun en uzun sürmesi bir aydı, bu yüzden yakında biteceğini söylemek güvenliydi.
Bir ay sonra iki oldu. Jess pes etmedi. Her gece aynı rutindi. Ya beni incitmek istediği konusundaki anlamsız saçmalık ya da saçmalık. Yaşlanıyordu, ama bir gece her şeyi değiştirdi. Karım uyurken, kalbimden geçen bazı kelimeler söylemişti.
“Senin yüzünden bebeğimi kaybettim.”
Duygularım etrafımda dolaştı ve midemin çukurunda kalan ekşi bir sarsıntı yarattı. Bu sefer ne demek istediğini bilmek zorunda kaldım.
Ne demek istiyorsun tatlım?
Kısa bir sessizlik anı oldu, ama sonunda Jess bana bir cevap önerdi. İçine karışmış bazı saçma sapan şeyler vardı, ama onun amacına ulaşabildi.
“… Beni çocuk istememi sağladın… içime hayat verdin… şimdi yalnızım…”
Bu bir sinire çarptı ve birkaç gözyaşı yanaklarımı yuvarladı. Benim çocuk sahibi olmak benim fikrimdi. Jess hiçbir zaman çocuk istemedi, ama kendini benim için istemesini sağladı. Bu yüzden, düşükten sonra, onu kesinlikle mahvolmuş bulduğum için şaşırdım. Bebek sahibi olma fikrine ne kadar ısındığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Gözyaşlarım, en kötü çeşitlilikten daha fazla uyku konuşmasıyla kesintiye uğradı.
"Seni öldüreceğim. Söz veriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Hikayeleri
TerrorBu hikayede dünyaca ünlü şehir efsaneleri, insanların yaşamış olduğu paranormal olaylar ve korku dolu dakikalar yer alıyor. Gel sende korku ailemize katıl. Sen yoksan bir kişi eksiğiz dostum. Korkudan tir tir titreyeceğin, gece yatarken ışık açık uy...