Kafiye Yok, Sebep Yok, Açıklama Yok

144 4 0
                                    

14
Okuma Süresi: 11 dakika
Altı yaşına geldiğimizde, kardeşim diğer rahatsızlıkları arasında ünlü bir uyurgezerlik alışkanlığı geliştirdi. Öyle ki, baba çocuk odamıza ve dolaba açılan kapıları sağlamlaştırdı (talihsiz bir işkence olayından sonra kirli bir elbise yığını içeren), böylece uyanık olduğumuzda, uyuyabilirdik, uyuyamazdık, zar alamazdık. Aynı anda sıkmak ve çevirmek zorunda kaldığınız plastik kaplamalardan biriydi, bilirsiniz, 18 yaşın altındaki herkesin, lanetleme yapmak için aldığı baskılar nedeniyle açmayı umması imkansız olanları. topuzu. Şu an çok garip davranıyorum, ama o lanet çocuğun kanıtı saçmalığından gerçekten nefret ediyorum.

Ancak, uyurgezerliği nedeniyle alt ranzada tutuldu.

Bazı geceler, uyanıp odadan çıkmaya, kapıyı çekiştirmeye ve sadece başarısızlıktan sonra kapının dibinde uykuya dalmak için gereksiz miktarda raket yapmayı başardı. Çocuk kanıtı kapısından önce, sadece seçebileceği birkaç yer vardı, ama onunla saklambaç oyunu oldu. Onu bir kez oyuncak kutusunun içinde buldum ve şunu hatırladım… “Kendine nasıl sığabildi?”

Bu olaylar gerçekleştiğinde - ve haftada en az üç kez oldu - gerçekten onu yakaladığımda güvenli bir şekilde yatağına geri götürmek için üstüme çıktım; çok mümkün değil.

Merdivenlerden nefret ettim. O kadar koridor değil merdiven odamda köşesinde merdivenlere giden sonunda odam oldu. O yer geceleri cehennemişti.

Evet, karanlıktan korktum. Dahası, kendi vahşi hayal gücüm, karanlığı canavarca niyetlerle hayata geçirmek. Dolapta oturan bir adamla ya da cinayetçi bir gölge sakiniyle, belki de mahallenin seri katiliyle uğraştığımızdan emindim. Babam, Tanrı, her gece yatmadan önce adamı korusun, dolabın kapısını açar, ampulü yakmak için sarkan ipi çeker ve çekerdi. kendi güvencem. Bazen bir şov bile yapar ve beyzbol sopasıyla ya da plastik bir silahla içeri girerek canavarın orada saklandığını tehdit eder. Ne zaman yaptıysa, o dolapta hiçbir şey yoktu.

Asla olmadı.

Abim benim gibi dolaptan korkmadı. Alttaki ranzada, bazen merdivenden çıkıp, saatlerce göründüğü için oturduğum ve dolaba baktıktan sonra benimle yatardı. Korkum onu ​​uyandırıyor gibiydi.

İkizlerin açıklanamayan bağları olduğunu söylüyorlar.

Her zaman izleniyormuşum gibi garip bir sansasyon yaşadım ya da belki birisinin sizden bahsettiğini hissetme… Bir şeyin dikkatini çektiğimi biliyordum. Ve bu düşünce beni saatlerce süren rahatsızlıktan kurtardı. Gerçekte, muhtemelen uykuya dalmadan yarım saat önce düşünmeye devam etme dikkatim vardı. Ve hala yabancı, her gece değildi.

Ön görüşte, bu beni tedirgin hissettirdi. Bir çocuk karanlıktan korkarsa, her gece ondan korkmamış mıydı? Beni yanlış anlama, karanlıktan korktum, ama belli ki örtünün altında güvende oldum. Çoğu gece, sadece çocukça bir korkuydu. Ve bazı geceler, bu korku açıklayamadığım huzursuzluğa dönüştü… gizliliğimin ihlali gibi. Ve hiçbir battaniye daha iyi hissetmemi sağlamıyor.

Orada bir şey vardı. Ve izliyordu. Öyle olduğunu biliyordum. Dolap kapağının panjurunun arkasında daima bir çift parlayan göz görmeyi beklerdim. Ama ben hiç yapmadım.

Özellikle bir gece, hatıralarımda yetişkinliğe kadar kaldı.

Ön görüşte garip gelen ilk detay, zaten uykuda olduğum. Bir şey beni şiddetle uyandırdı ama aniden uyandırdı. Ve hala ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.

Odaya yerleşen bu soğuk vardı. Ve suyu dondurucu soğuk bir kış gibi değil, ama bu bayat, sert soğuk - terk edilmiş bir ev gibi.

Aynı durgunluk ve soğukluk, büyükanne hastane yatağında öldüğünde ve cildinin birkaç dakika sonra nasıl hissettiğini birkaç yıl sonra hissederdim.

Creepypasta Hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin