Okuma Süresi: 11 dakika
Evin bu konuda huzursuz hissediyordu.Mark önce onu görmüştü ve ona aşık olmuştu. Ondan sonra gösterdiği herhangi bir evin küçük, eski moda köyün eteklerindeki çikolata kulübesi kulübesine asla eşleşmeyeceğini biliyordu: rustik salondaki ilginç ahşap kirişler, şirin sazdan çatılı, büyümüş, büyüleyici bahçeli gizli saklanma yerleri ve rengârenk çiçekler - gördüğü an ev için düştü. Ve o günden itibaren, Sophie kaderinin mühürlendiğini biliyordu. Kaçınılmazdı. Kocası her zaman kazandı.
11 Kasım'da taşındılar.
Tüm modern şeyleri eski tuğla duvarlar ve tavanların arasında garip görünüyordu. Sophie, meyve suyu karıştırıcısını taş mutfak tezgahına koydu ve bakıp ne kadar yer değiştirmiş olduğunu düşünerek ona baktı, sonra kendisinin ne kadar yer değiştirdiğini düşünüyordu. Her zaman şehirde modern bir dairede yaşamak istemiş. Ancak, iç avukat için rahat bir yaşam kurban etmedilerse ve Mark'ın etkilemediğini gösterdiği bütün apartmanlar bu şehirde yaşamaya yetmedi. Derinlerde, onların da korkunç olduklarını biliyordu.
İşte buradalar, ıssız kırdalardı, her gün bir saat Mark'ın işine gidiyorlardı. Sophie hala iş arıyordu ve ruhsuz bir ofis işi bulana kadar her gün kendi başına nasıl olacağını merakla düşünüyordu. Yine de, diğer insanlarla çevrili ruhsuz bir ofis işi, Mark'ın alerjileri nedeniyle şirketini koruyacak bir evcil hayvanı olmadan, ülkedeki hayattan daha iyi olmak zorundaydı.
Önümüzdeki birkaç gün içinde yerleşmeye, kutuları açmaya, resim koymaya başladılar. İki yirmin birisinin ötesine geçtiğini ve gönüllü olarak geldiklerini şaşırtan, çoğu emekli çift olan bazı komşularla tanıştılar.
Sophie hemen yan taraftaki kadına hemen benziyordu: seksen yaşlarında yaşlı bir kadın, neredeyse evden çıkarılan ve kuru bir mizah anlayışı vardı ve Sophie'ye vefat eden büyükannesini hatırlatıyordu.
Sophie, komşusu olacağına karar verdi ve kadın yiyecekleri getirmeyi teklif etti, bir süre sonra onu bile çıkardı, ancak kadının köyde çoktan bu yükleri neşeyle almış birkaç arkadaşı olduğu ortaya çıktı. Ne olursa olsun, Sophie, hikayelerini dinlemekten zevk alırken yine de onu ziyaret etmeye gitti. Yaşlı kadın tüm dünyada yaşadı ve kocası birkaç yıl önce öldü. Öldükten sonra ortaya çıktı, maddi olarak neredeyse yoksun kaldılar ve küçük kulübesinde ısınma ve elektrik kullanmadan yaşadılar ve arkadaşlarının ve komşuların iyilikleriyle neredeyse tamamen yaşadılar.
Sophie, deneyimleri hakkındaki konuşmasını dinlemeyi severdi; Mark, yurtdışına çıkma konusunda hiç bir ilgi göstermediği halde, kendisinin dünyasal bir dünya olduğunu hissettirdi. Yaşlı kadın, Sophie'nin hayal edebileceği en egzotik yerlerin renkli bir resmini çizdi - Hindistan'da sokaklarda dolaşan inekler, davul ritminde dans eden Afrika kabileleri, karada yaşayanlardan ve kırsalda yaşayanlardan daha kırsal insanlar doğayla.
Kadın, “Gerçek hayattaki voodoo bebeklerini gördüm, çıplak yuvarlak ağaçlar dans ettim, hayvan fedakarlığına katıldım - başkalarının garip uygulamaları beni her zaman büyüledi” dedi. 'Belki de bazen zararıma.'
Ancak bir gün köyü tartışmaya başladılar.
'Burada eğleniyor musun?' diye sordu yaşlı bayan.
Sophie nasıl cevap vereceğinden emin değildi. Bu noktada köyde yaklaşık üç haftadır yaşıyordu; çoğu gün Mark, bazı hafta sonlarında bile, dışarıdaydı ve ne zaman eve gelse, kesinlikle tükenmiş ve kendi dünyasına kilitlenmişti. Kendini çok yalnız hissediyordu, ama evliliğinde uzun zamandır böyle hissetmişti.
'Buna alışıyorum' dedi.
'Ev nasıl?'
'Onun…'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Hikayeleri
TerrorBu hikayede dünyaca ünlü şehir efsaneleri, insanların yaşamış olduğu paranormal olaylar ve korku dolu dakikalar yer alıyor. Gel sende korku ailemize katıl. Sen yoksan bir kişi eksiğiz dostum. Korkudan tir tir titreyeceğin, gece yatarken ışık açık uy...