En çok nefret ettiğim şeylerden birinin arkamda yürüdüğü birinin olduğunu söylemek zorundayım, bir arkadaş ya da tamamen yabancı biri olması önemli değil, hoşuma gitmiyor. Kendimi güvensiz, izledim ve rahatsız hissediyorum. Bana paranoyak diyebilirsin ama dürüst olmak gerekirse, benim için dayanılmaz. Pratik olarak nefret etme sebebimin çocukluğumdaki bazı olaylar yüzünden olduğunu söyleyerek başlayayım. Size söyleyeceğim tüm olaylar gerçekte gerçekleşti, bu yüzden muhtemelen koruma amacıyla (kendiniz, ailem ve benim), herhangi bir isim veya konum sağlamaktan kaçınacağımı anlayacaksınız. Ayrıca, İngilizce'nin benim ana dilim olmadığını bilmelisin.
Tepeler, fabrikalar ve demiryolları ile çevrili küçük bir kasabada doğdum; hava çoğunlukla yağmur, dolu ve kar yağdı ve sokakları bu sert iklimsel değişikliklerin üstesinden gelmek için kötü bir şekilde uyarlandı. Küçük bir kasaba olarak boş zamanlarınızda ziyaret edebileceğiniz yerler sınırlıydı, bu yüzden haftasonu filmleri kasabanın yarısını izlemek, hatta hafta boyunca yiyecek almak bile alışılmadık değildi. Katılacak çok fazla okul yoktu, çalışacak kariyer veya çalışılacak yerler yoktu. Orada yaşadıysanız, muhtemelen başkalarının yaptığı şeyleri yapacağınızı, büyüdüğünüz aynı arkadaşlara sahip olacağınızı ve muhtemelen onlardan biriyle evleneceğinizi biliyordunuz. Oradaki insanlar bu monotonlukta rahat ettiler. Bana sorarsan son derece sıkıcı. Oradan nefret ettim. Sanırım en güzel şey şu ki ne zaman kar yağdı?
Ailemin ilk evlerini aldıkları bu eski, unutulmuş ve hoş olmayan küçük kasabada idi. Nispeten büyüktü. Trenlerin, traktörlerin ve trafiğin sürekli hareketini göz önüne alarak, her gün yaygın olan kaos, rahat ve tanıdık bir kolonide her şeyden bir evi alabilecek kadar şanslıydılar. Aslında sadece anne-babam ve iki erkek kardeşimin olduğu gibi mükemmel olduğu ortaya çıkan tek katlı bir evdi. Ancak ben doğduktan sonra, uzay bir sorun haline geldi, bu yüzden onu genişletip ikinci bir kat inşa etmeye karar verdiler. Bu temelde evin nasıl dağıldığı: Birinci katta yemek odası, mutfak, ablamla paylaştığım bir yatak odası, tam bir banyo ve abimin odasına açılan küçük bir koridor vardı.
İkinci kata çıkmak için merdivenlerin eteğinde metal korkuluk bulunan küçük bir balkon vardı; TV odasının panoramik manzarasına sahipseniz ve birilerini aramak için alt kata inmeniz gerekmiyordu, sadece balkondan yapabilirdiniz. Tavanın öyle yüksek bir seviyede olduğundan, altı ayak beş santim boyunda bir kişinin bile ulaşamayacağı kadar kötü tasarlandığını söylemeliyim. Zemin ve tavan arasındaki bu anormal yükseklik, geceleri her şeyin normalden daha koyu görünmesine neden oldu. Şimdi düşünüyorum da, çok tuhaf bir evdi.
Orada yaşadığım on bir yıl boyunca iyi ve kötü anılarım var; Yakın ama işlevsiz bir aileydik diyebilirsin. İki büyük erkek kardeşimle iyi geçinmiştim, ancak her beş yıl aramızda olduğumuz gibi zaman zaman farklılıklarımız olması olağandışı değildi. Ancak ailem, neredeyse her gün korkunç bir şekilde dövüşüyordu ve ne yazık ki kardeşlerim ve ben asıl tanık olduk. Bu kavgalar normalde babamın bir şeyleri kırması ve evi öfkeli bırakmasıyla ve annem varlığımızda yüksek sesle küfrederek sona erdi.
Annem çok sinirlenirdi ve şiddetli depresyon dönemleri geçirirdi, bize olan hüsrana uğradı ve en küçük ayrıntıda bize vurarak ya da bir çocuğun duymaması gereken şeyler söyleyerek istismar etti. Bu bölümlerden sonra, pişmanlık dolu ve bize bir daha olmayacağına söz verdi. Ebeveynlerimizi ne kadar sevdiğimizin önemi yoktu ve her şeyin mükemmel olamayacağını anlamamız, bunun tekrar olacağını biliyorduk. Gerginlik dolu bir kısır döngüdü.
Merak ediyor olabilirsiniz, neden hepsini size anlatıyorum? Bence önemli. Bazı insanların olumsuz bir ortamın olumsuz şeyleri çektiğini söylediklerini duydum, ama dürüst olmak gerekirse, bu durumda geçerli olup olmadığından emin değilim. Evet, ailemin sıkıntısı vardı ama ben her zaman bu meselelerin o evdeki her neyse yoğunlaştığını hissettim. İnan bana, bu kötü hatıraların hepsini hatırlamak benim için kolay değil, ama gerçekten göğsümden çekmem gerekiyor. Bugüne kadar kafamdan çıkamayacağım bir şey var ve bu ikinci kattayken ve çoğunlukla o merdivenlerin yanında yaşadığım terör.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Hikayeleri
HororBu hikayede dünyaca ünlü şehir efsaneleri, insanların yaşamış olduğu paranormal olaylar ve korku dolu dakikalar yer alıyor. Gel sende korku ailemize katıl. Sen yoksan bir kişi eksiğiz dostum. Korkudan tir tir titreyeceğin, gece yatarken ışık açık uy...