İlgili Makama

91 5 1
                                    

İlgili makama:

Eğer bu mektubu alıyorsanız, ilk önce onu atmamanızı tavsiye ederim. Bu bir reklam değil, bu bir aldatmaca değil. Sizden hiç para istemiyoruz. Bu mektup size yalnızca yararınız için gönderildi. İstatistiklerimize göre eğer hala bu noktada okuyorsanız, hayatta kalma ihtimaliniz% 35 arttı. Bu bir tehdit değil. Bu mektup, şu anda karşı karşıya olduğunuz şey için uyarı ve hazırlık olarak tasarlanmıştır. En içten sempatimizi genişleten ilk kişi olmama izin verin.

Örgütümüz, iyi bilinmeyen bir tehdide karşı koymaya çalışan bir grup bireydir. Asıl tehdidin ne olduğu konusunda sınırlı bilgiye sahip olsak da, hatırlanması gereken en önemli şey aşırı tehlikede olduğunuzdur. Hiçbir hata yapmadan, size büyük zarar vermeyi amaçlayan bazı partilerin dikkatini çektiniz. İsterseniz bilgileri paylaşabiliriz, bu mektubun arkasındaki talimatlara cevap vermek, bizimle iletişime geçmenizi sağlayacaktır. Elektronik yazışma kesinlikle tavsiye edilmez. Hiçbiri güvenli olmayacak.

Aşağıda, hayatta kalma şansınızı çarpıcı bir şekilde artıracak kural ve talimatların bir listesi bulunmaktadır. Güvenliğinizin güvence altına alındığının garantisi yoktur, ancak araştırmamız bu kuralların doğru ve titizlikle takip edilmesi durumunda size% 80 daha fazla hayatta kalma şansı sağlayacağını göstermiştir. Açıklanamayan olayların halihazırda ortaya çıkması durumunda, bu uygulamaları derhal güvenliğiniz için uygulamanız zorunludur. Ve daha fazla destek için hemen bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz.

Bunları neden yapmanız gerektiğiyle ilgilenmeyin. Akıl yürütme, zaman geçtikçe kolayca anlaşılacaktır. Eğer hala bu noktada okuyorsanız hayatta kalma şansınız arttı ve yüzde beş daha.

1. Tamamen karanlığa asla izin vermeyin. Fenerinizi, telefon ışıklarını ve hatta acil durum işaret fişeklerini daima yanınızda bulundurun. Asla tamamen karanlık bir odada uyumayın. Her zaman bütün gece dayanacak gece ışıklarına ve mumlara sahip olun. Ayrıca, düzenli olarak şarj edilmiş pillerle birden fazla pil yedekleme sisteminizin olmasını öneririz. Bol miktarda yedek aydınlatma olmadan seyahat etmekten kaçının.

2. Evinizdeki tüm karanlık “ölü alanları” ortadan kaldırın. Bunları doldurmazsanız, sağlam kilitlerle sabitleyin. İnce yapı veya güvenlik yöntemleri kullanmaktan kaçının. Duvarlardan sökülmüş birçok menteşe olgusu ya da parçalara ayrılan ucuz kapılar var. Tüm dolaplar, tarama alanları, çatı katı, bodrum katları ve dolaplar kesinlikle güvence altına alınmalıdır. Geceleri hiçbir sebeple açmayın. Gerekli tüm ilaç ve gıda maddelerini bu alanlardan ve evin iyi aydınlatılmış bölümlerinden uzak tutun.

3. Herhangi bir süre karanlık alanlara bakmayın. Pencerenizin dışında karanlıksa perdeleri kapatın. Gölge ile kaplı herhangi bir alan varsa, orada uzun süre bakmayın. Bunun neden gerekli olduğunu bilmek şu anda önemli değil. Bu konuyla ilgili daha fazla bilgi kurumumuzla daha fazla iletişime geçerek elde edilebilir.

4. Her gece güneş batmadan önce her pencereyi, kapıyı ve evinizin girişini kilitleyin. Evinizdeki “karanlık ölü alanlara” benzer bir şekilde sabitlenmeleri gerekir. Kapı metal veya masif ahşap olmalı, pencereler demirlenmeli ve sabitlenmelidir. Mümkünse, taş veya tuğla olan veya en azından sağlam kaplamaları olan bir evde yaşayın. İnce bir alçıpan veya teneke tabakası sizi korumaz. Evinizi korumak için ekonomik araçlara sahip değilseniz, lütfen bu mektubun sonundaki talimatları kullanarak bizimle iletişime geçin.

5. Geceleri bütün aynalardan kaçının. Onları koridorlardan ve banyolardan çıkarın. Geceleri güvenli bir şekilde kapatılmalıdır.

6. Duyduklarınıza inanamayacaksınız. Ve hayır, sen delirmiyorsun. Çoğu durumda, hedeflenen bireyler evlerinin dışından ve “karanlık ölü alanlardan” gelen kazıma, hışırtı ve hışırtı sesleri duyduğunu bildirmiştir. Bazı durumlarda, ölü akrabaların tanıdık sesleri hedeflenen kişilere bu bölgelerden ses çıkarmıştır. Birisi geceleri kapınızı çaldığında, kabul etmeyi reddetmek. Hedeflenen kişiler, komşuları tatildeyken yardım isteyen komşuları gibi sesler duyduğunu ya da kapıda hayalet vururlar.

7. İzlendiğinizi veya yalnız olmadığınızı düşünüyorsanız, sezgilerinize güvenin. Hemen aydınlatılan bir alana çekilin.

8. Tüm yatak çerçevelerini atın. Mobilyaların altında boş yer bırakmayınız. Ayakları mobilyadan kesin ve yatak çerçevelerini atın. Herhangi bir karanlık alan giderilmelidir.

9. Durumunuzun bilgilerini sosyal medyada paylaşmaktan kaçının. Bu fenomene maruz kalan yakın arkadaşların ve ailenin yayılmasına neden olabileceği, hatta benim çarpımsal bir etkiye neden olduğu gösterilmiştir. Onların iyiliği için, genel olarak durumunuzu ilan etmeyin. En iyi durumda, akıl hastası olarak kabul edilirsiniz. Bir psikolojik tesise istemsiz bir taahhütte bulunmak, en kötü durum senaryosudur. Bu ortamda, ortamınızı kontrol edemezsiniz ve kaçınılmaz olarak en kötüsüyle karşılaşırsınız.

10. Elektronik medya tüketmekten kaçının. Bazı hesaplar bu fenomenin elektronik ortama sızabileceğini ve korkunç bir etkiye yol açabileceğini göstermiştir. Bu etkilerin tezahürleri hesaptan hesaba değişir, ancak hepsi ortak bir temayı paylaşır. Bu çarpıtmalar, maruz kalınan insanlarda büyük miktarda korku ve endişe yarattı.
11. Size neler olduğunu teori etmeye ya da araştırmaya çalışmayın. Bilgilerinizi kuruluşumuz üyeleriyle paylaşmak için yeterli zamanınız olacak. Bu olayları kendi başınıza araştırmaya çalışmadığınız en güçlü terimleri öneriyoruz. İçinde bulunduğunuz tehlike çok büyük.

10:00 'da bir gün içinde şahsen kuruluşumuzun bir üyesiyle iletişime geçeceksiniz. Yalnızca gündüz saatlerinde sizinle iletişim kurmaya çalışacağız. Kuruluşumuzun temsilcisi, hemen tanıyacak geometrik tasarıma sahip bir kolye takıyor olacak. Bunun neden bu zamanda olacağını açıklayamayız. Geceleri ya da bu kolyeden yoksun biri tarafından ziyaret edilirseniz, büyük tehlike altındasınız demektir.

Bu şaka ya da şaka değil. Bu durumda sizin gibi insanlara yardım etmek için varız. Paraya ihtiyacımız yok ve tarikat değiliz. Yalnızca, içinde bulunduğunuz tehlike miktarını değerlendirene kadar talimatları dinlemenizi ve izlemenizi istiyoruz. Deneyiminizi paylaşan insanlarla tanışma fırsatı da bulacaksınız. Raporlar, deneyimlerinizi paylaşan başkalarına maruz kaldığınızda zihinsel sağlık ve mutlulukta belirgin bir gelişme olduğunu gösterir.

Bu mesajı dikkate almamakta serbestsiniz. Bununla birlikte, araştırmamız, yukarıda listelenen öğelerden hiçbirini takip etmiyorsanız, hayatta kalma şansınızı neredeyse hiçbir şeye düşürmediğini göstermiştir. Eğer gün batımı yaklaşıyorsa, yukarıdaki önerileri kullanarak hemen hazırlanmanızı tavsiye ederiz. Gündüz saatlerinde “kaybedilen” insanların bazı raporları ile birlikte, gündüz saatlerinin çarpık olduğu bildirildi. Kaybedecek zamanın yok. Yakında hava kararacak.

Creepypasta Hikayeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin