- Introductie -

68 5 0
                                    

Ik werk uit de pov van Iris!

Hoi mijn naam is Iris en ik ben 15 jaar. Ik woon bij een pleeggezin, omdat ik niet weet waar mijn echte ouders zijn. Ik heb ook een raar oog waarvan ik niet weet waarom hij zo raar en vreemd is, want mijn andere oog is gewoon normaal! In mijn pleeggezin heb ik twee broertjes en één grotere zus.

Mijn grotere zus heet Diana. We hebben een hele sterke band samen en dat vind ik fijn, dan voelt het ook echt als een echte familie voor mij! Diana is aardig, lief en zorgzaam. Ik kan mij geen betere zus voorstellen dan Diana.

Mijn twee kleinere broertjes Tim en Tom zijn wat irritanter, maar wel grappig. Soms storen ze mij bij het huiswerk maken of als ik tv zit te kijken dan komen hun er aan en willen ze het op een andere programma hebben. T&T zijn onafscheidelijk van elkaar, omdat ze een tweeling zijn en doen alles samen. We beleven samen ook leuke avonturen of spelen met elkaar!

Mijn vader en moeder zijn vaak aan het werk en hebben weinig tijd voor ons. Ze weten ook niet waar ik vandaan kom en wat er aan de hand is met mijn oog. Onze ouders zorgen wel goed voor ons al hebben ze weinig tijd, vind ik ze toch goede ouders!

Wij hebben ook nog een hond Spot en een paard Nova. Iedereen houdt zich bezig met Spot, maar ik houd me bezig met Nova. Ik rijd ook op haar en doe ook allemaal leuke dingen met haar zoals; Vrijheidsdressuur, vrijspringen of buitenritten!

(Voor de mensen die het niet weten vrijheidsdressuur is gewoon kunstjes met je paard doen, vrijspringen is dat je een sprong op zet en je paard springt er dan overheen zonder dat jij erop zit en buitenritten is dat je buiten gaat rijden met je paard)

Verhaal komt binnenkort online!

My Space Eye (NL)✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu