Gisteren was een rare dag niet normaal. Diana was bezeten door Blackheart en zij had onze familie in steen veranderd. Nou ja het is weer over en ik heb ook goed nieuws, want ik het de Steen van de Aarde! Nog één steen, dan heb ik ze alle vier en daarna nog twee andere. Het wordt een spannende uitdaging om die te vinden.
Later zag ik het boek nog op tafel liggen, die licht gaf. Ik keek erin en ik zag een hele vage tekst er nog in staan; "Gefeliciteerd. Je hebt de derde steen gehaald. De laatste stenen zijn een hart, die bestaan uit moed en trouw. Heel moeilijk te verkrijgen, extra je best doen, succes!"
Wat een rare tekst. Nou voor de laatste moet ik extra mijn best doen, maar dat gaat wel lukken!Diana weet ook helemaal niks meer van gisteren en is ook een beetje ziek en door geworden. T&T zijn net zoals gewoonlijk weer mensen aan het irriteren en hun zelf zijn.
En het is ook weer tijd op naar school te gaan, ik vond die paar dagen vrij wel fijn, maar helaas het hoort erbij. Onze vader en moeder zijn weer naar het werk toe, dus ik moet ook de tweeling naar school brengen. En ze zijn moeilijk mee te krijgen.Ondertussen weer bij Blackheart die bij mijn echte ouders is.
"Jullie dochter is sterk, maar niet zo heel sterk als mij. Ik versla haar nog wel en neem ik het heelal in mijn bezit en dan ben ik NIET MEER TE VERSLAAN MWHAHAHA!". Zei hij.
"Je kon mijn man wel van steen maken, maar jij kan haar niet verslaan. Ze is veelste sterk voor jou. Ze heeft Diana ook al verslagen, toen je haar had bezeten. JE BENT HEEL ZWAK BLACKHEART, NIEMAND VERSLAAT JOU!!", zei mij echte moeder boos.
"Jij denkt dat ik zwak, ben ha ik had jullie planeet van steen gemaakt. En niemand, niemand kan mij verslaan."
"Dat zien we nog wel!!"
"Koningin koningin toch, je hebt te veel praatjes waar ik een beetje gestrest van wordt. Hoe zou jij als een standbeeld zijn? Net zo mooi als je man!"Blackheart verandert mijn moeder ook in steen.
Weer terug bij mij op de aarde: "Ik voel me niet zo goed.", zei ik. Ik val op de grond neer en heb het heel erg koud. Er gebeurd ook wat met mijn oog.Mijn rare oog werd weer een normale kleur. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar volgens mij is het niet goed.
Dit kwam ook op het nieuws: Er is een hele erge tornado onderweg. Iedereen vlucht weer zo snel mogelijk. Het land is niet meer veilig. Hopelijk komt het mysterieuze meisje weer om ons te redden. We zijn er nu ook niet bij vanwege dat het te gevaarlijk is!! Maar vlucht nu!!!
"Iris! Iris! Kom nu, we moeten vluchten voor de erge tornado", zei Lisa.
Ik gaf geen antwoord en bleef liggen op de grond. Lisa liet mij maar liggen en vluchtte weg. De tornado is nu bij mij en stopt niet, maar gaat langzamer. Hij gaat langzaam in mij waardoor ik in het oog lig van de tornado.Ik weet niet waar ik ben. Ik voel ook niks meer. Het enige wat is zie is een wazig landschap, waar ik een wazig iemand die zei: "Het is tijd dat je de allerlaatste de steen van de vier gaat krijgen, daarna kan je het hart voltooien. Waarom opeens een hart? Nou, omdat op jou kroon een hart zit die gebroken is in twee stenen, die van moed en trouw. Die zijn moeilijk te krijgen en hoe, dat moet je zelf uitzoeken. Nu opstaan en je echte ouders redden, ze zijn allebei van steen!"
Ik sta op en neem weer de lucht in mijn bezit, de tornado verdwijnt en ik krijg een irritant gevoel in mijn oog.
Allebei mijn ogen hebben vier kleuren gekregen. Blauw, paars. groen en oranje.
Mijn kroon komt ook te voorschijn. De kroon wordt weer heel en de stenen veranderen in diamanten met precies dezelfde kleuren in mijn oog. De diamanten worden op de kroon geplaatst. Iemand zei: "Gefeliciteerd prinses je hebt de vier stenen verzameld. Je kroon is weer heel. Je kroon zou je de hele tijd bij je dragen waarvan je geen last hebt hoor! Als je kroon opzet reis je naar Nauria toe! Ik zou nu gaan. Je planeet heeft je nu direct nodig! Succes prinses Iris!Ik zet mijn kroon op en ga naar Nauria.
Ik kom weer in de gevangenis waar mijn ouders zitten. Ik draai me om en ik zie dat ze nu allebei van steen zijn. Ik krijg weer traanogen en werd ook woedend tegelijkertijd.
"Blackheart, ik ga jou zo hard afmaken, ik vind het niet kunnen wat je met mijn ouders heb gedaan! Ik ga jou zo hard verslaan!!", zei ik boos.
"Ja, joh ga je hard verslaan. Kijk hoe zwak je bent. Je hebt geen schijn van kans bij mij Ha. Nu verander ik jou net zoals je ouders in steen!", zei Blackheart.
Hij schiet een straal op me af, maar die straal schiet weer terug naar hem. Blackheart ontwijkt het wel.
"Jij klein mormel, ik krijg je nog wel!"
Hij loopt naar mijn ouders toe en duwt mijn vader om. Hij valt opende grond neer een breekt.
"NEEEE!!", schreeuwde ik verdrietig.
"Blackheart jij gaat er zo erg snel aan nu!"
Ik word boos en schiet een straal op hem af waardoor hij op de grond valt.
Ik ging snel terug naar huis, voordat hij mij ook pijn ging doen.Diana zit in mijn kamer en ziet mij; "Niet huilen Iris. Ik moet je eigenlijk wat vertellen", zei ze.
"Wat dan?"
"Ik kom eigenlijk ook van Nauria af en Blackheart ook. Wij zijn eigenlijk allemaal familie van elkaar. Hij is onze oudere neef Julian. Hij wilde eigenlijk op de troon, omdat ik niet wilde. Maar toen werd jij geboren en werd jij de troonopvolger. Julian werd kwaad en noemde zichzelf Blackheart. Hij nam Nauria in bezit en wij vluchtte naar de aarde, waar we toen bij dit gezin kwamen. Julian had ook een ding in mijn oog gestopt waardoor hij mij in een monster veranderde, maar die heb jij verwijderd! Waarom ik niet Nauria kan reizen is, omdat de troonopvolger dat kan en dat ben jij! Nu weet je dat we echt familie zijn! En ik weet hoe je Blackheart kan verslaan!"
JE LEEST
My Space Eye (NL)✔️
FantasyIris is een meisje met een speciaal oog! Ze leeft op de aarde bij een pleeggezin, want ze weet waar haar echte familie is, niemand weet dat. Ze blijft zich, maar afvragen waarom ze zo'n raar oog heeft en het andere oog normaal. Tot op een dag ze goe...