Om trouw te winnen, moeten mensen om de aarde trouw aan mij zijn en dat ze mij geloven. Dit word nog een hele lastige. Ik weet ook eigenlijk niet hoeveel mensen er in mij moeten geloven. Boek waarom had je niet meer kunnen vertellen. Dit is heel lastig voor mij. En hij zei nog dat het makkelijk voor mij was. Dacht het niet, maar ja aan de andere kant wel, want ik heb bijna mijn kroon compleet en dan kan ik Blackheart verslaan. Weet je.. het gaat gewoon lukken.
Ik bel Rosé en zegt dat ze naar mijn huis moet komen.Later is ze hier en vraagt allemaal dingen;
"Oké, waar was je al deze vier dagen? We hebben je erg gemist op school. Je ouders hadden je, maar ziek gemeld en die wisten ook niet waar je was!" Zei Rosé.
"Ik was op Nauria. Ik zat daar een paar dagen vast en was ook even van steen. Maar ik hoef nog één steen en dan is mijn kroon compleet. Het gaat mij lukken om mijn planeet te redden!" Zei ik.
"Het is fijn dat het je gaat je lukken! Ik steun je en dat weet je toch! Ik sta je altijd trouw!"
"Thanks! Ik jou ook!"Dat is dus de bedoeling, mensen moeten mij trouw staan. Dat geeft mij de kracht om de steen van trouw te verdienen!!
We lopen naar beneden en pakken wat drinken. Ik heb ice tea en Rosé heeft cola. Mijn aarde ouders moeten nog thuiskomen.
"Hoe gaat je het ze dan vertellen, Iris?"
"Gewoon zeggen dat ik thuis ben of zo iets. Ik weet wel dat de tweeling op mij af gaat springen."
"Waar is Diana? Ze is altijd bij je."
"Ja, ze is in steen veranderd. Ze hielp Blackheart ook, maar om welke reden weet ik niet."
"Daar kom je wel achter! Geloven weet je nog van vroeger?"
"Zeker! Blijf geloven en dan komt het uit. Wij wilden altijd naar de ruimte toegaan en planeten ontdekken."
"Dat was zeker een leuke tijd, maar doordat jij het druk heb, is het lastiger Iris. Ik hoop al dit dat we weer samen tijd kunnen doorbrengen. Net zoals vroeger!"
"Ik kan niks beloven, maar Iris-Rosétijd komt zeker nog wel!"
"Dat is fijn!"We zaten nog te chillen en dan komen mijn aardse ouders thuis. Ze waren zo blij om mij weer te zien. Ik heb ze ook heel erg gemist. Het is een hele knuffelsessie, maar het is het waard! Blij om thuis te zijn!
"Waar is Diana!" Vroeg mijn moeder.
"Die is in steen veranderd. Ik heb het op een of andere manier wel gered. Maar ik beloof dat ik haar terug ga brengen als ze dat ook wil!" Zei ik.
"We steunen en vertrouwen je dat je het kunt!" Zeiden ze allebei tegelijkertijd.Diana is natuurlijk wel familie van mij en ik denk dat ze ook op Nauria wil blijven, met haar echte familie. Ik ben wel blij dat nu drie mensen trouw in mij hebben. Het geeft mij ook energie. Het is tijd dat de stad mij ook gaan vertrouwen en steunen, dat is denk wel genoeg om de steen van trouw te verdienen en dan Blackheart verslaan.
"Tijd om te gaan." Zei ik.Ik had het nieuwsbedrijf gebeld en zei dat ze naar het park moesten komen, zodat ze het mysterieuze meisje kunnen interviewen.
"Nou waar is dat meisje dan?" Vroegen ze.
"Recht voor je.", zei ik
"Heb je dan bewijs?"
Ik liet mijn krachten zien en toen geloofde zij mij. Het nieuws stelde allemaal vragen wat een beetje vervelend was. Maar ja ik moest een belangrijk bericht vertellen.
"Mensen op aarde, ik heb jullie trouw in mij nodig voor een steen. Geloven en steunen jullie in mij? Hoe meer mensen hoe beter! Ik kan het goed gebruiken!!" Zei ik op het nieuws.
Ik hoorde allemaal mensen schreeuwen; Wij geven ons trouw en steun! Go go go!!
Hier was ik blij mij. Ik voelde me ook gelijk veel beter. Ik kon elk moment de steen verdienen.Blackheart: "Ugh wat is dat gevoel, ik voel me zwak. Dit gaat niet gebeuren. MONSTER GA NAAR DE AARDE EN VERSLA IRIS NUUU!!!"
Daar is het monster weer.
"Kom op ik had je net verslagen, kom je weer terug. Stom ding, ik krijg ook echt nooit rust van je. Nou ja tijd om je voor de tweede keer te verslaan." Zei ik
Ik stuur vuur op hem af en hij staat in de fik. Water om het te blussen, lucht en aarde om hem kapot te maken.
"Easy, je kan mij toch niet meer verslaan."
"Jaa!! Hiep hoera, niet kan haar verslaan. Steun aan trouw aan jou, jij bent onze supervrouw!!" Schreeuwde mensen overal.Er komt nu wel een heel fel lichtje voor mij. Het is de steen van Trouw. Het is mij gelukt!! De laatste steen!
"Ga snel naar Nauria om je ritueel uit te voeren. Dan kan je pas mijn met de andere helen en Julian terug halen." Zei de steen
"Wacht Julian terug halen? Hij was toch zelf slecht geworden?" Vroeg ik verbaasd
"Nee, dat klopt niet!...
JE LEEST
My Space Eye (NL)✔️
FantasyIris is een meisje met een speciaal oog! Ze leeft op de aarde bij een pleeggezin, want ze weet waar haar echte familie is, niemand weet dat. Ze blijft zich, maar afvragen waarom ze zo'n raar oog heeft en het andere oog normaal. Tot op een dag ze goe...