- 3: Kapotte kroon -

17 2 0
                                    

Mijn ouders hadden mij een kroon gegeven, maar die heeft Blackheart kapot gemaakt. In mijn droom was de kroon weer heel alleen hoe weet ik niet. Gaat die droom uitkomen of niet? Ik heb geen idee.

Het is de volgende ochtend en ik ga naar Nova toe om haar haar eten en water te geven.
"Hey meisje, we gaan vanmiddag wel leuke dingen doen, dan heb ik heel de middag voor onszelf!"
Nova loopt naar haar eten toe, ik aai haar ondertussen en daarna loop ik naar binnen om zelf te eten. Ik zei:" Goedemorgen mam!
"Goedemorgen! Heb je lekker geslapen?", zei ze.
"Valt mee, ik had een droom die net echt leek en het was meer een nachtmerrie!"
"Wil je het erover hebben of niet?"
"Nee, het is toch iets wat je niet begrijpt."
"Oke, ik moet nu gaan, succes op school!!"
"Dank je, jij op je werk!!"

Ik ben weer op school en ga bij mijn vriendinnen staan. Ik pik Rosé eruit en vertel haar wat voor droom ik had.
"Ik had dus een droom dat ik tegen Blackheart vocht. En ik had een kroon op, maar toen ik wakker werd besefte ik me dat die kroon kapot is gemaakt door Blackheart.", zei ik.
"Vreemd, maar is die kroon niet gewoon heel dat het een neppe kroon was?"
"Nee ik kan me het nog herinneren, alles komt langzaam aan terug van vroeger en wat er gebeurde."
"Iris, ik zeg je; je bent een bijzonder en raar kind waar ik bevriend mee ben en daar ben ik trots op!"
"Ik ben blij dat we vrienden zijn! Kom we moeten weer naar de les!"

Het is weer na school en ik moet Tim en Tom ophalen van school. De jongens mogen nog niet zelf fietsen, vanwege dat ze super druk zijn na school en dan niet op de weg letten. Het moet echt tijd worden dat ze zelf gewoon naar huis kunnen en dat niemand ze hoeft op te halen. Na een paar minuten fietsen zijn we thuis en ik ga weer even op Nauria kijken hoe het daar is, misschien is er wat veranderd.
"Open World." Ik reis weer door gekke lichtjes en ruimtes heen waardoor ik weer op Nauria uitkom. Dit keer belandde ik op een andere plek. En daar riep iemand mijn naam:"Iris? Ben jij dat?"

Het bleek dat ik nu bij de gevangenis zit. En daar zag ik ze; mijn echte ouders! Ik was zo blij om ze in het echt te zien!
"Mam, pap? Zijn jullie dat echt?", zei ik.
"Ja, we zijn het echt! Je bent hier voor een reden gestuurd!", zei mijn moeder.
"Een reden?"
"Ja, je weet het nu van de kapotte kroon. Dat is jou kroon en jij kan het weer maken"
"Hoe dan, ik kan helemaal niks en alles is nieuw?"
"Bij een goede daad krijg je elke keer een steen en als je die steen aanraakt, gaat de steen naar je kroon toe die veilig ligt opgeborgen. Er zijn ongeveer 5 stenen of iets meer, dat weer ik niet meer uit mijn hoofd. Maar Blackheart weet niet waar je kroon ligt. Wees voorzichtig, ga nu terug naar huis, voordat hij je ziet...", zei mijn vader.

Blackheart komt naar beneden lopen bij de gevangenissen. Hij ziet mij en wordt boos: "Wie is dit meisje? GEEF ANTWOORD!"
"Nooit",zei mijn vader.
Blackheart word nu heel erg razend en veranderd mijn vader in een stenen standbeeld. Mijn moeder zijn dat ik nu echt snel weg moest gaan en dat deed ik ook.
"Close World"

Ik zit op mijn kamer te huilen. Dan komt Diana binnen en vraagt wat er aan de hand is met mij.
"Hey waarom zit je te huilen?"
"Ik was net weer op Nauria en ik zag mijn echte ouders alleen Blackheart zag mij en mijn vader gaf antwoord nooit, van dat hij niet mag weten wie ik ben. Toen werd Blackheart razend en heeft mijn vader in steen veranderd. Kon ik mijn ouders zien, veranderd hij ze in steen. Het is allemaal te snel en te veel voor mij. Ik moet ook nog een kroon redden, maar daarvoor moet ik goede daden doen. Welke weet ik niet."
"Iris, ik zei je het al eerder je kan en wij gaan je helpen. Jij kan die goede daden gewoon uitvoeren en je kroon heel maken. Het gaat je lukken!"

Diana troost mij nog en dan is het tijd om te gaan eten en voor te bereiden om naar bed te gaan. Ik blijf nog steeds in mijn hoofd zitten dat mijn vader van steen is. Het is tijd dat ik die stenen ga zoeken, de kroon redden en Nauria en de rest van de planeten ga redden van Blackheart! Al kost het mij dagen om te trainen, het gaat mij lukken! Ik ben er klaar voor. Morgen begin ik gelijk met trainen en goede daden verrichten!!

My Space Eye (NL)✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu