Hey! Hier is even een update over mij!;
Ik ben nu al een paar maanden Nauria aan het regeren en het gaat best goed! Ik heb al veel problemen verholpen en ik heb de grot met de putten gesloten, want daar gaat nooit iemand meer naar binnen wat er laatst was gebeurd met Diana en Julian.
Julian is weer terug gekeerd naar zijn eigen planeet en Diana die woont weer bij onze aardse familie, maar ze komt een paar in de week kijken hoe het gaat met ons en Nauria!Mijn dag gaat er zo vandaag uit zien. Ik ga naar mijn aardse familie toe en mijn vrienden. Het is ook vandaag de bedoeling dat ik op Nova even ga rijden. Dat heb ik ook geen lange tijd meer gedaan. Ik zei tegen mijn ouders dat ik even naar de aarde zou gaan en dat hun Nauria in de gaten moesten houden voor als het fout ging. Denk het niet, want er is toch vrede en geen problemen!
Ik reis naar de aarde en ik kom voor de deur van mijn oude huis te staan. Ik bel aan en Diana doet open. Ze is blij dat ze mij weer ziet! Terwijl dat Diana gisteren nog bij ons thuis op Nauria was. Ach ja ik ben ook wel blij om haar te zien! Ik ging daar een tijdje zitten en bijpraten hoe het met mij gaat en daarna ging ik naar Nova om op haar te rijden.
"Hey meissie! Lang niet gezien, zullen we gaan rijden?" Zei ik. Ik zadel Nova op en we gaan we half uurtje rustig rijden in de bak.Na dat half uurtje rijden gingen buiten uitstappen en toen kwam ik Rosé tegen.
"Hey Iris! Lang niet gezien, hoe gaat het?" Vroeg Rosé.
"Wel goed! En op Nauria ook! Wel fijn dat er niks kwaadaardigs daar meer is. Nu heb ik ook meer vrije tijd voor mijn aardse familie, vrienden en kan ik op Nova ook weer rijden." Antwoordde ik."
"Dat is fijn! We missen je wel in de klas, maar je bent nu een koningin op een andere planeet. Maar de stad heeft een beeld van je gemaakt en in het centrum neergezet! Ze zijn je heel erg dankbaar Iris! Zonder jou was de aarde nu denk ook al helemaal van steen!"
"Zou zeggen heel het heelal. Blackheart wilde dat. En anders het zwarte gat van Secret Night."We lopen verder weer terug naar mijn aardse huis en ik zadel Nova alvast af en geef haar wat te eten en drinken.
"Waarom kan ik niet is een keer op Nauria kijken? Ik ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet!"
"Ja sorry dat gaat niet. Je moet echt van de planeet afkomen en dan pas kan je heen en weer reizen van planeten."
"Kunnen we het niet proberen?"
"Oke, heel snel dan. Mijn ouders mogen er niet achter komen."
We reizen heel snel naar Nauria toe en het lukt wel om iemand mee te nemen! Er gebeurt toch niks! Nadat Rosé het had gezien, gingen we snel terug naar de aarde.
"Nauria is een mooie planeet zeg! En het kasteel is ook mooi! Al had ik het even gezien. Het was het waard!" Zei Rosé.
"Ja! Het wordt al laat ik denk dat jij weer naar huis moet en ik ga ook weer naar mijn echte huis! Tot gauw weer Rosé!!"
"Tot gauw! Het was leuk om je weer eens te spreken!!"Ik ben weer terug op Nauria en mijn ouders keken mij een beetje boos aan, oepsie!
Mijn vader zei dit: "Je kan niet zomaar iemand meenemen. Dat kan gevaarlijk zijn!"
"Maar het is Rosé, zij is een goede vriendin van mij. Zij kan toch wel even kijken op Nauria. Zei ik.
"Weet je als jij ze goed kent dan mogen ze wel komen op Nauria. Gewoon een rondleiding is wel leuk en ze zijn dan van harte welkom!" Zei mijn moeder.
Ik ben wel blij dat ik nu vrienden en familie mag meenemen naar Nauria. Dan kunnen ze hier blijven logeren. Mijn ouders mogen me wel. En soms moet je gewoon de regels een beetje overtreden als iets niet mag. Ach ja ik ben toch de koningin, dus ik kan die regels toch aanpassen als ik wil!
Nou dit was weer een update over mij hoe het gaat! Ik zie jullie nog wel een keer byee!!
Wacht even wat ligt hier nou weer?
JE LEEST
My Space Eye (NL)✔️
FantasyIris is een meisje met een speciaal oog! Ze leeft op de aarde bij een pleeggezin, want ze weet waar haar echte familie is, niemand weet dat. Ze blijft zich, maar afvragen waarom ze zo'n raar oog heeft en het andere oog normaal. Tot op een dag ze goe...