- 12: Het Hart -

7 3 0
                                    

"Dit is het echte verhaal: Diana is wel echt je zus en die wilde niet op de troon gaan, omdat ze er geen tijd voor had. Ze liep naar een grot op Nauria waar ze een wens kon doen, maar ze liep naar de verkeerde put. Diana wenste een normaal leven op een andere planeet genaamd aarde. Doordat het de verkeerde put was, sprong Julian voor haar en werd hij slecht. Julian is haar voor de zekerheid gevolgd. Daardoor is Julian slecht geworden. Je moet hem in het hart van Nauria laten kijken om hem normaal te maken. Dan ziet hij zijn ware ik en wordt hij als het goed is weer normaal! Ik denk ook dat er wat van dat slechtheid in Diana is gekomen , maar niet heel veel. Wees voorzichtig! En kom snel naar Nauria!" Zei de steen van Trouw.
"Oke, dit gaat lukken dat beloof ik!" Zei ik.

Ik reis naar Nauria om mijn kroon te helen! Er was ook iets van een ritueel? Alleen welke weet ik niet. Ik weet helemaal niks meer van Nauria.
Ik pak mijn kroon en plaats hem op de kroon. De steen veranderd in het laatste helft van het hart op mijn kroon. Het ritueel begint vanzelf, ik hoefde eigenlijk niks te doen.
De diamanten gaan van mijn kroon af en maakt een andere kroon! De stenen plaatsen zich weer terug op hun plek en het hart is ook weer terug.

(Sorry voor mijn slechte edit kunsten, ik kan het nog niet zo goed en dit is het beste wat ik kon maken :)) )Het rare is dat het hart weg is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Sorry voor mijn slechte edit kunsten, ik kan het nog niet zo goed en dit is het beste wat ik kon maken :)) )
Het rare is dat het hart weg is. Ik weet niet waar hij is gebleven, want hij zat eerst op de vorm van mijn kroon. Het zal wel goed zijn. Ik zet de kroon op en er gebeuren allemaal dingen.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kreeg een hele transformatie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kreeg een hele transformatie. Mij haar werd anders met bloemen erin, ik kreeg mooie hakken, een hele mooie jurk en ik kreeg een ring met een bijhorende armband. Het mooie is dat ik mij nu machtiger dan ooit voel.

De laatste vraag is waar ik het hart kan vinden. Toen herinner ik mij alles weer van vroeger.
"Het hart ligt in de bovenste kamer van de hoogste toren van het kasteel. Iris jij bent de enige die hem weer tot leven kan wekken!!" Zei iemand in mijn flashback.
Ik probeer langzaam het kasteel binnen te lopen en naar de hoogste toren te gaan.
"Ik ben er bijna en dan kan ik heel Nauria bevrijden. Ik wist niet dat het zo makkelijk ging." Zei ik zachtjes.
Ik ben bij de deur en open het. Daar zie ik het hart van Nauria kapot op de grond liggen.
"Dat dacht ik even niet Iris. Je bent al zover gekomen, maar je blijft met je poten van het hart af." Zei Blackheart.
Ik schrok mij dood en draaide mij om. Blackheart staat daar weer met zijn wapen. Hij schiet weer een straal op mij af, maar dit keer ben ik heel goed beschermd dat hij mij geen kwaad kan doen.
"Hoe dan?" Zei hij verbaasd
"Mijn kroon is heel en nu gaat dat ook gebeuren met het hart. Dit is je einde Blackheart." Zei ik

Ik raak het hart aan waardoor het zich weer gaat helen.
"NEEE!!" Schreeuwde Blackheart uit.
Er komt allemaal lichten uit en dan is het hart van Nauria geheeld.
"Yes!! Het is mij gelukt!!" Zei ik blij.
"Sorry Iris, maar je het is je niet gelukt. Het hart is nog niet stevig genoeg. Het is ook onder mijn macht. Je kan het niet helen MWHAHA! JE BENT HULPELOOS. Ik zei toch dat niemand mij kan verslaan."
Ik besefte mij weer iets en dat ik het verkeerd deed.
"Jij bent hulpeloos. Ik weet dat daar nog een stukje Julian in zit. Je moet in je hart kijken. Zo ben jij helemaal niet Blackheart. Julian kom terug en Blackheart verlaat. Ik wil mijn neef terug. Ik wil heel mijn familie terug."
Ik loop naar hem toe en leg mijn hand op zijn borst waar zijn hart zit. Ik had ook nog een stukje van Nauria's hart in die hand.

Er komen nu allemaal licht sporen om ons heen. Ik kom weer in een gekke wereld waar ik hem zie.
"Julian? Neef ben jij dat?" Vroeg ik.
"Ja, je moet Blackheart uit mij halen. Ik heb zo'n gek oog waar een gekke stof van de put is ingegaan. Daardoor heb ik mijzelf niet in mijn bezit. Diana heeft ook een beetje binnengekregen! Schiet op nichtje het is al bijna te laat. Mensen die brokkelen al af. Je zus en moeder ook al!" Zei Julian.
"Wacht Diana en mijn moeder ook? Ik wil hun niet ook al kwijt." Zei ik verdrietig.
"Daarom schiet op voordat het te laat is!!"
Ik zie ook Julians hand verdwijnen.
"Julian je hand verdwijnt"
"Ik heb ook bijna geen controle over mijn lichaam, schiet op NUU!!!

Dit is allemaal foute boel...

My Space Eye (NL)✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu