Ik laat Blackheart los en werd er boos en verdrietig tegelijkertijd.
"Blackheart, voor de zoveelste keer. Jij.. kan.. mijn.. familie.. niet.. afpakken. Ze zijn een deel van mij. Dus laat Julian vrij!" Zei ik woedend.
"Succes Iris. Gaat je niet lukken. Julian vaagt al weg en zo is dat ook met je familie. Eigenlijk met heel de planeet." Zei hij.
Ik werd nu zo boos dat in het gewoon uitschreeuwde. Ik gooide keihard aarde op hem af. Vuur om hem ook in de fik te steken.
"Uughh!! Hoe krijg ik die stof nou uit je oog!! Dit is zo moeilijk en hij is ook nog zo irritant. Ik word gek!"
"Geweld is geen oplossing Iris. Volg je hart, gebruik je hart!"
"Wie zei dat!"
Volg je hart en gebruik je hart... volg je hart sn gebruik je hart. Hebbes!Alles wat de mensen mij deze dagen hebben verteld, komt allemaal op één stuk neer.
Ik zie in Blackhearts ketting een stuk van het hart zitten. Het hart mist ook diamanten, ik haal de diamanten uit mijn kroon en leg ze bij het hart neer. Het hart gaat zich nu echt helen!!
"Sorry Blackheart, maar joh zwarte lege hart wordt weer normaal!" Zei ik.
Ik pak ook nog het stukje snel uit zijn ketting en plaats het in het hart.
Het hart van Nauria is weer terug!! Ik pak het vast en loop ermee naar Blackheart."De ware jij is dit niet. Je bent dit niet. De echte jij is veel aardiger en beter. Je verdient het niet om slecht te zijn. En helemaal onzin om het heelal over te nemen. Je kan mij niet meer verslaan. DUS LAAT JULIAN VRIJ!!" Zei ik moedig.
Er komen allemaal vonken uit het hart en lichtstralen die om Blackheart heen draaien.
De stralen die trekken mij ergens heen;
"Prinses! We hebben hulp nodig. Je hebt Julian dan wel terug gebracht! Maar de stof dwaalt nog rond. Hij gaat naar zijn andere slachtoffer! Wees er snel bij voordat hij zijn doel bereikt en het heelal in zijn bezit neemt!""DIANA IS IN GEVAAR!!" Schreeuwde in snel uit.
"Waar.. waar ben ik?"
"Julian ben jij dat?"
"Ja, wat is er allemaal gebeurd? Het is laatste dat ik weet is dat ik voor Diana sprong en een stof in mijn oog kreeg." Zei Julian.
"Ja die stof veranderde je in Blackheart, iemand die Nauria in steen heeft veranderd, maar ik heb bevrijd. Ik ben wel blij dat je terug bent! Alleen de stof dwaalt nog hier rond en gaat naar zijn volgende slachtoffer. En dat is volgens mij Diana. Die had misschien ook een klein beetje van de stof in haar oog. Dus we moeten opschieten voordat het te laat is!"
"Maar ik heb weet ik veel hoeveel jaar vast gezeten ergens. Dan is het toch ook niet te laat voor Diana om haar te redden?"
"Weet ik niet, maar we gaan nu naar de kerkers om haar te vinden."Even later zijn we bij de kerkers aangekomen en zien we mijn versteende moeder en Diana.
Ik maak haar kerker open en ik zie wat.
"Ze heeft haar cel verlaten en ze is uit haar stenen zelf ontsnapt. Dat betekent dat de stof Diana heeft bereikt en slecht is geworden. Waarom ben ik hier toch zo slecht in. Ik kan het toch niet meer aan. Ik ben ook zo'n kluns om de stof te laten gaan. Ik verdien het niet om op Nauria te regeren of om hier überhaupt hier te zijn. Weet je ik verlaat Nauria wel en ik ga weer bij mijn aardse familie wonen." Zei ik verdrietig.
Julian gaf dit als antwoord terug: "Ik ken je nog niet zo heel lang nichtje, maar je hebt al zoveel bereikt en jij wilt dat nu al opgeven. Ik weet wel dat je het minstens wel twee keer hebt verslagen. Al gelijk een gevecht begon met Blackheart zonder dat je alle stenen had. Je hebt Blackheart verslagen en mij terug gebracht terwijl ik aan het vervagen was. Iris, Je hebt al zoveel bereikt en zoveel getraind voor alles. Je zou vast een goede koning voor Nauria zijn! De volgende stap ik gewoon Diana vinden en heel Nauria bevrijden! Ik steun je en ik ben bij je! Niks kan ons overkomen!" Zei Julian.
"Thanks Julian, je hebt gelijk het is tijd om Diana als eerste te vinden en dan Nauria bevrijden.""Ha denk jij dat je mij kan vinden. Nou ja gelukt. Nauria bevrijden gaat je niet lukken zusje. Je bent te laat. Neefje Julian ook weer leuk om jou te zien lang geleden. Had je lekker veel pijn? Voor als jullie heb ik mijn plan al uitgevoerd. Een zwart gat om het hele heelal op te slurpen!! Je kan het nu niet meer stoppen. Oh kijk eens aan Nauria is al bijna aan de buurt." Zei Diana heel kwaadaardig.
"Ik kan je verslaan en Nauria gewoon bevrijden. Dat zwarte gat ga ik gewoon stoppen!" Zei ik.
"Oh oh wat is dat toch weer moedig van je zusje. Hoe zou mam reageren als ik haar in een zwart gat gooi? Weet je laten we dat uitproberen..... Oeps daar gaat ze! Wat jammer nou, nu ben je nog zwakker. Succes met het terughalen van je familie!! Toedels MWHAHA!"
"Nee nee nee!! Niet zij ook al. Eerst mijn vader en nu mijn moeder. Sorry Julian, maar ik stop. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik treed van de troon af..."
JE LEEST
My Space Eye (NL)✔️
FantasiIris is een meisje met een speciaal oog! Ze leeft op de aarde bij een pleeggezin, want ze weet waar haar echte familie is, niemand weet dat. Ze blijft zich, maar afvragen waarom ze zo'n raar oog heeft en het andere oog normaal. Tot op een dag ze goe...