- 2: Nauria -

25 3 0
                                    

Ik en Diana zijn nu al uren bezig met het zoeken van waar ik vandaan kom en ik zeg je het is niet makkelijk. We zitten al sinds 15:00 en het is al bijna 18:00.
Diana zegt: "We zitten nu al drie uur lang te zoeken naar je thuisplaneet en nog steeds niks gevonden."
"Ik ben het zat! Ik wil gewoon mijn thuisplaneet weten, ik wil weten wat er aan de hand is.", zei ik.
Ik ram op de tafel waar de computer op staat, ik raakte net een paar draden van de computer waardoor er wat gebeurde. De computer tript hem helemaal en opeens gaat hij uit en weer aan. Er kwam iemand op het beeldscherm met een bericht!

Beste aardbewoners, ten eerste ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie voor onze dochter willen zorgen. Dit bericht kan alleen Iris onthouden, omdat ze één van ons is. Iris onze planeet is in gevaar. Je moet ons komen helpen, anders wordt Blackheart (de vijand) alleen maar sterker. Vanwege dat ze sterker wordt kan ze straks heel het heelal in bezit nemen. Help ons nu meteen, Nauria is van steen, wij zitten gevangen en jij kan alleen Blackheart verslaan. Kom snel! Liefs je ouders.
Ps: Als je naar Nauria wilt moet je Open World zeggen en dan ga je naar Nauria en als je terug wilt zeg je Close World!

Mijn ouders leven op Nauria waar ze gevangen zitten door Blackheart. Ik denk dat Nauria achter de maan licht uit ons sterrenstelsel.
"Diana ik moet Blackheart stoppen en mijn planeet redden!"
"Hoe bedoel je? Ik kan me niks herinneren van daarnet."
Dat is waar ik kon alleen het bericht onthouden van mijn ouders en het blijkt ook dat ik open World moet zeggen om heen te gaan, wat een goede allemaal zeg. Ik ga het morgen wel uitproberen.

Het is de volgende dag en ik moet weer eens naar school. Dinsdag is altijd een zware dag met veel boeken in mijn tas en dat zit je ook nog eens tot half 4 op school. Maar ja zo is school nou eenmaal. Zou op Nauria ook een school zitten? Nou ja dat zie ik allemaal vanmiddag wel.

Later ben ik op school en ik ga gelijk aan Rosé vertellen wat er allemaal is gebeurd!
"Rosé, je weet het allemaal van mijn flashback gisteren? Ja oke, die vijand heet Blackheart. En ik ben nog de enige ik hem kan verslaan. Ik weet ook hoe ik naar mijn planeet kan gaan, alleen niet hoe ik Blackheart kan verslaan."
"Ja dat weet ik ook niet he! Kom we gaan naar de les toe, we hebben een lange saaie dag tegemoet!"

Het is na school en ik ga naar Nova toe om haar te verzorgen. Nadat ik Nova heb verzorgd probeer ik naar Nauria te reizen.
"Open World". Ik teleporteer naar een andere wereld en daar sta ik dan op Nauria. Een planeet dat helemaal van steen is en helemaal uitgestorven.

De grond is helemaal hard, er groeit geen gras, geen bloemen, helemaal niks

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De grond is helemaal hard, er groeit geen gras, geen bloemen, helemaal niks.
Ik loop verder en daar zie ik mensen helemaal van steen. In de verte zie ik het paleis, mijn echte huis. Het is helemaal zwart en zit een koepel om heen met een lichtstraal eruit.
Heel de planeet is verwoest. Ik moet en zal Blackheart stoppen al kost het mijn leven, maar eerst moet ik mij daar goed op voorbereiden, want het is allemaal nieuw voor mij en ik weet ook niet wat ik allemaal kan.
Laat ik maar huis gaan. "Close World"

Nauria is van steen, het paleis in bezit genomen, gewoon heel die planeet is verwoest en hun denken dat ik het kan redden. Ik kan dat helemaal niet. Kon ik het maar aan mijn echte ouders vertellen dat het mij niet gaat lukken om Nauria te redden van Blackheart. Heel mijn leven gaat van een normaal meisje met een raar oog naar een meisje dat haar thuisplaneet moet redden.

"Dus je hebt je thuisplaneet gezien? En jij moet ie van je vijand redden? Wat een gedoe zeg allemaal. Een hele planeet in je eentje redden. Dat zou ik niet nadoen", zei Diana.
"Nee het is ook moeilijk. Ik kan ook niet tegen hem op. Ik weet geen eens wat ik allemaal kan. En of ik mijn thuisplaneet überhaupt kan redden.", zei ik.
"Zo ken ik je niet Iris. Jij bent een sterke meid, jij kan je planeet wel redden als je in jezelf geloofd! Dan kom je er wel! Je hebt onze steun en wij gaan je helpen en je trainen, zodat jij je planeet kan redden, iedereen weer veilig stellen en je ouders redden! Je kan het gewoon hoor Iris!
"Het is tijd dat we mijn thuisplaneet gaan redden en mijn ouders bevrijden!
"Zo ken ik je weer, kom dan gaan we met T&T spelen dat vrolijkt je vast wel op!
"Ja, je voelt als een echte zus voor mij al zijn we niet echt familie!
"Familie of niet iedereen steunt elkaar!"

Later op de avond hadden we met de tweeling en de hond gespeeld. Ik lig al in mijn bed met een droom over mijn ouders en Nauria.
"Laat ze met rust Blackheart!!" Het voelde net dat het echt was maar het was een droom. Toen besefte ik mij iets...

My Space Eye (NL)✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu