~6~

298 22 11
                                    

I tak w ciszy i spokoju mija kilka miesięcy. Siedzę przy oknie w moim pokoju i patrzę jak płatki śniegu opadają na ziemię.

Biorę łyk gorącej czekolady i opieram się o szybę. Przymykam na chwilę oczy i odlatuję w świat wyobraźni.

Widzę każdy, nawet ten najmniejszy, płat śniegu wirujący na wietrze. Otwieram oczy. Za oknem szaro. Heh, przysnęło mi się. Wzdycham cicho i wstaję. Idę do kuchni.

Myję kubek. Na blacie, obok mnie, leży Ringo. Głaszczę kota, a ten mruczy. Patrzę w stronę salonu.

Matt śpi przy włączonym telewizorze. Na stoliku obok leżą hentai Tord'a. Serio, mógłby sobie znaleźć w końcu dziewczynę niż czytać te zboczone historie. Czekać aż wparuje do pokoju któregoś z nas i zgwałci w środku nocy.

Ruszam do swojego pokoju ponownie. Przechodzę obok drzwi rogacza... Cóż... Słyszę dźwięki, których nie chciałbym usłyszeć.

Serio, jak Edd z nim wytrzymał tyle czasu?

Zamykam się u siebie i rzucam na łóżko. Po chwili zasypiam. Jednak nie na długo.

Budzi mnie pukanie do drzwi. Wstaję i je otwieram.

- Em, hej Tom. – Mówi nieśmiało Edd.

- Hej, coś się stało?

- Mam... Dość nietypową prośbę...

Słucham go.

- Mogę spać z tobą?

- Oglądałeś horrory z Matt'em?

- Co? Nie! Chodzi o... Tord'a...

A no tak. Jego pokój jest zaraz obok tego zboka.

- Jasne, wejdź.

Robię mu miejsce w drzwiach Zielonek wchodzi. Rozwija sobie koc na podłodze.

- Oszalałeś z radości? – Patrzę na niego.

- Nie rozumiem.

Robię mu miejsce na łóżku.

- No a ty? – Pyta.

- Ty śpisz po jednej, a ja po drugiej stronie. – Mówiąc to kładę się od strony ściany.

Edd robi to samo. Patrzę w sufit. Po kilku minutach zasypiam. Przedtem słyszę ciche „Dobranoc Tom".

*****

Wracam po długiej przerwie.

CookieGirlFantasy

Zielona Róża I Eddsworld Edd x TomOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz