Elkezdődött. Magam sem tudom hol és hogyan. Egyszer csak megszakadt minden.. Honnan jöttem? Ki vagyok?? Ki ő??? Mit keresek én itt????
Elfelejtettem...Sétáltam hazafelé. Ah, mit ad isten, megint látnom kell egy földön fetrengő szerencsétlent...
Hogy soha nem tud úgy eltelni egy nap hogy ne kelljen jótündért játszanom.
Láttam rajta, hogy sokkal kisebb és gyengébb is nálam, szóval gondoltam, picit beállok 911-esnek.
-Téged meg mi lelt- lökdösöm meg egy picit a cipőm orrával. Nem kapok választ.
-Héj te!! Csak játszod, vagy tényleg süket vagy?-erre rám morog valamit.
Az alak rámnéz. Azt az eget. Előtte a kapucnia miatt nem láttam hogy ő egy... LÁNY. Nem is egy egyszerű...
Ez most lehet furcsán fog hangzani, de... Óra szeme volt. Helyesbítek, az egyik szeme egy zsebóra volt. Érdekes...
Már sok dologhoz volt szerencsém nyomorú életem során, de ilyet még sosem láttam. Oké, nem mintha Slenderman kevésbé lenne furcsa arc nélkül. Hagyjuk is. A kezemet nyújtottam felé.
-Neh... Érj... Hozzám...
-T-Tessék??
-Azt mondtam NE... ÉRJ... HOZZÁM!!!!!-erre előránt a zsebéből egy ollót, és a mellkasomra szegezi.
-Várjunk csak kisanyám! Ki jött mégis kinek segíteni??
-Te nekem. De az nem azt jelenti hogy el is kell fogadnom..-erre feltápászkodik a segítségem nélkül.
-Tedd azt előtte le.-biccentek a baltám felé.
Azt hiszem nem kéne többet a jófiút játszanom.
-Látom meg vagy sebesülve.-mondom annak a vércsének.
-Közöd?
-.... nos... Szeretnéd ha segítenék neked?
-Miben szeretnél te nekem segíteni.
Pff... Pont egy ilyen mint te.
-Hogy milyen?-kérdem egy aprócska cinikus mosollyal, de valószínű nem látta a célzásom a maszkomtól.
Éljen Toby. Ügyes vagy. Segíteni akartál egy újabb ilyen önfejű szamárnak. Már régen meg kellett volna ölnöm hívatásom szerint.
-Maszkos hülyegyerek.
-Tikk takk lady.
-Nem is ismersz!
-Nem, tényleg nem.
-Akkor ne hívj engem SEMMINEK.
-Akkor te meg milyen fennhatalmazást élvezel, hogy te igen?
-Gyere.
-ÉN????? Az előbb még belém akartad döfni az ollódat!
-Azt gondolod hogy mostmár nem?-erre forgatom a szemem.Haza vittem a lányt. Nem tudom miért, de úgy éreztem, szükséges. Az igazat megvallva... Slendy szerintem nem igazán örült neki hogy új vendéget hoztam, de nem is tette szóvá...
Miután elláttam sebeit, beszélgettünk...
Őhmm... Vagyis kicsit próbáltam szóra bírni.
-Mit csináltál magaddal?
-Semmi. Közöd. Hozzáá...
-Amúgy Toby vagyok. Legalább a nevedet megmondod még ma?
-Nem hiszem-vetett oda nekem egy elég szemrehányó arckifelyezést.
-Rendben, rendben. Már elég későre jár.. E-esetleg... Nem szeretnél-e... Ma estére itt maradni??
-Semmi kedvem.
-Biztos?? Pedig ilyen szép szemű lányokat nem minden nap lát az ember-kaccsintottam rá.. Oké.. Ez a fejemben kicsit azért menőbbnek hangzott.
-Szar vagy tudod?-lökött oda nekem egy "kedves mosolyt".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minden más lett
Gizem / GerilimTudjátok... Toby... Az a tikkes. Az a pszihopata gyilkos. Ő. De azt tudod hogy belül minden lehet más? Gondolkoztál már az ő eszével? Lehet hogy belülről neki is vannak érzései, mint nekünk?? Lehet több mint egy őrült gyilkológép? Minden rajtad m...