Bölüm 25

12.8K 1.3K 591
                                    

Mina'nın Anlatımından

Görünmez olmanın ne kadar güzel bir şey olduğunu yeni yeni anlıyordum. Dışlanmışlar grubunu özleyeceğim aklımın ucundan dahi geçmezdi. Aslında asosyal arkadaşlığımızı seviyordum ama tercih ettiğim bir arkadaşlık türü olmadığı kesindi.

Şimdi de fazla görünür olmuştum, bu lise tam da anlatılan gibi iğrenç bir yerdi. Dedikodu konusu ben değilken güzeldi, hatta dedikodu bile duymuyordum. Konu kendim olunca fazlasıyla dibe batmış, parmakla gösterilen insan olmuştum.

Olayın üstünden dört gün geçmişti ve biraz olsun bana olan tavırlarında azalma olmamıştı. Sınıfta, koridorda, bahçede, yemekhanede, sokakta ve her yerdeydiler. İnsanlar yüzüme bakmaktan çok vücuduma bakar olmuştu, sırf bu yüzden okula gelirken uzun hırka giymiştim.

Belki daha az rahatsız edici olur diye.

Sınıftan çıkma gibi bir düşüncem yoktu ama susuzluktan başım dönmeye başlayınca kendimi merdivenlerden inerken bulmuştum.

Sadece yere bak Mina, kimseyle göz göze gelme ve kimsenin sana olan bakışlarına maruz kalma.

"Tüm orospular güzel olmak zorunda mı amına koyayım."

"Yatakta hitap edebilmeleri için güzel olmaları gerekiyor. Yoksa neden orospu olsunlar?"

Sadece yere bakmam yetmiyordu, artık kulaklık da takmam gerekecekti demek ki.

Kantine girdiğim için mecburen kafamı kaldırdım ve çokça öğrencinin olduğu sıraya girdim. Sıra hızlı ilerliyordu ama bir kızın beni kolumdan tutarak geriye iteklemesiyle kendimi sıranın sonunda bulmuştum.

"Yiyeceğin daha iyi şeyler yok muydu senin ya? Kantinde değil de tuvalet köşelerinde mesela."

Bir kadının düşmanı ne yazık ki yine kadın oluyordu.  Benim durumumdan daha kötü olan kızlar tanımıştım, hiçbirine böyle davranmamıştım ama hak ettiğim yine tam tersi oluyordu.

"Nancy uğraşma şu orospuyla. Yiyeceğini yemiş zaten."

Benim de bir yere kadar dayanma sınırım vardı, susuzluktan ölürdüm yine de bu sırada daha fazla beklemezdim. Kızların yüzüne bakmadan kantinden çıktım ve insanları duymazlıktan gelerek merdivenleri çıktım.

Biri koşarak arkamdan bana yetişti ve önüme geçti. Kim olduğunu anca görebilmiştim ve keşke göremeseydim dedirtiyordu.

Atılan iftiranın ardından bile koşarak onun peşinden geldiğimi hatırlayınca kafamı duvara sürtmek istedim. Beni Yoongi'yle yattı sanmasın diye bacaklarım titrerken bu merdivenleri çıkmıştım ben. Duyduğum ise iftira olduğunu bilmesi ve bir iddianın konusu olduğumdu.

Önüme geçmesini umursamadan merdivenin diğer tarafına geçtim ama yine aynısını yaparak beni durdurmayı başarmıştı.

"Neden onunla yatmadığını insanlara söylemiyorsun Mina? Susunca eline ne geçiyor?"

Söylesem elime ne geçecekti? Bana tıpatıp benzeyen bir kız vardı ve çırılçıplak Yoongi'yle aynı yatağı paylaşırken fotoğraf çekinmişti. Kime neyi, nasıl ispatlayacaktım?

"Çekil önümden."

Asla dediğimi yapmayınca, tekrar kenara adımladım ve aynı şekilde beni engelledi. Anlaşılan yüzüne bakmama şansımı kaybetmiştim, onu görmek zorunda kalacaktım.

Mighty Fall | PJM ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin