Mina'nın Anlatımından
Okula gitmekten nefret ettiğimi söylemiş miydim? Özellikle Jimin yanımda yürüyüp, hiç konuşmuyorken.
"Bugün de sohbetinize doyum olmuyor." Jungkook beni kolunun altına çektiğinde, daha okul sınırları içine varamamıştık. Benim gibi sessizlikten rahatsız olan birinin daha varlığını öğrenmek iyi gelmişti.
"Siz küstünüz mü?" Jimin hiç oralı bile olmazken, ben Jungkook'un etini parmaklarım arasına aldım ve sıktırdım. Ahlamıştı ama sadece benim duyabileceğim şekilde olmasına özen göstermişti. Gözleriyle Jimin'i gösterip kaş göz yaptığında ona bakmayı kestim ve önüme odaklandım. "Harika, kimse konuşmuyor."
Konuşulacak bir şey yoktu, Jimin beni öpmüştü. Neden yaptığını ise bilmiyordum; kalbini kırdığı kız yüzünden vicdan azabı çekiyor olabilirdi, belki de ona karşılık verdiğimde yine benimle dalga geçecekti. Bunu bir kez yapmıştı, bir daha yapmayacağının garantisini bana kim verebilirdi ki?
"Biliyor musunuz, biz Tae'yle nişanlanmaya karar verdik."
Her şeyi anlayabiliyordum. Bana yaptıklarını, neden yanımda olmaya devam ettiğini, yardımlarının sebebini, her şeyi. Başlarda benim için üzülüyordu farkındaydım, birtakım değişmeleri de onun gözünde görüyordum ama o, insanları çok iyi tanıyordu. Benim hal ve hareketlerime göre şekil almış ve tekrar kandırmak için çabalıyor olabilirdi.
Evet, olabilirdi.
Beni sevme gibi bir durumu asla olamazdı. Zavallı biriydim, yardıma muhtaç durumum ise onu benim yanımda kalmaya mecbur bırakıyordu.
"Nişanlanıyoruz çünkü seviştik."
İddia olayını öğrenmeden önce beni sevdiğine inanmıştım, inanmıştım da ne olmuştu? Kalbimi kırıp, beni yüzüstü bırakmıştı. Kalbimin tekrar kırılmasını istemiyordum.
"Sevişince Tae hamile kaldı."
Derin bir nefes aldım ve çaktırmadan Jimin'in yüzünü inceledim, onu itekleyince evden bir hışımla çıkmıştı ve beni yalnız bırakmıştı. Ona kaba davrandığımı biliyordum ama kendime engel olamamıştım, en azından itmeyip karşılık vermeden öylece dursam daha mı iyi olurdu ki?
Hayır, onu itekleyerek en mantıklı ve doğru olanı yapmıştım.
"Bu baya şaşırtıcı çünkü ben kadınlardan hoşlanıyorum ve erkeklerin hamile kalması bildiğiniz gibi pek mümkün değil. Size biraz yatak anılarımızdan bahsetmek istiyorum."
Telefonumun titreşmesiyle cebimden çıkardım ve tanıdık olmayan numarayla yollanmış olan whatsapp mesajını açtım. Fotoğraf tanıdıktı, çok ama çok tanıdıktı.
08507669877:
Merhaba Mina :)
Umarım beni tanımışsındır.Emin olmak için fotoğrafın üstüne tıkladım ve parmaklarım yardımıyla büyüttüm. Tabiki onu tanımıştım!
"Mina bu çocuk kim?"
Jungkook telefonuma eğilince, sabahtan beri ağzını bıçak açmayan ve bizimle pek ilgilenmeyen Jimin de telefona eğilmişti. Hiçbir özelimin olmaması artık beni çıldırtıyordu.
"Eski okulumdan biri." Fotoğrafı kapattım ve yüzümü ifadesiz tutmaya çalıştım, ikisi de bana öküzün trene baktığı gibi bakıyordu. "Mazisi olan biri mi? Fotoğrafa garip baktın."
Jungkook üstüme gelmeye devam edince susması için sert bir bakışla baktım ama tabiki anlamamıştı. "Yoksa bu senin eski manita mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mighty Fall | PJM ✓
Fiksi PenggemarHayran kurgu #1 Ben sadece yeni bir başlangıç yapmak istemiştim. Hayatımın eskisinden daha da kötü olabileceğini nereden bilebilirdim ki?