Jimin ve Jungkook'un öpüştükleri günden bu yana 2 ay geçmişti. İkisi sevgili olmuş, sanki rüyadaymış gibi hissetmişlerdi. Şimdi ise Jungkook Jimin'in evinin önündeydi. İkisi tüm gün beraber zaman geçirmişlerdi.
"Jungkook... "
Jimin yavaşça Jungkook'a doğru yürümeye başladı.
"Ne oldu? "
En sonunda kapıyı kapatıp Jungkook'u kapıya yaslayınca Jimin burnunu karşısındakinin burnuna değdirdi.
Jungkook ona şaşkınca bakarken Jimin gülümsüyordu. Karşısındakinin şaşkınca büzülmüş dudaklarına kısa bir buse kondurdu. Geri çekilecekken Jungkook onu kendine çekip dudaklarını emmeye başladı. Jimin öpüşürken içgüdüsel olarak İki bacağını Jungkook'un beline sarmıştı. İki genç nefessiz kalınca ayrıldılar. Ancak Jimin belinden inmeye çalışırken Jungkook'a yanlışlıkla sürtününce Jungkook birden inledi. İkisinin de yanakları kızarınca Jimin yine inmeye çalıştı, ancak Jungkook onu engelledi. Tekrar dudaklarını emmeye başlarken bir yandan da kalçasını okşuyordu. Öpüşme daha da derinleşince Jungkook kucağındaki bedeni yatak odasına götürdü.
Jimin'in bedeni yumuşak yatakla buluşunca Jungkook da Jiminin üzerine yerleşti. İkisi de birden durup birbirlerine baktılar.
"Jimin... Bunu istediğinden emin misin? "
Jimin cevap olarak kafasını kaldırıp üstündeki gencin boynunu öptü.
"Canını yakmaktan korkuyorum. "
"Seni seviyorum. "
Jungkook karşısındakinin sesiyle gözlerinin dolduğunu hissetti.
Yavaşça kıyafetler çıkarken Jungkook ıslak öpücüklerini altındaki bedenin her yerinde gezdiriyordu. Öpücükler Jimin'in göbeğinin aşağısına indi ve Jimin'in bacak içinde durdu. Jimin inlemesini kesip yukarı baktığında onay verir gibi gözlerine baktı. Baksır yavaş yavaş altından sıyrılırken yanaklarının kızardığını hissetti.
Dudaklarını büyümüş şişliğe yönlendirip ağzına aldı. Git gel yaptıktan bir süre sonra Jimin inleyerek boşaldı. Şimdi ise Jungkook bu görüntüye bakarak daha da büyüyordu.
"Seni hazırlayacağım. "
İki parmağını gencin dar deliğine yönlendirdiğinde Jimin yavaşça sızlandı.
"Bu çok garip hissettiriyor. "
"Geçecek."
Jungkook parmaklarını biraz genişlemiş delikten çıkarıp penisine kayganlaştırıcı sürdü. İçine girmeden önce kulağına fısıldadı:
"Ne yaparsam yapayım lütfen beni terk etme. Bunları yapmak zorunda olduğumu bil. Seni her daim seveceğim. "
Sonra yavaşça içine girdi. Bir süre alışması için hareket etmedi. Ancak Jimin'den gelen talimatla hareketlerini hızlandırdı. Jimin ise tırnaklarını gencin sırtına batırıyor, ritmik bir şekilde inliyordu. Sonunda Jungkook onun zevk noktasını bulunca Jimin çığlık attı.
"A-ah Jungkook, oraya daha hızlı! "
Jungkook vuruşlarını hızlandırdı. En sonunda içine boşaldığında ikisi de rahatlamış görünüyorlardı. Jimin Jungkook'un göğsüne yattı.
"Seni seviyorum. "
"Ben de seni seviyorum. "
Jimin kendini uykuya teslim ederken Jungkook'un gözlerinden iki damla firar etti. Sevgilisinin saçlarını okşayıp onu tüm gece boyu seyretti.
Saat 5 olunca ise gitmek zorundaydı. Sevgilisini uyandırmamaya özen gösterip üstünü giydi. Ona son bir kez baktı ve dudaklarına bir buse kondurdu.
"Elveda sevgilim. "
İlk defa smut yazdım allahım allahım iyi hissetmiyorum kskzkeodme
Nasıl olmuş yazarsanız sevinirim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amusement Park | Jikook
FanfictionJimin'i terk eden küçük sevgilisi yıllar sonra geri döner. [Tamamlandı.]