Güzel Şeyler +M {final}

4.7K 261 47
                                    

Jimin ve Jungkook birbirlerinin ellerini sanki onları hiçbir güç ayıramayacakmış gibi tutuyordu.

Beraber lunaparktan çıktılar. Jimin Jungkooku evine götürdü. Birbirlerini sevdiler, seviştiler. Hasret giderdiler. İkili özlemle birbirlerini öperken Jungkook onu çok sevdiğini fısıldıyordu.

Evin içinde kayganlaştırıcı arayan Jungkooku Jimin durdurdu.

"Buna gerek yok Jungkook. Sadece seni hissetmek istiyorum."

"Ama canın yanacak…"

Jimin bir şey demeden gülümsedi ve derin bir öpüşmenin içine çekti onları. Kıyafetler teker teker çıktı. İkilinin ıslak sesleri her taraftaydı. Jungkook Jiminin içindeyken hala ona güzel şeyler fısıldıyordu. Jimin ise canı acısa da gülümsedi ve sevgilisinin göz yaşlarını sildi.

İkili dakikalar sonra rahatladılar. Jungkook Jimini göğsüne çekip kollarıyla sardı. O gün gözyaşlarıni öptüler birbirlerinin. Aşması gereken çok yolları vardı. Toparlanması zor olacaktı ama bunları aşacaklarını biliyorlardı.

O günden sonra değişen çok şey vardı. Jungkook yarı zamanlı bir işe başladı. Jimin onu arkadaşlarıyla tanıştırdı. Olan şeyleri öğrendikten sonra Jungkooku aralarına çabucak aldılar. Eh, Jimin Hoseoka biraz trip atsa da onu çabucak affetti. Jiminin kız arkadaşı ise ona her ne kadar aşık olsa da anlayışla karşıladı ve en büyük destekçisi olarak kalmaya devam etti.

Daha da sonraki yıllar güzel bir kır düğünüyle aşklarını mühürlediler. Jungkookun babası ise düğünlerine gelip her şey için özür diledi.

Eh, her şey güzeldi. Çok şey değişmişti. Ama değişen şeylerden en güzeli, Jiminin gülümsemesini geri kazanmasıydı.

Evet, bu benim finalini yaptığım ilk kitabım. Aslında bu kadar erken final yapmak istemezdim ancak oy veren neredeyse kimse yok. Beğenmediğinizi varsayarak kitabı bitirmek istedim. Bu kitap yazdıklarım arasında konusu en içime sineniydi aslında. Yine de oy veren vermeyen herkese çok teşekkür ederim! Yazmaya devam edeceğim. Diğer kurgularda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın~♡

 Diğer kurgularda görüşmek üzere, kendinize iyi bakın~♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Amusement Park | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin