Sana İtiraf Ettiğim Bu Dönme Dolapta Şimdi Sen Yoksun

6.1K 430 57
                                    

Günümüz

Jimin her gün yaptığı gibi boş lunaparkta geziniyordu. Dönme dolabın önüne gelince içi acıdı. Bir kutucuğuna binip oturdu. Yavaş yavaş yukarı çıkarken onu nasıl öptüğünü bir kez daha hatırladı. En yukarıya çıktığında tüm lunaparkın manzarasına hüzünle baktı. Her bir yerinde anısı vardı kahverengi saçlı çocukla. Daha fazla gözünün önüne gelen görüntülere dayanamayarak kafasına yere çevirdi. Her zamanki gibi lunaparktan ağlayarak çıktığında babasının onu üzgün gözlerle kenarda izlediğini fark etmedi.

Jimin ve Jungkook 16 Yaşında

Jimin, son zamanlarda en yakın arkadaşına değişik duygular hissetmeye başlamıştı. Eskiden onu görünce kalbine iğne batıyor gibi olmuyordu. Ancak son bir yıldır Jungkook her ona baktığında, gülümsediğinde ve göz temasında heyecanlanıyordu. Kendine ilk başlarda itiraf edemese de ondan hoşlandığını anladı.

   Şimdi ise dönme dolaba binmek için sıradaydılar. Jimin ona açılmak için cesaretini toplamaya çalışıyordu,  Jungkook ise her şeyden habersizdi.

Sonunda sıra onlara geldiğinde Jimin beklemesi için onu durdurmuştu. Birine açıllmak hiç kolay değildi ve o korkuyordu.

"Jimin sabahtan beri bir tuhafsın, iyi olduğuna emin misin? "

Jungkook Jimin'in gergin olduğunun farkındaydı. Jimin iyi olduğunu belli etmek istercesine başını sallayınca Jungkook ona gülümsedi. Jimin gülümsemede kaybolurken cesareti yerine gelmişti. Ne olursa olsun yapacaktı.

Jungkook kutucuğun içine geçip bir elini Jimin'e uzattı. Jimin sevdiği çocuğun elini tutunca heyecanlandı. Kutucuğun birden sallanmasıyla Jimin dengesini kaybedip Jungkook'un üstüne düştü. İkisi de utanmış ve bir süre bakışmışlardı.

Jimin hafifçe gülümseyip üzerinden elleri titreyerek kalktı. İkisi de oturunca dönme dolap yükselmeye başladı. Dönme dolabın her yükselişinde Jiminin heyecanı da artıyordu.

Ya şimdi ya hiç diyerekten yanındaki çocuğun biçimli ellerini tuttu. Ama bunu yaparken çocuğa bakamadı. Jungkook soran gözlerle Jimin'e bakmaya devam ederken Jimin en sonunda kızarmış suratını Jungkook'a çevirdi.

"Seni seviyorum! "

Jimin bağırdı, Jungkook'un gözleri açıldı. Heyecanlanmıştı kahverengi. Gülümsedi. Uzun zamandır o da onu seviyordu aslında. Ancak uzun zamandır açılamamıştı.

Jimin elleriyle yüzünü tutarken daha da kızardı. Jungkook'dan yanıt yoktu işte. Ne bekliyordu ki zaten.

Jungkook onun yüzünü kapatan bir elini alıp kendi kalbine koydu.

"Kalbimin ne kadar hızlı attığına bak. Bunu sen yaptın. Ben de seni seviyorum Jimin."

Jimin duyduklarıyla küçük gözlerini olabildiğince açtı. İki genç birbirine gülümseyerek bakıyordu.

Jimin birden karşısındaki çocuğu öptü. Masum bir öpücüktü. Dudakları sadece birbirine değdi. İki genç birbirinden ayrıldılar ve kocaman sarıldılar.

Amusement Park | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin