Selam! Yeni bir hikayeye başlamaya karar verdim. Umarım destek verirsiniz. Diğer hikayeme de bakmayı unutmayın.
Öncelikle bu hikaye genel olarak flashbacklerden oluşacak. Jimin geçmişi hatırlayacak. Bölümler kısa olacak.
O zaman, iyi okumalar!
°
°
Jimin ve Jungkook 7 Yaşında
Jimin, annesinin yaptığı çörekleri çantasına yerleştirdi. Her zamanki gibi annesi Jungkook için de fazladan yapmıştı. Ortak buluşma yerleri olan babasının çalıştığı lunaparka geldi. Jungkook onu girişte bekliyordu. Jimin arkadaşına el sallarken yaklaşmaya başladı. Cebindeki anahtarları çıkarıp küçük eliyle lunapark kapısını açtı. Daha güneş yeni doğuyordu. Jungkook onu takip ederek lunaparka girince kapıyı üzerlerine kilitlediler.
Çalışmayan aletlerle ve boş olan bir lunaparkta gezinmek biraz korkutucuydu. Jungkook ürktüğünü hissedip koruyucusu Jimin'e sokuldu. Jimin tebessüm edip minik elleriyle Jungkook'u kolları arasına aldı.
En sonunda gelmek istedikleri yere geldiklerinde Jimin çantasını yere bıraktı. İçinden çörek dolu kabı oturdukları kaldırım taşının üzerine koydu.
Sessizce yemeye başladıklarında Jungkook her günün başında söylediği o cümleyi kurdu.
"Her zamanki gibi mükemmel olmuş. "
Jimin kıkırdayınca Jungkook da kıkırdadı. İkisi de gelecekte başlarına gelecek şeylerden habersiz gülmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amusement Park | Jikook
FanficJimin'i terk eden küçük sevgilisi yıllar sonra geri döner. [Tamamlandı.]