Selam! Bu ilk hikayem eksiklerim olursa belirtin lütfen ve hikayeye yorum yaparsanız sevinirim.
Medya: İlk görünen çiftimiz WenGa!
Yerim:
Okulun bahçesine giriş yaptığımda derin bir nefes aldım. Burada olmam çok saçmaydı. Sadece eve gitmek istiyordum ama yeni bir hayata başlamak üzereydim.
Endless High School...
Çocuklarınız sonsuza kadar okuyacak falan. Aman öyle olmasında bide ne bu ingilizce ingilizce isimler.
Okul çok büyük gözüküyordu ve bordo, beyazdı. Hatta şatoya benziyordu. Okulun hemen arkasında resmen bir şehir vardı. Acaba niye böyle bir okul yapmak istemişlerdi? Herneyse.
Öncelikle bu okula neden geldiğimi anlatayım. Okul isimleri kura ile çekiyor ve sizi çağırıyor. Tabii gelmek istemeyenler gelmiyor ama onlar gelmediği için ekstra isim çekilmiyor. Okula katılmadan önce 2 yıl evde kendin çalışıp sınava giriyorsun ve barajı geçersen alınıyorsun. Okul 5 yıllık ve üniversiteye de kendi üniversitelerine alıyorlar. Hatta iş imkanı da sunuyorlar yine kendi şirketlerinde. Genelde kimse reddetmez çünkü çok iyi bir eğitim yeridir. Herşeyi öğreniyorsun ve geleceğin tamamen hazır oluyor.
Kurada ismimin çıkması büyük bir şanstı ancak ben kabul etmek istemedim. Tabii ailem kurada çıkmasamda beni yatılı bir okula vereceklerdi. Kendileri beni istemez ve baş belasının teki olarak görürler.
Annem alkoliğin tekidir. Babam ise hiç tekin biri değildir. İkisinin tam olarak ne yaptığını şu zamana kadar bilmem. O yüzden barajı geçen bir puan yapıp buraya geldim.Neyse ailemi boşverin artık onları hatırlamıyorum. Yani galiba...
•°•°•°•
Sınıfıma girdim. Görevli bir kadın yardımcı oldu. Hangi sınıfta olduğumu ve nerde olduğunu söyledi. Sınıf çok kalabalık değildi. Zaten okul çok öğrenci çağırmazdı. Erken gelmiş olmalıyım ki tek tük insan vardı.
Ben D sınıfındaydım ve sınıf 15 kişilikti. Şuan sınıfta 4 kişi vardı. Sıralar neyseki tek kişilikti zaten bu kocaman sınıfa 8 tane sıra komik olurdu. Geniş geniş yaymışlar. Sıraların arkasında ise 15 tane dolap vardı. Dolaplar büyüktü. Büyük ihtimalle kitaplarımız için verilecekti. Sınıfa göz gezdirip en arkadaki cam kenarındaki sıraya oturdum. Çantamı sıraya koydum.
Yanımda ki kız gözlerini dikmiş bana bakıyordu ona döndüğümde hemen söze girdi.
"Selam burda yenisin herhalde?" Ona garip garip baktım. Lise 1'i okuyacak herkes yeniydi burada.
"Sende yenisin?"
"Ne kadar ortak yönümüz var öyle. Ben Seungwan. Ama ingilizce ismim Wendy. Wendy dersen daha rahat olurum." Onu garip bulsamda hafifçe gülümsedim. Sonuçta ilk arkadaşım olabilirdi.
"Yerim. Kim Yerim."
"Okula alıştın mı yeri? Çünkü ben pek beğenmedim." Diyip kollarını bağladı ve ayaklarını öne uzattı.
"Neden? Güzel bence." Dedikten sonra fısıldadım "Evden iyidir.." Beni duymadığını sandım ama kafasını onaylarcasına salladı.
"Seni tuttum kızım ama neden bu sınıftasın ki? Zeki birine benziyorsun." Kaşlarımı kaldırdım.
"Niye bu sınıfın neyi var?"
"Bilmiyo musun?" Diyip kıkırdadı. "Neyse hoca zaten anlatacaktır fıstık." Deyip göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KNOWİNG~BangtanVelvet
FanfictionÖzel seçilenlerin gittiği bir okulda yaşananlar.. Yaşların ve kurgunun gerçek ile alakası yoktur. Hikaye açıklaması yazamıyorum ama ilerde düzeltirim herhalde. Kitabımı okursan sevinirim~ -SeL