Medya: Vrene
Yeri:
Seungri kaydı için ileri sararken kayıt bitti. Ne? Bir dakika? Kayıt mı bitti dedim ben? Nasıl ya?
"Ne yani onunla ilgili hiç bişey yok mu?" Dedi seulgi. Irene onu onayladı.
"Kendi kendine kayboldu ve okulda da tanınmıyor. Onunla ilgili hiç bişey yok."
"Off be! Kim bizim üzerimize oynuyor yeter!" Diye yakındı wendy. Herkesle yarım saat oturup ne yapacağımızı tartıştık. Sonunda herkes sıkılınca ayağa kalktım.
"Dışarı çıkıp aburcubur mu alsak? Film falan izleriz." Beni onayladılar. Ben çıkmak için jungkooku çağıracakken wendy araya girdi.
"Ben giderim hava almam lazım." Omuz silkip yere geri oturdum.
"Tek başına gitmen sorun olmaz mı?" Dedi yoongi. Ona ters bir bakış atıp dışarı çıktı wendy. Bir kaç dakikaya kalmadan koridordan gürültü geldi.
Hep birlikte odamdan çıktık. Wendy bir çocukla kavga ediyordu! Ve çocuğun kafası yana yatmış eli yanağındaydı. Galiba wendy ona tokat atmıştı.
"Bir daha sakın...!" Diye çocuğa parmağını sallayıp merdivenlerden aşağı inmeye başladı.
Yoongi sinirle çocuğun yakasına yapıştı.
"Lan senin yine wendynin yanında ne işin var?!" Diye bağırdı çocuğu arkasındaki duvara sertçe vururken.
Tam ona yapmaması gerektiğini söyleyecekken çocuk yılışık bir sırıtmayla cevap verdi yoongiye.
"Buna sen mi karar veriyorsun güzelim?" Tam yumruğunu kaldırmış vuracakken gözü çocuğun yanağına kaydı.
"Neden vurdu lan wendy sana?"
"Ay benim için mi endişelendin güzelim?"
"Bana bir daha güzelim dersen kafanı müsait bir yerlerine sokarım. O yüzden cevap ver."
"Bişeyler yapmış olabilirim sevgiline."
"Ne yaptın lan?!"
Çocuk yine sırıttı ve kaşıyla yan taraftaki panoyu işaret etti. Oraya dönünce bir posterin üstünde öpüşen çifti görünce şaşırdım. Ne yani wendyi mi öpmüştü?
"Şimdi ebene atladım Allahın lavuğu" (evet yoongi müslüman namaz kıldı bilmiyormuydunzu???)
🍒🍒🍒
"Ya sen neden onu dövmeye çalışıyosun ki!? Çocuk profesyonel boksör!" Wendy yakınarak Yoonginin yaralarını temizliyodu.
"Ya ne bileyim boksör olduğunu..."
"Tamam bişey demiyorum da. Neden yani??"
"Of wendy bırak ben kendim temizlerim."
"Hayır efendim ben temizleyeceğim! Sen benim soruma cevap ver!"
"Ah bastırmasana be"
Kenarda oturmuş sıkıntıdan wenga çiftini izlerken. Tuvaletten çıkan jungkookla ayaklandım.
"Iyi misin?" Beni onayladı. Yoongi çocuğun ebesine atlayınca çocuk bizimkilerin hepsini elden geçirmişti.
"Ben yine iyi kurtuldum." Diye sırıttı jungkook. Bende ona sırıttım.
"Bakayım yarana..." diyerek boynundan tutup onu eğdim. Kaşı hafif yarılmıştı başkada bişeyi yoktu.
Kafasını kaldırıp yüzlerimizi hizaladı.
"Tehlikee" dediğine gülüp geri çekildim.
"Bugün bana bişey diyecektin?"
"Ah o... çok önemli değil."
"Ya neydii?"
"Sadece çocuklara çok güvenmesek daha iyi diyecektim."
"Bunu hep diyosun" diye güldüm. Oda güldü.
"Evet... çok diyorum..."
"Eee film izliyor muyuz?" Dedi jimin. Herkes ona baygınca baktı.
"Kafana çok mu vurdular yavrum senin haline bak ne filmi?"
"Of ya iyi ki bir karanlıkta seulgiyle yakınlaşmak istedim he." Herkes ona yine baygın bakışlarını sunarken utançla sırıttı
"Pardon bunu sesli mi söyledim hehe."
Yoongi bu sefer ortaya fikir atti.
"Oyun oynayalım?"
"Doğruluk mu cesaret mi diyeceginden adım gibi eminim." Dedi wendy.
"Nerden bildin?" Diye gülümsedi yoongi.
"Aslında benim bildiğim bir oyun dizesi var çiftler için ama herkesin kabul etmesi gerek." Dedi tae.
"Of tae söyle işte ona göre kabul ederiz" diye yakındı irene.
"Ya hayır! Önce kabul etmeniz gerek"
"Öf be tamam" ireneden sonra herkes onayladığında tae gülümseyerek oyunu anlatmaya başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KNOWİNG~BangtanVelvet
FanfictionÖzel seçilenlerin gittiği bir okulda yaşananlar.. Yaşların ve kurgunun gerçek ile alakası yoktur. Hikaye açıklaması yazamıyorum ama ilerde düzeltirim herhalde. Kitabımı okursan sevinirim~ -SeL