Medya: Bangtanvelvet
Wendy'den devam:
Jungkook ''KONTROL EDEMİYORUM!'' diye bağırdıktan sonra ortam tamamen sessizliğe gömülmüştü. Herkes Jungkook ve Yeri için ne yapabileceklerini düşünüyor olmalıydı. Çünkü Jungkook'u öyle gördükten sonra ben bile korkmuştum. Bizden kim ne isteyebilirdi ki? Sadece bir grup gençtik işte. Gergin ortamı biraz olsun rahatlatmak için boğazımı temizledim ve söze girdim.
''Şimdi ne yapıyoruz? Kamera kayıtları mı, Kaybolan orospu çocuğu mu, Yeri mi, Jungkook mu yoksa Seulgi ve Jimin mi?'' dedim. Joohyun lider edasıyla ayağa kalkıp hepimize teker teker baktı.
''Öncelikle Seulgi ve Jimin eski hallerine dönmüşler.'' dedi. Bu habere anlık sevindim ancak olduğumuz durum daha fazlasına izin vermedi. Zaten Joohyun da kimsenin bir şey demesine izin vermeden devam etmişti.
''Kaybolan oro- ay yani kaybolan abinizi bulma işi sadece Seulgi ve Jimin'e kaldı. Birimiz de Yeri ve Jungkook'un yanında durmalı bence. Diğer üçümüzde kamera kayıtlarına bakmaya gider. Sıkılırım veya korkarım derseniz ben yanlarında dururum.'' diyerek bize baktı.
Yoongi ile muhatap olmak istemediğim için ve çocukları bende merak ettiğim için onların yanında durmak çok daha iyi olacaktı. ''Ben dururum. Siz üçünüz gidin. Hem kötü bir durumda kendimi koruyabilirim.'' dedim. Yoongi itiraz edecek gibi durunca hemen onu engelleyerek lafa girdim.
"Hadi hadi! Kaybedecek vaktimiz mi var!"
Herkes veda edip giderken televizyonun karşısına çöktüm ve bizimkileri korumak için gözümü dört açtım.
°•°•°•°•°•°•°
Birkaç mırıltı çıkaran Yeriyle ayaklandım ve yanlarına ilerledim.
"Yerim iyi misin?" diyerek saçını okşadım. Gözlerini açtı ve yatakta oturur hale geldi.
"Wendy? Neler oldu?" Dedi ve ayak ucunda yatan Jungkook'a merakla baktı. Ona bişey olacağı düşüncesi beni sarsmıştı. O yüzden cevap vermeden önce dolu gözlerle ona sıkıca sarıldım. Bunu yapan her kimse onu öldürmek istiyordum.
"Yerim... Çok korktum ya!" Diye cığırdım ve geri çekilmeden önce hafifçe sırtına vurdum.
"Ne olduğunu anlatacak mısın artık?" Dediğinde ona göz devirdim ve yanına oturarak söze girdim.
"Çok bişey olduğu yok bugün ne planladıysak onları yapmaya gitti çocuklar. Bende sizinle kaldım. Jungkook ise seni yatırdıktan sonra ağladı ve çıldırmış gibi davrandı en sonundada kendini kontrol edemediğini söyleyip bayıldı." Dedim.
Endişeli bir şekilde Jungkook'a uzanıp nefesini kontrol etti ve rahat bir nefes aldı. Bana dönüp konuşacakken kapının çalmasıyla açmaya gittim. Nefes nefese içeri giren seulmin ikilisinden Jimin telaşla bağırdı.
"KAYBOLAN OROSPU ÇOCUĞU BURADA OKUMUYORMUŞ!"
°•°•°•°•°•°
Seulgi'nin ağzından:
"Sence iyi olacaklar mı?" Diye soran jimine umutsuz bakışlar atıp titrek bir nefes aldım.
"Bilmiyorum." Diyerek sonunda ulaştığımız okul öğrenci başkanın odasının kapısını çaldım. Jiminle konuşup ilk önce buradan başlamaya karar vermiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KNOWİNG~BangtanVelvet
FanfictionÖzel seçilenlerin gittiği bir okulda yaşananlar.. Yaşların ve kurgunun gerçek ile alakası yoktur. Hikaye açıklaması yazamıyorum ama ilerde düzeltirim herhalde. Kitabımı okursan sevinirim~ -SeL