Medya: Seulmin ft. Vrene
"İlk önce dün gece en son hatırladığımız şeyleri söyleyelim. Yeri senden başlayalım." Biraz düşündüm. Yani pek bişey hatırlamıyodum ve düşündükçe başım ağrıyordu.
"Sadece kızlarla benim odama geçtiğimizi ve uyuduğumu hatırlıyorum. Başka hiç bişey yok. Hafızam silinmiş gibi." Benden sonra yanımda oturan Jimin(yani seulgi) konuştu.
"Hmm... Yeriye gittikten sonra film izledik, Sonrasında ağladığımızı hatırlıyorum. Gerisi yok." İrene göz devirip onu cevapladı.
"Çünkü sende uyudun zeki. Herneyse seulgi senden alalım. Yani Jimin... yada her kimsen." İrene kimin kim olduğunu cidden umursamıyor muydu? Çünkü ben hiç alışamamıştım buna ve alışmak da istemiyordum. Kim hayatının geri kalanını erkek bedeninde kadın olarak geçirmek ister ki? veya tam tersi.
"Bizde tae, yoongi ve jungkook dışarı çıktık okulun dışını gezmek için. Marketten bişeyler almak için markete girdik. Orada Wendy ile karşılaştık sonra bizi resmen sürükleyerek yerinin odasına götürdü. Sonra... beraber... oturduk galiba... ama benim hatırladığım yeri ve seulgi uyanıktı." Hiç birşey hatırlamıyodum. Uyanık olsam bile hatırlamıyodum ki. Sanki dün hiç yaşanmamış gibi hissettim. Hikaye daha bir garip olmuştu.
"Wendy sen devam et." Dedi kafasıyla Wendy'i işaret ederek İrene.
"Peki, bende çok hatırlamıyorum ama Yeriye gittik. Film izledik. Seulgi etrafında gördüğü herşeye ağlamaya başlayınca markette gittim ve çocuklarla karşılaştık. Tae ve Jimin ısrar edince Yerilere beraber geçtik. Biz geldiğimizde yeri ve seulgi uyanmıştı. Oyun oynadık sanırım... şişe çevirmeceydi. Yanlış yönlendirmeyim ama tuvaletten sesler duyduğumu hatırlıyorum ama hayal meyal."
"Hani sizi sürüklemişti Jimin? Kkk."
"Sizde beraber ağlamıştınız güya seulgi hanım. Sen ağlamışsın sadece ota boka." Onlar birbirine sataşırken İrene devam ettirmek için Yoongiye söz verdi.
"Benimde hatırladığım bunlar. Ekstra bişey... Şişe çevirmece de Yeriyle Jungkook öpüşmüştü galiba."
"NEE?!" diye çığırdım. Nasıl yani ilk öpücüğümü hatırlamıyo muydum?! Daha da önemlisi bu piçimsi şeyle mi öpüşmüştüm!?!
"Hayır yeri öpüşmedik. Sadece ayaklarımızı saçma sapan birbirimize değdirip durmuştuk. Yoongi hatırlıyosan düzgün hatırla. Öpüşen sizdiniz, sen ve İrene."
"Ne biçim konuşuyosun lan sen benle! Hyung nerde orada?"
"Burada aynı yaştayız ya Hyung. Mal mısın?"
"Hee tamam o zaman." (Jungkook Yoongiye hyung demeyince bir garip hissettim aq xlsksksl)
"NEĞ?! NEEYĞ?! NEEEĞY?!!! Siz ne diyonuz amq önemli olan hyung dememesi mi?!?! " Diye benden daha tiz bir şekilde çığlık attı Tae. Harbiden bu ne saçma bir ikiliydi. Wendy ile olsun isterdim😈.
"Saçmalama Jungkook biz öpüşmedik. O gece kimse öpüşmedi. Ben galiba sizden daha çok şey hatırlıyorum. Neyse konuyu en son toparlarız. Sen devam et jungkook."
"Ben Yeriye geldiğimizi hatırlıyorum. Şişe çevirmece oynayıp baya bir saçmaladık ama onun öncesinde içki içtik diye hatırlıyorum hatta şişeyide içki şişesinden yaptık. İçki nerden çıktı bilmiyorum ama baya vardı. Neredeyse hepsini bitirdik. Herkes ondan sonrasını o yüzden hatırlamıyor büyük ihtimalle bende çok az hatırlıyorum. Tuvaletten ses geldiğini söylediği için Wendy hep beraber bakmaya gitmiştik. Hiç birşey yoktu ama Yoongi hepimizi küçücük tuvalete kitleyip anahtarı klozete attı... Sonrası çok bulanık... Seulgi ve Jimin beraber uyuyodu diye hatırlıyorum... Galiba Tae'ydi... Anahtarı klozetin içinden aldı... Kapıyı açtık mı pek hatırlamıyorum." Birazcık düşündü bizi bekletmek istemiyor olsa gerek "Bilmiyorum gerisini..." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KNOWİNG~BangtanVelvet
FanfictionÖzel seçilenlerin gittiği bir okulda yaşananlar.. Yaşların ve kurgunun gerçek ile alakası yoktur. Hikaye açıklaması yazamıyorum ama ilerde düzeltirim herhalde. Kitabımı okursan sevinirim~ -SeL