《5》

219 38 29
                                    

Medya: bangtanvelvet aynı sınıfta olsaydı... Yoongi jlsksksl- paralel evren olduğu için bazı yansımalar olabiliyor canım bu evrende Yoongi, Yoonji olmuş demekki-

"Selam çocuklar ben hayat bilgisi öğretmeniniz Kim Jisoo. Bu ders ne için ondan bahsedelim ilk önce ve gruplara ayrılırız. İkinci ders birbirinize alışırsınız ve birazda uygulamaya dökeriz.." Bu ders neydi böyle? Okulun arka bahçesine inmiştik ve burası kocamandı. Sağ tarafta sahalar vardı. Bizim olduğumuz yerde birkaç bank ve kamelyalar vardı. Sol tarafta ise ağaçlık orman gibi bir alan vardı. Okulun giriş tarafı buradan görülmüyordu ama orası zaten boş alandı. Yalnız hoca çok güzeldi ve sınıfın %50'si ağzından salya aktarak ona bakıyordu. İrene olmasaydı tüm sınıfın gözünün onda olacağı kesindi ya.

"Bu derste hayatla ilgili herşeyi öğreneceğiz. Okul sizi herşeye dört dörtlük hazırlamaya çalışıyor ve hepinizi A sınıfında mezun etmek hedefi. İlk dersten size yüklemek istemiyorum o yüzden sorunuz varsa sorabilirsiniz çocuklar!~" diyerek kocaman gülümsemişti. 35 kişi dışarıda toplanmış olsak bile hocanın sesi herkese geliyordu. Bu hocayı sevmiştim. Rehber hocamız alınmasın onuda yerim. Çünkü ben kim yerim...

Tmm. Bunu yapmasamda olurdu...

"Kimsenin sorusu yok herhalde.. O zaman konu beli-... Ah Seulgi söyle tatlım." Seulginin oraya döndüğümde gözlerimi belerttim. O nasıl bir duruştu öyle hemde etekle... Jimin ise belinden tutup düzeltmeye çalışıyordu. Bacaklarını iki yana açmış erkek gibi duruyodu. Gerçi erkekti ya.

"Hocam benim acil tuvalete gitmem gerek bu kı- aman çocuğunda benle gelmesi gerek." Hoca onlara garip garip bakınca Jimin yani Seulgi de bişeyler deme ihtiyacı hissetmiş olacakki seulgiyi yani Jimin'i devam ettirdi.

"Rica etsem lavaboya gidebilir miyiz hocam?" Kendimi biran garip hissettim ve yardım etme ihtiyacı duydum. Keşke bize söylemeselerdi de kendi başlarına halletselerdi.

"Ama tam gruplara ayrılacaktık?"

"Tamam bizi aynı gruba koyun." Diyen seulgi (jimin) jiminide(Seulgi) kolundan tutarak hızlandırmaya çalıştı.

"Dikkat etsene jimin altında etek va- ay yani seulgi hi hi hi" jiminin bedeninde böyle gülmesi ayrı bir garipken birde açık vermişlerdi. Bravo!

"Ay siz yoksa çıkıyo musunuz?" Diyen hocayı takmadan koşan ikiliye bir bakış atıp ben cevapladım.

"Hayır çıkmıyorlar." Hocada gülümseyip konuyu değiştirdi.

"Evet konuyu belirleyelim! Kim ne ister? Örneğin 1 hafta evlilik hayatı yaşamaya çalışabilirsiniz veya bebek büyütmeye çalışabilirsiniz veya ağır bir işte çalışmaya çalışabilirsiniz veya extrem sporlarla uğraşabilirsiniz veya öğretmen olmaya çalışabilirsiniz. Siz nasıl isterseniz öyle yapacağız. İlk hafta olduğu için sizin belirlemenize izin vereceğim. Zaten çoğunuz gelmemiş. Her konunun sonunda onlardan puanlar alacaksınız ve tüm konuların ortalamasını alarak not vereceğim. Evet önerisi olan?"

Önlerden bir çocuk elini kaldırdı.

"Hocam kaç yaşındasınız?" Jisoo hoca ona bir bakış atıp gülümsedi ve sınıfa geri döndü.

"Soru değil öneri dedim jinyoung. Evet başka?" Herkes gülerken biri daha el kaldırdı.

"Bence grupları belirleyelim konuyu sonra seçeriz hocam."

"Üzgünüm ancak konuyu belirlemeden grupların kaç kişilik olduğunu belirleyemeyiz. Şimdilik siz aranızda tartışın. " dedi ve herkes dağıldı. İrene bu sabahki grubu yanına çağırdı. Onun yanına gidip diğerlerin gelmesini bekledim.

KNOWİNG~BangtanVelvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin